Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eskarilaisen "omistava" kaveri

Vierailija
13.01.2014 |

Kokemuksia kovin omistushaluisesta kaverista? Meidän tyttö aloitti uudessa eskarissa ja hänen ei ole koskaan ollut helppo leikkiä isossa ryhmässä, joten on leikkinyt paljon yksikin. Nyt sitten sai eskarista uuden kaverin ja olin kovin iloinen, että on löytänyt ystävän. Mutta. Tämä tyttö on kuulemma kovin omistushaluinen, sanoo kuulemma eskarissa muille lapsille, että Nelli (meidän lapsi) on nyt minun bestikseni, me ei leikitä muiden kanssa jne. Tämä viesti siis tuli eskarista. Yhtenä päivänä kun oli meillä ja naapurin tyttö oli myös, kuulin hänen ensin sanovan, että meillä on nyt meidän omia juttuja, älä kuuntele (siis naapurin tyttölle) sitten vielä, että minä ja Nelli ollaan bestiksiä ja älä tule tänne. Sanoin silloin hänelle, että kuule, meillä kyllä leikitään kaikkien kanssa.

Olen yrittänyt puhuttaa tytärtäni tässä asiassa ja muistuttaa että kuinka kurjalta sinusta on tuntunut, kun et ole mahtunut muiden leikkeihin. Luulen kuitenkin, että tyttöni on nyt innoissaan uudesta ystävästään eikä jaksa kuunnella minua. En siis mitenkään luule, että tyttöni on tässä viaton uhri, joka ei itse ihan yhtälailla osallistu tähän muiden eristämiseen, mutta miten tässä on nyt syytä menetellä.. Antaa vain olla ja antaa ajan kulua, jos tämä "ihastus" menisi ohi.

Lisäksi tämä lapsi on jotenkin kauhean liimaantunut lapseeni, haluaisi tulla meille monta kertaa viikossa kylään ja viimeksi kun leikkivät pihalla sanoin tytölleni, että nyt meidän pitää lähteä kauppaan, niin tämä kaveri siihen, että lähdetkö sä mielummin kauppaan vai jäätkö tänne leikkimään mun kanssa. Sanoin siihen vaan, että tämä ei nyt ole sellainen asia mistä te päätette, vaan Nelli lähtee nyt kanssani kauppaan. Jotenkin kauhean "iholla" tämä lapsi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla