"Hei. Valitettavasti, ette tulleet valituksi..."
Okei. Haastattelu meni mielestäni hyvin. Työpaikka tuntui sopivalta. En tiedä miksi ei onnistu, aina uudestaan ja uudestaan tulee tuo sama viesti.
Kauanko tällaista jaksaa?
Työtön
Kommentit (63)
Mä en ole päässyt edes haastatteluun kolmeen vuoteen :D Olen jo luovuttanut.
Eihän tossa firmassa osata edes kielioppisääntöjä.
Vähemmästäkin, jos kerran haet yhdessä jonkun kanssa kuten kerrot.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ymmärrä? Hän ei pysty hakemaan itsenäisesti, vaan tarvitsee kaverin.
Itse jaksoin 17 vuotta, kunnes vihdoin tärppäsi. Siis naisen saaminen, työpaikka oli paljon helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Haha, totta. Tuo on suora lainaus tekstiviestistä.
Ap
Mä pääsin ekaa kertaa haastatteluun kun laitoin naamakuvani cv :D Mutta olen tosi sosiaalisesti huono ja vähäsanainen niin en sit onnistunut kai haastattelussa.
Sanoin haastattelussa että olen fiksumpi ja ahkerampi kuin muutenkä silti saanut töitä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se toinen vaikka henkilökohtainen avustaja tai peräti opaskoira?
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin ekaa kertaa haastatteluun kun laitoin naamakuvani cv :D Mutta olen tosi sosiaalisesti huono ja vähäsanainen niin en sit onnistunut kai haastattelussa.
No mut, voit lohduttautua että olet ainakin edustavan näköinen 😃
Mä sanon lähes aina työttömille ettei työelämässäkään varsinkaan naisvaltaisilla aloilla ole helppoa on selkäänpuukotusta, juoruilua, kuppikuntailua, epäystävällisyyttä yms yms. Joo tietenkin palkan takia on töissä kun pitäähän laskutkin maksaa yms mut ei siis kannata olla kateellinen (en sano että kaikki työttömät olisi mutta joskus törmännyt ilmiöön että sanottu joo helppo sun on kun sulla töitä, no ei ole helppoa vaan eritason vaikeutta)
No joo. Ja yritän lohduttautua että eipä ainakaan tarvitse (koko) kesää olla töissä.
Ap
Ei kyllä jaksa tuollaista paskaa. Mikä paskapulju ei osaa edes suomea, Ylekö?? Teitittelu kuuluu "Ette TULLUT valituksi".
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ap joka ei osaa...
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli mieleen :)
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan vastaus olisi ”ette tulleet valituiksi”.
Kaadetaan nyt kaikille suolaa haavoihin oikein kunnolla. Itselle tuli eilen puhelu, mitä osasin erään sähköpostin osalta odottaa. Sain työpaikan. Edellinen työ loppui maaliskuun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä jaksa tuollaista paskaa. Mikä paskapulju ei osaa edes suomea, Ylekö?? Teitittelu kuuluu "Ette TULLUT valituksi".
Yksityinen firma, en tiedä missä asemassa ko. henkilö on.
Ap
Elämä on.