Missä kuussa lapsesi ovat syntyneet?
Tuossa se jo tulikin. Oliko se tavoitteellisesti ajoitettua vai silkka sattuma, että syntymä sattui siihen kuuhun osumaan? Omani on syntynyt toukokuussa, sillä se on ruusujen kuukausi.
Kommentit (29)
helmikuussa, tulin raskaaksi heti, kun lapsen yrittämisen aloitimme. Ei siinä mitään ajoituksia ollut.
Helmi- ja lokakuussa ja molemmat saaneet alkunsa lapsettomuushoidoilla, joten ihan sattumaa missä kuussa syntyivät
Tammi- ja marraskuussa. Ovat tulleet kun ovat tulleet, ei edes yritystä ajoittaa mihinkään.
Kolme ensimmäistä joulukuussa ja nyt odotamme maalisvauvaa. Sattumaa tuo,että ovat syntyneet joulukuussa,vaikka tuttavapiirissä onkin yleinen vitsi,että isäntä saa vain kerran vuodessa,syntymäpäivänään,maaliskuussa kun on syntynyt ;)
Toukokuulle on tulossa esikoinen. Toisesta kierrosta tulin raskaaksi kun lopetin ehkäisyn. Luulin että pitäis odotella pitempään:D mutta siis ei mitään suunnittelua.
Oon kyllä tyytyväinen kun ei kesällä tarvii olla jättimahan kanssa.
Tammikuu, lokakuu, maaliskuu ja helmikuu.
Tammikuinen ja maaliskuinen sattuman sanelemia. Lokakuinen ja helmikuinen "ajoitettu" päivärahojen mukaan =)
huhti, huhti, kesä ja lokakuussa. milloin kuume iski, siitä riippuvaisia. synttäreitä koko vuoden ympäri, vanhemmat olemme tuolla väleissä.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:17"]
Kolme ensimmäistä joulukuussa ja nyt odotamme maalisvauvaa. Sattumaa tuo,että ovat syntyneet joulukuussa,vaikka tuttavapiirissä onkin yleinen vitsi,että isäntä saa vain kerran vuodessa,syntymäpäivänään,maaliskuussa kun on syntynyt ;)
[/quote]Oletettavasti tää maaliskuinen on viimeinen, kun tulee miehelle syntymäpäivälahjaksi? ;)
Esikoinen tammikuussa, keskimmäinen helmikuussa ja nuorimmainen marraskuussa. Mielestäni en olisi voinut saada parempia ajankohtia :) Ja ei ollut suunniteltua.
Lokakuussa. Sai alkunsa lähes vuoden yrittämisen jälkeen helmikuussa, joten ei sen kummemmin suunniteltu ajankohta, ihanaa vain että sai vihdoin alkunsa!
Eka tammikuussa, toka helmikuussa ja kolmas kesäkuussa. Ei ollut ajoitettua, ei ollut väliä missä kuussa syntyvät kunhan alkunsa saavat. Kaksi sai alkunsa ekasta kierrosta ja keskimmäinen toisesta.
Esikoinen heinäkuussa (lopussa), ja nyt näyttää, että toinenkin tulee heinäkuulle (alkuun).
No jos minä jotain olen itse oppinut, niin meillä on turha yrittää ajoittaa, se milloin syntyy on jostain ihan muusta kiinni :D
Mutta siis, esikoinen syntyi kesäkuussa laskettuaika oli elokuun lopussa. Toinen syntyi toukokuussa, laskettuaika oli kesäkuussa. Nyt tämän kolmannen laskettuaika on kesäkuussa, saas näkyä miten käy.
Ja kaikista olen tullut heti raskaaksi, ei kuitenkaan olla suunniteltu mitään ajankohtaa koskaan milloin saisi syntyä.
Marras, marras, tammi. Silloin ovat tulleet kun ovat sattuneet tulemaan, vaikeaa kun on ollut tuo raskaaksitulo. Miksi tuota edes pitäisi yrittää ajoittaa? Vai onko kevätvauva jotenkin toivotumpi kuin syksy- tai talvivauva tai vaikka jouluvauva?
Loka, joulu, joulu. Kaikki on ivf-hoidoilla, vuodenvaihteessa lääkekulukatto nollautuu, joten eka hoito aloitettiin siksi tammikuussa. Toka ja kolmas on sattumaa.