Voiko buranaa enää syödä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011317924339_uu.shtml
Ainoa särkylääke mitä olen syönyt on burana...Eikö mihinkään enää voi luottaa. Miksi suomessa ei enää valmisteta laatua?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:30"]
Ibusal on sama kuin burana, sen todistaa myös et sekin vedettiin markkinoilta
[/quote] mitkä muka on samoja kun burana?
Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka eivät käytä halvempia rinnakkaisvalmisteita. Haluatteko te vain tukea brändiä niin kovasti vai mikä on syynä kalliimman lääkkeen ostoon?
Juupa juu. Eli mitään haittaa ei tästä tuotevirheestä käytännössä ole. Kamala haloo ihan tyhjästä. Ja tietenkään burana ja ibusal eivät ole täysin sama tuote, koska muutenhan myös ibusalia olisi vedetty pois samassa suhteessa. Tietenkään erot eivät ole suuria, koska vaikuttava aine on sama.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:28"]
Itse en käytä mitään. Synnytyskin meni luomuna, lapsian en rokota ja terveitä ollaan kaikki. Kaikki lääkkeet yms. Boikotissa!
[/quote]
Arvaa, miksi rokottamattomuudesta huolimatta olette terveitä....Eikö teillä todellakaan mitään sairautta muka lääkitä? Ihan en usko...
En ymmärrä miten jotkut noitakin vetelee päivittäin kuin karkkia.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:58"]
Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka eivät käytä halvempia rinnakkaisvalmisteita. Haluatteko te vain tukea brändiä niin kovasti vai mikä on syynä kalliimman lääkkeen ostoon?
[/quote]
Tavallaan näinkin, vaarana ihan oikeesti on, ettei uusia lääkkeitä enää entiseen malliin keksitä, kun patenttiajan joku kilpaileva firmaa kuorii kermat päältä ja ryhtyy valmistamaan halvalla jonkun toisen keksimää ja kehittämää lääkettä.
Ibusal on sama kuin burana, sen todistaa myös et sekin vedettiin markkinoilta