Kuka urpo katsoo jotain Putousta
Kommentit (25)
Kuka muu kuin Sampo Marjomaa käyttää sanaa 'urpo'?
tilulilulii, nyt se on auki ja nyt se on kiinni
No eläpä muuta virka! Katsoin Youtubesta vain sen hahmoesittelyn ja kertaakaan en edes hymyillyt sen aikana. Ei riitä kutkuttelemaan mun nauruhermojani noin yksinkertainen ja jankkaava näsäviisastelu. Hyvä huumori on nokkelaa ja ennalta-arvaamatonta. Siitä hyvänä esimerkkinä brittikomediat, suosikeistani mm. Green Wing (Ylellä esitettiin nimellä Vikatikki)
Kyllä katselisin Putousta mieluummin aamusta iltaan,kun jotain älyvapaata bb:tä.
Aivan! Mmmmmmm mmmm mmmm mmm... :D:D:D:D
Ja kysymykseesi vastaus, yli miljoona suomalaista. Onnee sulle pelle
Putouksen lauantaista kakkosjaksoa seurasi keskimäärin 1 434 000 katsojaa.
Katsojaluku on vieläkin suurempi kuin Putous-kauden avausjaksossa, jota katsoi 1 361 000 suomalaista.
Aika paljon urpoja
Taas päästään siihen itsensä ylentämis paskaan. Ollaan niin paljon parempia kuin muut, ei edes putousta katsota (muuta kuin salaa, että voidaan sitä täällä haukkua).
Ihanaa että joku muukin on tätä mieltä, luulin olevani Suomen ainoa joka ei tykkää ohjelmasta. Ehkä tosin ärsytystä lisää se, että niitä onnettomia hahmoimitointeja saa kuunnella kyllästymiseen asti joka paikassa koko kevään..
Putous Idiots -parodiahahmot vetää yleisöä...Leipä irti!
Putous ei naurata. Olenko normaali?
Putous on kouluttamattomien ja amisten ohjelma. Muidenkin täytyy vain katsoa sen vuoksi että tiedetään mistä puhutaan.
Huumorikin aika halpa-arvoista eikä oikeasti oivaltavaa. Junttien huumoria.
Samaa mäkin ihmettelen. Kerran katsoin, ja ei paljon naurattanut. Vai katsooko sitä lapset ja samalla vanhemmat?
oletko niitä onnettomia lapsosia joiden pappa lähtiessään talvisotaan otti kaukosäätimen mukaan ja pirtin näköradio jäi kolmoselle ja pappa jäi kannakselle?
silloin ymmärrän rutinaasi. muuten olet naurettava :)
Olen aika harvoin kotona, kun Putous tulee. Vai onko se edes katsottavissa netistä? Televisiota meillä ei ole.
Kovasti nämä evvk-tyypit jaksavat tehtailla Putous-aiheisia avauksia ja kommentoida niissä...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 13:02"]Putous on kouluttamattomien ja amisten ohjelma. Muidenkin täytyy vain katsoa sen vuoksi että tiedetään mistä puhutaan.
Huumorikin aika halpa-arvoista eikä oikeasti oivaltavaa. Junttien huumoria.
[/quote]
Just. Taisi olla sinullakin kultalusikka per***ssä kun tänne meidän junttien joukkoon pullahdit äitisi kermapers**stä. Että osaakin ihminen olla kapeakatseinen, itseriittoinen ja ylimielinen..no eihän se ole sinun vikasi, vaan kermaper*evanhempasi jotka sinut kasvattivat maailmanpelastajaksi ja yhteiskunnan sankariksi. Onneksi olkoon, olet mul**u..ja epäilemättä parempi ja fiksumpi kuin me muut amikset ja kouluttamattomat juntit jotka voimme nauraa yksinkertaiselle huumorille ja hauskanpidolle, emmekä ota itseämme liian vakavasti.
Katsoin hahmoesittelyt YouTubesta. Ei naurattanut. Sitten aikuiset ihmiset töissä matkii noita hahmoja, ehehe.
Eh.. Ainako on urpo jos katsoo jotain mistä itse et tykkää?
Mua ei esimerkiksi ole kummelit naurattanut koskaan mutten profiloi heistä pitäviä.
Miksi aina se oma mielipide on muka se oikea? Mikä ihmeen himo on haukkua muita sen perusteella mistä huumorista pitää? Yhtään aikuisemmaksi ette itseänne sillä tee, että palstalle tälläisiä kirjoitatte.
Mä taidanki sitten olla urpo..mitä jäbä duunaa?:D