35-vuotias yh isä
Voiko 35 vuotiaalla yh isällä olla paljonkin vientiä?
Kommentit (7)
Eiköhän se riipu ihan muista asioista kuin siitä onko yh vai ei. Ja tarviiko olala paljon vientiä, eikös se riitä että tapaa sen yhden sopivan.
Käykää miehet ulkona . Ja jutelkaa eri paikoissa niitä näitä niiden naisten kanssa. Se joku löytyy sitten, jonka kanssa klikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käykää miehet ulkona . Ja jutelkaa eri paikoissa niitä näitä niiden naisten kanssa. Se joku löytyy sitten, jonka kanssa klikkaa.
Tahtoo nuo niitä näitä juttelutilanteet rajoittua baarielämään jos ei työhommia lasketa. Baareissa taas naisten ympärillä pörrää niin paljon miehiä.
M38
Voi olla, että olisikin vientiä. Etsi seuraa, ole avoin ja positiivisella fiiliksellä ni hyvä tulee.
Kukaan ei tuu kotoa hakemaan, ei ainakaan mua :D eikä jaksa etsiä seuraakaan ni turha valittaa.
Matoa koukkuun vaan ni eiköhän sieltä hyvä tyyppi löydy sulle!
Varmaan riippuu mitä etsii. Itse en halua lapsia, omia tai lainattuja, joten jätän välistä, mutta kuvittelisin että joku yh-äiti saattaisi jopa suosia miestä jolla on lapsia.
Varmaan riippuu miehestä. Itsellä ei lapsia eikä kyllä ole vientiä ollut silloinkaan kun olin 35v.
M38