Kuka urpo katsoo jotain Putousta
Kommentit (25)
Olen yrittänyt katsoa sitä muutaman kerran, mutta ei se vaan uppoa, ei vaikka yritän ennakkoluulottomasti ja positiivisella mielellä. Katson sitä hetken, ei naurata, katson lisää, ei vieläkään naurata ja käännän kanavan toiselle. Olen yrittänyt katsoa sitä myös kolmen alkouluikäisen lapseni kanssa ja seurannut heidän reaktioitaan, mutta eipä näytä heitäkään naurattavan.
Kiva katsoa lasten kanssa yhdessä. Yhdessä nauraminen on mukavaa, vaikkei taso oliskaan aina älyllisesti niin haastavaa.
Olen suht korkeasti koulutettu ja ns. hyvässä työssä. Putous on loistavaa aivot vapaalle -viihdettä jonka avulla voi nollata päätään muista asioista.
Kaiken ei tarviotse olla niin vakavaa. Huonoa huumoria tai ei. Luen myös niitä kioskiromantiikkapokkareita ja teen muutakin mikä mahdollisesti lasketaan wt-osioon. Luen myös aihevapaata ja kommentoin tänne...
potentiaalisista tv:n katselijoista suurin osa, joten taidat kuulua nyt oppositioon. Räksytä rauhassa ja muista äänestää persuja!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:41"]Katsoin hahmoesittelyt YouTubesta. Ei naurattanut. Sitten aikuiset ihmiset töissä matkii noita hahmoja, ehehe.
[/quote]
Oi kun sä oletkin kultivoitunut ja kaikin puolin hienon maun omaava yli-ihminen.
Oletko ajatellut hankkia botoxia otsaryppyihisi? Ne ovat varmasti aikamoiset vaot.