Miksi kerjäläinen ei kelpaa teille seurustelukumppaniksi?
Likaisuus vai rahattomuusko syynä?
Jos noin muuten olisi täydellinen.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:39"]
Koska naiset ovat pääsääntöisesti huoria vaikka muuta väittävätkin.
Iljettäviä ihmisen kuvatuksia. Kyllä minä voisin ottaa kerjäläistytön vaimoksi jos se olisi kivan näköinen ja hyvä pillu. Ei minua kiinnosta hänen rahansa. Osaan tienata itse omat rahani.
[/quote]
Hieno vastaus. Tätä harva uskaltaa sanoa ääneen.
Ei "täydellinen" voi olla vaipunut kerjäläisen tasolle. Jotain vikaa ihmisessä täytyy olla ja paljon, eikä minulla voisi olla juuri mitään yhteistä sellaisen tapauksen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:42"]
Ei "täydellinen" voi olla vaipunut kerjäläisen tasolle. Jotain vikaa ihmisessä täytyy olla ja paljon, eikä minulla voisi olla juuri mitään yhteistä sellaisen tapauksen kanssa.
[/quote]
Höpön löpön. Ihmisraukka on voinut syntyä köyhään perheeseen ja hänet on mahdollisesti pakotettu kerjuulle maksamaan perheen velkoja gangstereille jo lapsena.
Tuossa on hyvin vähän omaa syytä mukana.
Siis miksi en halua seurustella ihmisen kanssa, joka on rikollinen ja kuuluu järjestäytyneeseen, ihmiskauppaa harjoittavaan rikollisliigaan, joka todennäköisesti ei näkisi minussa mitään muuta kuin hyödykkeen jota käyttää hyväksi ja jonka kanssa ei olisi yhteistä kieltä edes parin sanan verran? Jaa-a, enpä tiedä.
Onko tosiaan niin, ettei maailmassa ole hyväsydämisiä pyyteettömästi rakastavia naisia?
Surullista. Miksi olette vieläkin tällaisia vaikka nykyään nainenkin voi tienata niin paljon kuin haluaa? Ennenvanhaan sen tavallaan ymmärsi kun nainen ei voinut välttämättä itse vastata omasta taloudellisesta tilanteestaan. Ovatko naiset laiskoja?
Miehet ovat aina ottaneet vaimoja kurjallistostakin. Miehet ovat avarasydämisiä ja tunteellisia.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:48"]
Onko tosiaan niin, ettei maailmassa ole hyväsydämisiä pyyteettömästi rakastavia naisia?
Surullista. Miksi olette vieläkin tällaisia vaikka nykyään nainenkin voi tienata niin paljon kuin haluaa? Ennenvanhaan sen tavallaan ymmärsi kun nainen ei voinut välttämättä itse vastata omasta taloudellisesta tilanteestaan. Ovatko naiset laiskoja?
Miehet ovat aina ottaneet vaimoja kurjallistostakin. Miehet ovat avarasydämisiä ja tunteellisia.
[/quote]
Olet ihana <3 Tule tänne niin täti elättää sut.
tulipa otettua entinen puliukko mieheksi, eli astetta surkeempi tapaus kuin kerjäläinen. paskanen ja haiseva edelleenkin. ja köyhä. mulkku se on silläkin, joskin hautoo sitä vaan paskaisissa kalsareissaan. ihanan täydellinen elämä.
En alkaisi suhteeseen myöskään upporikkaan rikollispomon kanssa, joka ei puhu suomea ja on muutenkin täysin eri elämänpiiristä kuin minä.
Tai edes koulutustasoltaan minua vastaavan länsimaalaistaustaisen suomen kansalaisen, joka ei puhu äidinkielitasoisesti suomea. Oon kyllä ollut avoliitossa tällaisen ihmisen kanssa, se, että jompikumpi joutui aina kommunikoimaan itselleen vieraalla kielellä, oli mulle liian iso asia (joskaan ei pääsyy eroon).
Suomenkieliset kerjäläiset omaavat liian pahoja päihde- ja elämänhallinnan ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 07:23"]
legendojaan kerjäläisistä.
Emme me sentään niin täydellisesti reaalimaailmasta ole vieraantuneita, että uskoisimme tarinasi.
[/quote]
Parisen vuotta kuukausiliitteessä oli juttua korkeastikoulutetusta kodittomasta.
Kerjäläiset eivät ole mitään ongelmatapauksia. Heillä on ollut vain huono tuuri.
Hirveää lukea julmien ihmisten ajatuksia.
Kelpaa, jos näyttää hyvältä. Seurustella voin aina, mutta yhteen muuttaessa vaadin ryhdistäytymistä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 19:51"]
Kerjäläiset eivät ole mitään ongelmatapauksia. Heillä on ollut vain huono tuuri.
Hirveää lukea julmien ihmisten ajatuksia.
[/quote]
Mikäs maailman parantaja siellä taas kirjoittelee? Provoilet nyt ihan täysillä, no se sinulle sallitaan. Joko itse olet kihlannut kerjäläisen?
Koska näkemäni kerjääjät ovat jollakin tapaa sosiaalitapauksia, esim. joko paikallisia alkkiksia tai narkkareita (näitä jälkimmäisiäkin on tosiaan tullut pyyteleen vaikka mitä), tai sitten näitä ulkomaisia joilla on asiat muuten vaan huonosti. En koe, että minulla olisi yhtään mitään yhteistä heidän kanssaan, ulkomaisten kanssa ei edes yhteistä kieltä, joten en ole heidän kanssaan tekemisissä. Jotenkin kun sitä alkaa seurustella, jokin asia siinä toisessa kiehtoo, eikä minua kiehdo mikään kerjäävissä sosiaalitapauksissa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:06"]
Koska näkemäni kerjääjät ovat jollakin tapaa sosiaalitapauksia, esim. joko paikallisia alkkiksia tai narkkareita (näitä jälkimmäisiäkin on tosiaan tullut pyyteleen vaikka mitä), tai sitten näitä ulkomaisia joilla on asiat muuten vaan huonosti. En koe, että minulla olisi yhtään mitään yhteistä heidän kanssaan, ulkomaisten kanssa ei edes yhteistä kieltä, joten en ole heidän kanssaan tekemisissä. Jotenkin kun sitä alkaa seurustella, jokin asia siinä toisessa kiehtoo, eikä minua kiehdo mikään kerjäävissä sosiaalitapauksissa.
[/quote]
Olet vain nähnyt kerjäläisiä ja näyttävät sosiaalitapauksilta. Et tunne heitä etkä ole tutustunut keheenkään herrasmieheen loistavalla luonteella ja tohtorin tutkinnolla.
Kodittomina ja kerjäläisinä on paljon korkeastikin koulutettua väkeä.
Jos jonain päivänä sinä joudut samaan tilanteeseen niin ehkä sitten mietit uudestaan asennettasi muihin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:06"]
[/quote]
Olet vain nähnyt kerjäläisiä ja näyttävät sosiaalitapauksilta. Et tunne heitä etkä ole tutustunut keheenkään herrasmieheen loistavalla luonteella ja tohtorin tutkinnolla.
Kodittomina ja kerjäläisinä on paljon korkeastikin koulutettua väkeä.
Jos jonain päivänä sinä joudut samaan tilanteeseen niin ehkä sitten mietit uudestaan asennettasi muihin ihmisiin.
[/quote]
Sinun kannattaisi tutustua faktoihin ennen kuin kirjoitat ihan puuta heinää siitä, kuinka "kodittomina ja kerjäläisinä on paljon korkeastikin koulutettua väkeä".
Se on ihan tutkittu juttu, että kerjäläiset ja kodittomat (useimmiten ne jotka kerjäävät, ovat myös kodittomia) ovat niitä, joilla on kaikenlaisia sosiaalisia ja muita ongelmia. Alkoholi-ja muuta päihdeongelmaa, mielenterveysongelmia, sosiaalisia ongelmia, istuttuja tuomioita, taloudellisia ongelmia, matalaa koulutustasoa, työttömyyttä, työkyvyttömyyyttä, (lähinnä naisilla) prostituutiota etc etc etc. Kyllä ne tohtorit ja korkeakoulutetut sekä ne, joilla ei ole ongelmia, ovat todella harvassa kerjäläisten ja kodittomien joukossa. Ja jos sieltä niitä tohtoreita ja korkeastikoulutettuja löytyy, niin jotain ongelmaa heillekin on tullut matkan varrella, että ovat päätyneet kadulle kerjäämään (ja kodittomiksi).
Kannattaisi niiden kerjäläiset ja kodittomat romantisoivien kirjojen ja elokuvien sijaan lukea ihan faktaa asiasta.
Haha, viestini on poistettu!
Naiset yrittävät piilotella omaa julmuuttaan?
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:09"]
[/quote]
Varmaan lähtenyt sen takia, että viestisi oli erittäin asiaton, vaikka itse muuta kuvittelet ja kuvittelet typerien aivopierujesi olevan jokin fakta. Newsflash: ei ole.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:09"]
[/quote]
Lue keskustelualueen säännöt, sieltä käy ilmi miksi viestisi poistettiin.
Siis mika aloittajaa risoo? Suomalaiset naiset eivat ole sankoin joukoin olleet tarjoamassa Suomeen tuleville romanikerjalaisille seksia ja suhdekuvioita? Oliskohan etta niilla on mammat odottamassa kotona tai mammat ovat tulleet lapsineen kerjaamaan hekin mutta ovat eri lokaatiossa jotta saisivat maksimoitua paivan kerjaamisansiot. Tai miksi eivat suomalaisnaiset etsi raivon vimmalla ostareissa kerjaavia spurguja rakkaussuhteeseen. Oliskohan siksi etta nuo spurgut kylla saavat sossusta minimitoimeentulon mutta kun ne rahat on juotu, pitaa kuitenkin yrittaa ahdistella ohikulkijoita jollakin keksitylla tarinalla siita miten pitaisi saada akkia rahaa johonkin kuviteltuun hatatilanteeseen,ja suomalaiset naisethan ovat hempeasydamisia ja hellittavat kukkaron nauhoja joten spurgut saavat kuin saavatkin heilta rahaa laskuhumalan aiheuttavan ahdingon lievennykseen. Ja etta pitaisi viela ryhtya suhteeseen niiden kanssa, tietysti.
Molemmat.