Kuinka lähestytään toista naista?
Miten tunnustellaan hienovaraisesti, onko toisella kiinnostusta? En halua ahdistaa tai aiheuttaa ällötystä. :(
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee päältä onko nainen niitä naisia. Tai kysy kiinnostaako moottoriurheilu.
Luuletko että kaikki naisista kiinnostuneet on rekkalesboja ja kiinnostuneita miehekkäitä naisista?
Kyl se selviää kun alatte vaan puhumaan :)
Vaikea sanoa, itse olen deittisovelluksista löytänyt ne pari treffikumppania mitä on ollut.
Ehkä jotenkin melko suoraan, mutta ei välttämättä heti treffikutsua sun kanssa? Esim. "ootko koskaan ajatellut, että lähtisit treffeille naisen kanssa?" tai "oletko aina seurustellut miesten kanssa?"
Ehkä joku "oletko osallistunut Pride-tapahtumiin?" silloin kun se on ajankohtaista. Tai just nyt on pinnalla Tove-elokuva; "eikö ollut kiva nähdä Tove ja Vivica valkokankaalla?"
Oikeasti, en tiedä, mutta onnea!
Lähettääkö toiset voimakkaampia lesbo/bi signaaleja? En oo koskaan ollut toisen naisen kanssa, mutta mahdollisesti olisin kiinnostunut. Parikin naista flirttaillut selkeästi.
Kysyt vaan saatko nuolla sen piisamia.
Vierailija kirjoitti:
Lähettääkö toiset voimakkaampia lesbo/bi signaaleja? En oo koskaan ollut toisen naisen kanssa, mutta mahdollisesti olisin kiinnostunut. Parikin naista flirttaillut selkeästi.
Miten tuo flirttailu on tullut ilmi?
Siten, että vaimo ei näe eikä kuule.
Kyllä itse lähestyisin straponin kanssa takaapäin hiipien ja sitten tuikkaisin. Jos kuuluu kiljaisu niin ei ole kiinnostunut, mutta jos kuuluu aaaahhh, niin sitten ei muuta kuin menoksi.
Mietin itse samaa, kunnes tulin kaikille kaapista ja olin avoimesti bi. Sen jälkeen ei ole hirveästi itse täytynyt tehdä onneksi aloitteita🙂
Asiat on helpompia kun on oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse lähestyisin straponin kanssa takaapäin hiipien ja sitten tuikkaisin. Jos kuuluu kiljaisu niin ei ole kiinnostunut, mutta jos kuuluu aaaahhh, niin sitten ei muuta kuin menoksi.
Kyse on naisista! Kummassakin tapauksessa kuuluu aaaahhh. Mutta tuon jälkeen on tietty helpompi kysyä pitääkö hän enemmän oikeasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee päältä onko nainen niitä naisia. Tai kysy kiinnostaako moottoriurheilu.
Luuletko että kaikki naisista kiinnostuneet on rekkalesboja ja kiinnostuneita miehekkäitä naisista?
Ainakaan minä en ole rekkalesbo, vaikka olen kiinnostunut naisista. Enkä ole myöskään kiinnostunut miehekkäistä naisista.
Albert 52v
Vierailija kirjoitti:
Eihän lesbot ole kiinnostuneita peniksistä ja niitä muistuttavista ulokkeista työntymässä onkaloihinsa.