Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Antti Aikainen vai Matti Myöhänen?

Vierailija
13.01.2014 |

Tuli mieleen kun olimme eilen leffassa ja porukkaa tuli vielä 5 - 10 minuttia ilmoitettua aloitusaikaa myöhemmin. (venyttivät siis teatterin puolesta ja leffa loppui noin 15 min. ilmoitettua myöhemmin).

Itse pyrin olemaan aikainen, mutta usein olen liiankin aikainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäinen. Aina tulee kiire, ihan sama minne on menossa. 

Vierailija
2/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Aikainen, aina ajoissa, tykkään kun on aikaa valmistautumiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen olen, mieluummin olen  joka paikassa ajoissa, kuin viime tipassa. Mikään ei ole hermostuttavampaa, kuin kiirehtiä kelloa kytäten johonkin sovittuun tapaamiseen. Siispä hermojani säästäen aina ajoissa.

Vierailija
4/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen. Inhoan myöhästelijöitä.

Vierailija
5/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen, välillä liiankin aikainen. Sekin toisaalta ärsyttää, kun sitten pitää hengailla jossain odottelemassa... Varsinkin, jos paikka, jonne olen menossa on sellainen, missä ei voi odotella. Mitenhän oppisin lähtemään edes hieman myöhemmin, mutta niin, etten sitten kuitenkaan myöhästy?

Vierailija
6/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikainen, useimmiten olen ihan liian ajoissa kaikkialla.

Enpä muuten ole koskaan törmännyt siihen, että elokuvaa aloitettaisiin ilmoitettua myöhemmin (paitsi teknisten ongelmien vuoksi), kyllä ne myöhäiset sitten vain marssivat paikalle elokuvan jo alettua.

Vierailija
7/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:16"]

Olen aikainen, useimmiten olen ihan liian ajoissa kaikkialla.

Enpä muuten ole koskaan törmännyt siihen, että elokuvaa aloitettaisiin ilmoitettua myöhemmin (paitsi teknisten ongelmien vuoksi), kyllä ne myöhäiset sitten vain marssivat paikalle elokuvan jo alettua.

[/quote]

Näyttivät samat mainokset useasti eli tuskin oli vikaa. Mustakin oli outoa. Mutta toki kelloa vilkuilin.  ap.

Vierailija
8/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikainen olen ja mua ärsyttää suunnattomasti tyypit, jotka ovat aina myöhässä. Joogaan, elokuviin, yliopiston laskuharjoituksiin tullaan ihan miten sattuu. Jos siinä lukee, että alkaa klo 18:30, niin se alkaa. Ei esim. 18:40.

Vierailija
9/9 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla että tullaan elokuviin myöhässä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko normaalisti ajoissa vai myöhässä. Sinne tullaan myöhässä siksi, että vältyttäisiin niiltä mainoksilta.

Muutenkaan ei kukaan tahallaan tai vahingossa myöhästyjä odota, että häntä odotetaan. Mun mielestä on äärimmäisen tyhmää odottaa niitä mattimyöhäisiä. He liittyvät joukkoon sitten myöhässä ja missaavat jotain.

Itse olen huono ajanhallitsija. Olen joko puoli tuntia - tunnin etuajassa tai 0-2 minuuttia myöhässä, en onnistu muussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi