Onko teillä omaperäisiä mielipiteitä, joita ääneen sanomalla saisitte somemyrskyn?
Enkä nyt tarkoita tu..kan..joihin liittyvää, vaan ihan jotain muuta.
Omasta mielestäni ihmisillä ei kuuluisi olla lainkaan lemmikkejä, vaan kaikkien eläinten tulisi saada elää vapaana alkuperäisillä asuinsijoillaan. En tarkoita, että kissat ja koirat pitäisi päästää vapaaksi, vaan että niiden jalostus pitäisi loppua ja vähitellen kiellettäisin eläinten vangitseminen. Eläintarhat pitäisi ehdottomasti kieltää. Juu myönnän että ruoka on ongelmallinen omallakin kohdallani, vaikka tarkoitus on vähitellen siirtyä vegaaniseen ruokaan.
Kommentit (25)
Kaikki mielipiteeni. Siksi en olekaan somessa.
Yksi mielipiteistäni on, että some on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
inb4 "av on some"
Naimisiin mennessä pitäisi olla harkinta-aika. Miksi erotessa näin on?
Lasten teossa tulisi olla myös harkinta-aika, eikä muutenkaan kaikkien ihmisten tulisi lisääntyä.
Toiset ihmiset ovat tyhmempiä kuin toiset, maailma ei todellakaan ole tasa-arvoinen, eikä pidäkään olla.
Vierailija kirjoitti:
Et ole somessa, mutta postasit juuri viestin someen? Wtf...
Sosiaalinen media kattaa myös Keskustelupalstat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inb4 "av on some"
Yksi mielipiteistäni on se, että sosiaalista mediaa on se, missä sinut tunnistetaan.
AV on epäsosiaalista mediaa.
Sininen ja valkoinen, värit ovat vapauden.
Olen aika konservatiivi, mutta en halveksi narkomaaneja. Kuulun pieneen vähemmistöön siis.
Njaa en tiedä. Useimmiten se "kohu" tulee siitä että ehdottaa jotain konkreettista ratkaisua kun joku taivastelee jotain havaittua ongelmaa. Sitten selviää että ihmiset haluaa taivastella vain ilman että joku iivil henkilö kehtaa ehdottaa ratkaisua ja pilata hyvän taivastelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inb4 "av on some"
Yksi mielipiteistäni on se, että sosiaalista mediaa on se, missä sinut tunnistetaan.
Sinulla voi olla mielipide vaikka laivasta lentokoneena, mutta määritelmä on kuitenkin eri. Niin nytkin.
On. Kaksi.
Ensimmäinen on se mitä aloittaja sanoi. Toista en kerro täällä toista kertaa, ei vaan jaksa tapella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inb4 "av on some"
Sinulla voi olla mielipide vaikka laivasta lentokoneena, mutta määritelmä on kuitenkin eri. Niin nytkin.
No se on sinun määritelmäsi. Minulla on toinen. Ähä.
Monet huumeet pitäisi dekriminalisoida. Vaikka moni on samaa mieltä, aihe on niin herkkä että herättää kuohuntaa.
Ja sitten on mulla jotain omia tunneperäisiä ja vähän huonosti rakennettuja mielipiteitä, joita en kehtais sanoa, koska ne kuulostaa aika urpolta. Silti olen sitä mieltä.
On minulla mielipiteitä. Mutta ne ovat minun.
Perheille pitäis maksaa lapsilisät vain kolmesta lapsesta. Se vois hillitä tätä kamalaa pentutehtailua ihmislapsilla. En vaan ymmärrä, miksi tehdään 6 lasta ja sitten ulistaan, kun ei ole varaa ruokiin, vaatteisiin, saati sitten joululahjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inb4 "av on some"
No se on sinun määritelmäsi. Minulla on toinen. Ähä.
Se ei ole minun määritelmä vaan yleinen määritelmä.
Moniakin. Mm. että kehitysmaihin rahan ym. lahjoittaminen on turhaa, saisivat kuolla nälkään ja tauteihin jos niin on tarkoitettu. Maapallon populaatiokin pienenisi. Myöskään sotia ei saisi paeta muiden maiden puolelle. Eikä Suomeen saisi päästää yhtäkään arabia. Maskipakko ja ulkonaliikkumiskielto.
Milleniaalihipsterien itsekkyys on tuhoavaa.
Halveksin kaikkia persuja suunnattomasti, ne kaikki ovat osaamattomia moukkia, vastustavat kaikkea kehitystä ja on vain ja ainostaan persujen syy että meillä on vierailijoita niin paljon, Soini päästi ne tänne ja tässä on tulos. Hu o. Ra-ahoa (avioliiton ulkopuoliset suhteet ovat huo. R. Inteko) ei saa päästää valtaan, tuhoaa Suomen kolmessa päivässä.
On, ja sitten ihan tosiasioita. Aika harvassa tilanteessa voi sanoa olevansa aseksuaali mies.
Ei siitä seuraa kuin naureskelua tai vittuilua.