97,6 kg ja aivan rapakunnossa...
...jatkuvan sairastelun vuoksi. Eilen sain tarpeekseni ja tästä eteenpäin suprterveellisissä ruoissa pysyttäytymistä. Joulu nosti painoa aivan älyttömästi.
Niin, pituutta minulla on 165cm ja täytän tänä vuonna 50. Jo nyt on pieni paniikki kuinka ilkeän pitää juhlat ja kohdata katseet.
Kommentit (462)
@Hiivajakkaaja: olet todella tökerö kun tyrkytät kasvissyöjälle lihaa. Jotkut eivät syö lihaa terveydellisistä syistä ja toiset puolestaan eivät syö lihaa vakaumuksensa vuoksi. Miltä sinusta tuntuisi jos sinun vakaumustasi alettaisiin käännyttämään netissä? Häpeä!
Löysin tällaisen blogin, kun itse etsin tietoa ylipainoisen,huonokuntoisen ja vähän vanhemman naisen elämäntapamuutoksesta: www.vapaaksilaskista.blogspot.com . Toivottavasti ei tyssähdä alkuunsa, kuten 99% noista elämäntapamuutosblogeista tuntuu tekevän.
Eikö tämän ketjun AP ole taistellut jo iät ja ajat? Tsemppiä hänelle!
Miksi itse otat kantaa toisen hiivoihin (olettaen ettei voi olla)? Et voi tietää, mikä on syynä lihomisen taustalla. Tuskin pelkkä liikkumattomuus.
Todennäköisesti nimenomaan sokeri aiheuttaa suuren osan ihme oireista, joihin ei ole selitystä. Oma terveyteni, kokonaisvaltaisesti, on parantunut, kun jätin sokeria tuottavat ja hiilarit veks. Mielen rauhakin on löytynyt.
Ehdotin hiivasyndroomaa yhdeksi syyksi "rapakuntoisen" oireiden taustalla. Rapakuntohan tässä on se vakavin haitta, eikä pelkkä paino. Hiiva ja koko elintarviketeollisuuden tuputtamat ylimääräiset aineet ovat länsimaisen ihmisen ylipainon ja monien sairauksien taustalla. Usko pois!
Huom! Kolmeen kuukauteen ei ole leukakivut palanneet itselleni, joten noiden ruoka-aineiden poisjättämisellä on monitahoiset vaikutukset. Lääketiede on aina jonkun palveluksessa, ja tutkimuksia tilataan rahalla. Turha kuvitella, että "lääketiede" olisi pyytetöntä, erinomaista ja tehokasta länsimaissa... Itse en saanut vastausta oireisiini 9 vuoteen, joten en näe heidän osaamisessaan paljoakaan kehumista.
Miksi puhut Nutrisalista?
Päänsärky voi johtua hiivan kuolemasta tai jostain muusta. Aina se jostain tulee. :) Vaikka kiristävistä ruuveista pään sisällä.
Huoh, Nutrilett ja Nutrisal ovat kaksi eri asiaa. En ole ikinä edes kuullut Nutrisalista eikä edes kiinnostakaan. Sanonpa suoraan Hiivajankkaaja, että voisit tarkastella niitä omien ruuviesi asetuksia ja jättää vähemmälle olettamuksien teon toisten elämästä oman elämäsi perusteella. Kaikki kun eivät ole edes persoja sokerille :D
Hahhahaaa, Nutrisalin ensimmäinen aine on glukoosi eli rypälesokeri :D
Hiivajankkaaja, olet kyllä varsinainen "guru"!
Lisätkää nyt vielä tuohon kuuriin ripaus Nutrobalia joka päivä niin hyvä tulee...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:41"]
Rapakuntoinen kuittaa viikon painoksi 93,4 kg. 200 grammaa on tullut lisää vaikka olen noudattanut ohjeita tunnontarkasti. Siitä huolimatta nutraus jatkuu enkä ole siirtymässä eläinten eväisiisiin vaikka edellä olevat sitä minulle vihjailevat.
[/quote]
Oletko aivan varmasti syönyt ohjeiden mukaan? Nutraamalla laihtuu normaalisti kilon viikossa.
Tuolta toisesta nutrausketjusta poimittua: ensimmäiset viisi kiloa on nestettä ja vasta sen jälkeen alkaa palamaan läskiä ja lihasta.
Ap on näköjään lihonut nutraamalla 1,2kg. Oletko lukenut ohjeet oikein?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:00"]Ap:n elimistö ei toimi samalla tavalla kuin normaalin ihmisen tai painonpudottajan, koska hän ei kuluta mitään muuta kuin perusaineenvaihdunnan verran eikä se perusaineenvaihduntakaan toimi normaalisti. Tästä ei kuitenkaan saa puhua, koska puheenaihe ketjussa on rajoitettu koskemaan vain sitä, mitä ap haluaa tai ei halua laittaa suustaan alas. Ap epäilemättä tulee taas kerran valittamaan, miten "joitakuita" asia korpeaa, ja ettei hän "suostu syyllistymään" liikkumattomuudestaan, mutta hän voisi itse vähitellen ymmärtää, että tästähän koko ajan on ollut kysymys. Hän ei ole. mikään peruslaihistelija. Jos liikkuminen ei kerta kaikkiaan onnistu, se ei onnistu ja siksi ei laihdutuskaan onnistu, vaikka miten laihdutuksesta pitäisi 80% jolla ruokavaliopohjaista.[/quote]
Chicago-IIdan kiusaaja on näköjään siirtynyt tänne vaihteen vuoksi nälvimään?
Mitä tuon AP:n pitäisi syömisiensä ja painonsa lisäksi tänne tilittää? Ap on tässä ketjussa asiallinen. Ketjuun on eksynyt mukaan pari erikoista tyyppiä.
Rapakuntoinen kuittaa painon jämähtäneen lukemaan 89,4 kg. Söin äitienpäivänä varmasti enemmän kuin 500 grammaa sallittuja kasviksia koska perhe hemmotteli minua ihanalla sallitusta kasviksista tehdyllä menyyllä. Pisteeksi iin päälle söin vielä jälkiruoaksi kuusi saksanpähkinää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 22:31"]
Ringer katkaisee ketoosin. Yhdessä pussillisessa on noin yhden banaanin verran kaloreita. Leikkauksessa harvoin riittää yksi pussillinen.
[/quote]
Onko tosiaankin noin?
Hyvä huomioida kolesteroli. Minulla ei ole, mutta jauhot ja sokerit sen sijaan aiheuttavat pahoja ongelmia.
Kilpirauhasen vajaatoiminnan toteamisen vaikeudesta Inhimillisessä tekijässä: http://areena.yle.fi/tv/2152917
Hyvää huomenta kaikille! Unohdin eilen kirjata syömiseni tänne. Söin eilen omenan, juotavan jogurtin (sokeriton) ja neljä juustoleipää. Juustona oli 17%juusto, sen alla kevytmargariinia ja leipä oli taikaruista. Sorruin syömään minulle tarjotut 2 vihreää kuulaa.
Tänään pitää palata ruotuun koska ensimmäinen viikkopunnitus on huomenna.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 23:02"]
Liikunnan merkitystä laihdutuksessa liioitellaan usein.
[/quote]
Ap sanoi olevansa rapakunnossa. Se tarkoittaa että elimistö ei toimi niin kuin pitäisi. Siihen ei auta muu kuin säännöllinen liikunta. Kävely oman kunnon ylärajan mukaan riittää, mielellään tunti-puolitoista päivässä ainakin, voi tehdä useammassa erässä.
Hienoa, että olet tehnyt päätöksen elämäntaparemontista! Ravitsemusterapeutti voisi varmasti auttaa sinua koostamaan sellaisen ruokavalion, joka auttaisi tavoitteiden saavuttamisessa. Pääset varmasti julkisen palvelun piiriin terveysaseman kautta.
miten jaksat juoda LITRAN mehukeittia iltapalaksi? Tai PUOLI KILOA rahkaa? Nii määrät on aika isoja.
Finelin mukaan raejuustossa on paljon enemmän suolaa kuin tofussa. Hamppuproteiinin ravintoarvoja Fineli ei tunne.