Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisanestesia ja vessaan pääsy heräämössä?

Vierailija
15.10.2020 |

Minut leikataan nukutuksessa, ortopedinen leikkaus, joka kestää arviolta kolme tuntia. Katetria ei laiteta. En ole aiemmin edes ollut sairaalassa kuin polilla käymässä, ei ole leikattu mitään aiemmin. Minulla on tosi pieni rakko, pissalla on pakko käydä tunnin välein ja joskus useamminkin. Huolettaa, miten anestesiasta herättyä pääsee vessaan. Saako heti nousta sängystä ja mennä jo heräämössä vessaan? Pahin painajainen olisi joutua huutelemaan ja odottamaan vessaan pääsyä, pahimmillaan osastolle pääsyyn asti. Silloin varmaan pissaisin housuun kun leikkauksessa kuitenkin varmaan nesteytetään monta litraa suoneen. Jos joku tietäisi tästä? Mua pelottaa leikkaukseen joutuminen muutenkin kamalasti, mutta myös tämä yksityiskohta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija-ammatti, jossa pääsee vessaan koska vaan. Ap

Hankala uskoa, koska olen itse asiantuntija-ammatissa, jossa ei palavereissa kesken kaiken käydä vessassa tunnin välein.

Kyllä on ihme meininki, jos palaverista ei pääse tarvittaessa pyörähtämään WC:ssä😄😄 Kuka sen siis teillä estää ja miksi?

Vierailija
22/22 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija-ammatti, jossa pääsee vessaan koska vaan. Ap

Hankala uskoa, koska olen itse asiantuntija-ammatissa, jossa ei palavereissa kesken kaiken käydä vessassa tunnin välein.

Millainen työ on pelkkää palaveeraamista? Ja mistä tällaisessa työssä palaveerataan, jos muuta ei tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi