Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytää että tollaset Ruusila yms muut aina selittelevät kuinka taioanomaisella magialla heidän kasvonsa ovat muuttuneet yhdessä yössä että kaikki on luonnollista ja kaikki on kaunista ja minä olen täydellinen. Hohoijaa, Ruusilaa pumppaa itseensä sen minkä kerkee myöskin hormooneja. Sillä on se hienoa kun jotkut haluaa koko elämänsä päästä tollaseen kuntoon ja hän pääsi 4 kk ilman mitään apuja kunhan vaan Tape Valkonen oli auttamassa syömään vähän orkkuja naama. Valitettavan moni ketkä pääse nopeasti kuntoon ei ole päässyt terveellisintä riettiä. Ruusila unohti että syöpäriski kasvaa kun tuollaisia käyttää. 

Vierailija
122/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä Ruusila on nyt kauniimpi mitä ennen? Paljon näyttävämpi ja seksikkäämpi. Ennen oli kovin tavallisen näköinen. Nyt näyttää ihan Kim Kardashianilta, joka on maailman kaunein nainen. Leikelty tai ei, kaunis kuin mikä. Olette vaan kateellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:06"]

Mua ärsytää että tollaset Ruusila yms muut aina selittelevät kuinka taioanomaisella magialla heidän kasvonsa ovat muuttuneet yhdessä yössä että kaikki on luonnollista ja kaikki on kaunista ja minä olen täydellinen. Hohoijaa, Ruusilaa pumppaa itseensä sen minkä kerkee myöskin hormooneja. Sillä on se hienoa kun jotkut haluaa koko elämänsä päästä tollaseen kuntoon ja hän pääsi 4 kk ilman mitään apuja kunhan vaan Tape Valkonen oli auttamassa syömään vähän orkkuja naama. Valitettavan moni ketkä pääse nopeasti kuntoon ei ole päässyt terveellisintä riettiä. Ruusila unohti että syöpäriski kasvaa kun tuollaisia käyttää. 

[/quote]

Mihin tämä "tieto" perustuu? Todella usein vedetään nykyisin tämä hormonikortti. Onko todella näin yleistä kuin väitetään?

Vierailija
124/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sofia vielä Usassa

Vierailija
125/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:06"]

[/quote]

Mihin tämä "tieto" perustuu? Todella usein vedetään nykyisin tämä hormonikortti. Onko todella näin yleistä kuin väitetään?

[/quote]

Niin, kerro lisää? Ja mitä noi "orkut" on? Kiinnostaa? 

Vierailija
126/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:40"]

Olenko ainoa jonka mielestä Ruusila on nyt kauniimpi mitä ennen? Paljon näyttävämpi ja seksikkäämpi. Ennen oli kovin tavallisen näköinen. Nyt näyttää ihan Kim Kardashianilta, joka on maailman kaunein nainen. Leikelty tai ei, kaunis kuin mikä. Olette vaan kateellisia.

[/quote]

Samaa mieltä! :)

Vierailija
127/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään niin vihaisen näköinen koska ylähampaat jäävät liikaa täytetyn huulen alle piiloon ja alahampaat korostuu vaikka hymyilee :-(((

Vierailija
128/176 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia oli kauneimmillaan ja naisellisimmillaan vuonna 2010, ja näyttää tässä Kim Kardashianin ja siskonsa Kendallin välimuodolta

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/02/878499-max515x400.jpg

Nyt on muuttunut jotenkin "poikamaiseksi" vartaloltaan ja lookiltaan.

Vierailija
129/176 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava nainen tuo, salikiusaaja ja tommenen vannabee kova julkkis diiva

Vierailija
130/176 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikoko tykkää tuosta, että vaimo postaa kuvia puolialastomissa ja koko ajan tissit tyrkyllä, ja niitä sitten vieraat miehet läähättäen kommentoi? Onko tää ihan normaalia? Mua hämmästyttää todella.

Vierailija
131/176 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänni meinaa ainakin puoleksi vilkkua parissakin kuvassa.. voi häpeää!!!!

Vierailija
132/176 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tolla Sofialla oo mitään omaa? Apinoi Kim Kardashianin tyyliä jatkuvasti ja pakko jopa näyttää samalta. Onks toi Sofia joku 13v? Kovasti toi Sofia vaan jaksaa yrittää näyttää Kimiltä. Jotenki vaan noloa...

Vierailija
133/176 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävä pariskunta, argh! En voi sietää, sori! :-)

Vierailija
134/176 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävä pariskunta, argh! En voi sietää, sori! :-)

Vierailija
135/176 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:37"]

Onko tuo oikeesti fitnessmalli? Eihän tuolla näy mitään lihaksia :o

[/quote]

voitti jopa maailmanmestaruuksia

Vierailija
136/176 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 12:37"]

Onko tuo oikeesti fitnessmalli? Eihän tuolla näy mitään lihaksia :o

[/quote]

voitti jopa maailmanmestaruuksia

[/quote]

Jos maailmanmestaruuksiksi lasketaan nuo Sofian huonotasoiset never-heard-fitnessmissimallikisat. Ei mitään tekemistä oikean bikinifitneksen kanssa.

Naurattaa kun iltalehdissä tituulerataan menestyneeksi bikinifitnesskisaajaksi ja maailmamestariksi, kun ei ole ollut edes oikeissa bikinifitnesskisoissa ikinä. Ei edes Suomen bf-kisoissa. Ei tulisi sekoittaa tuollaisia mallimissikisoja oikeaan fitnessiin.

Vierailija
137/176 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 16:32"]

Jos maailmanmestaruuksiksi lasketaan nuo Sofian huonotasoiset never-heard-fitnessmissimallikisat. Ei mitään tekemistä oikean bikinifitneksen kanssa.

Naurattaa kun iltalehdissä tituulerataan menestyneeksi bikinifitnesskisaajaksi ja maailmamestariksi, kun ei ole ollut edes oikeissa bikinifitnesskisoissa ikinä. Ei edes Suomen bf-kisoissa. Ei tulisi sekoittaa tuollaisia mallimissikisoja oikeaan fitnessiin.

[/quote]

Totta, mutta eipä tuo ole ainoa iltapäivälehdissä paistatteleva "fitnesskaunotar", joka käy tuollaisissa pilipalikisoissa. Tuntuu, että nämä ihmiset lähinnä julistavat itsensä fitnesskaunottariksi.

Vierailija
138/176 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Sofia on todella kaunis, mutten todellakaan kehtaisi sanoa tätä ääneen. Minä satun vain pitämään "muovisesta" ulkonäöstä. 

Mitään muuta kaunista hänessä ei sitten olekkaan, järkyttävän pinnallinen ja nolo ihminen. Menisi vaikka töihin. 

Vierailija
139/176 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulten lisäksi tehty ainakin nenä ja tietysti silarit laitettu...vähintäänkin.

Vierailija
140/176 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nänniä nähty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä