Mitä ajattelet yrittäjästä, joka poistattaa googlearvosteluista kaikki negatiiviset kommentit?
Tykkäilee positiivisista ja antaa niiden olla, mutta negatiiviset kommentit poistuvat hyvin nopeasti kokonaan.
Kommentit (11)
😂 kuulostaa todella säälittävältä narskutapaukselta.
Itse perustelee asian sillä, että halua pitää maineen ja ulkoasun siistinä.
Negatiiviset kommentit voivat karkottaa asiakkaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse perustelee asian sillä, että halua pitää maineen ja ulkoasun siistinä.
Negatiiviset kommentit voivat karkottaa asiakkaita.
Ap
No siinä tapauksessa pitäisi itse pyrkiä käyttäytymään ja muuttamaan toimintaasa niin, ettei ne negatiiviset kommentit ole aiheellisia.
Poistaisin minäkin, jos ovat aiheettomia esim. kilpailijan kirjoittamia. Varsinkin nuo ulkomaalaisravintolat haukkuu toisiaan selvästi.
Hassuinta on se, kun omalle nettisivulle laitetaan oikein näkyvästi kehukommentteja muilta. Sen tajuaa, että ne on nimenomaan valikoitu sinne. Silloin olisi rehellisempää kehua itse omaa toimintaansa.
Yrittäjä minäkin
Eli taitaa AP tehtailla negatiivisia kommentteja jonkun firmaan ja pöyristyy kun google lähtee niitä heppoisesti oistamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse perustelee asian sillä, että halua pitää maineen ja ulkoasun siistinä.
Negatiiviset kommentit voivat karkottaa asiakkaita.
Ap
No siinä tapauksessa pitäisi itse pyrkiä käyttäytymään ja muuttamaan toimintaasa niin, ettei ne negatiiviset kommentit ole aiheellisia.
Jotku myös antaa negatiivista palautetta ihme syistä.
Joskus näkee vaikka tuotearvosteluissa, että kommentit eivät edes liity itse tuotteeseen.
Esim. joku antaa yhden tähden jollekin asialle ja perusteluksi, että ei ole vielä kerennyt kokeilemaan ostamaansa tuotetta.
Tämän kysymyksen voisi osoittaa moderaattoreille, josko vaikka tajuaisivat vihjeen?
Sen ymmärrän, jos kyse ns mustamaalauksesta, vaikeitakin asiakkaita on.
Sitä en ymmärrä jos Ostetaan esim instaan 10 000 uutta seuraajaa. Mm. Yksi yrittäjä teki just näin. Tosi valheellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse perustelee asian sillä, että halua pitää maineen ja ulkoasun siistinä.
Negatiiviset kommentit voivat karkottaa asiakkaita.
Ap
No siinä tapauksessa pitäisi itse pyrkiä käyttäytymään ja muuttamaan toimintaasa niin, ettei ne negatiiviset kommentit ole aiheellisia.
Jotku myös antaa negatiivista palautetta ihme syistä.
Joskus näkee vaikka tuotearvosteluissa, että kommentit eivät edes liity itse tuotteeseen.Esim. joku antaa yhden tähden jollekin asialle ja perusteluksi, että ei ole vielä kerennyt kokeilemaan ostamaansa tuotetta.
*, en ole käynyt. Google seuraa puhelimen liikkeitä ja jos on pitkän aikaa jossain niin algoritmi luulee, että on vierailtu jossain lähiliikkeessä ja laittaa arvostelukyselyn. Vttuuntuneena sitten annetaan tarpeeton tähti.
Paska itsetunto.