Kertokaa kokemuksia puhelinmyyjän työstä
Olen tällä viikolla aloittanut, ja asiakkaista suurin osa on neutraaleja ja ihan mukavia, mutta olen kyllä hämmentynyt ihmisten tyhmyydestä ja töykeydestä. Pari pervoakin sattunut jo joukkoon...
Kommentit (28)
myyntityö ei oo kaikille, toki epämääräisiäkin lafkoja on alalla olemassa, mutta pitää muistaa että kaikki myyntityö ei ole mitään turhan paskan tuputtamista vaan siellä seassa on myös ihan oikeesti tärkeitä ja hyviä tuotteita ja palveluita mitä kaupataan.
Niin,mitä myyt ja kenelle vaikuttaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin puheluita kuunnellaan. Aika ahdistavaa kyllä. Jos ei tunnin aikana ole saanut myydyksi mitään niin pidetään puhuttelu, jossa käydään läpi asioita, mitä pitää tehdä toisin, toisin sanoen vaikka asiakas kieltäytyisi useamman kerran, niin pitää tyrkyttää edelleen. Koitan lohduttaa itseäni sillä, että voin irtisanoutua milloin vain, mutta käytännössä irtisanoutuminen ei ole oikeasti vaihtoehto, pieni haave vain. Palkkakin on huono, tiedätte varmaan. Ensi viikolla olisi työhaastattelu muualle, pitää toivoa, että sieltä paikka aukeisi. Todella ankeaa työtä tämä monella eri tasolla. Nyt ymmärrän miksi harva haluaa olla puhelinmyyjä, kuvittelin, että ei varmana ole surkeampaa kuin esim. siivous- tai varastotyö, no, väärässä olin. Ap
No olipas unelmat puhelinmyyjän (palkattomasta) "työstä".
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija2022 kirjoitti:
Oikeasti sen sanon, että tehkää työtä josta tiedätte saavanne jokaisesta tehdystä työtunnista palkan. Tietenkin jos olette valmiita siihen että on päiviä kun ette saa mitään myytyä silloin ette saa ollenkaan palkkaa ja olette valmiita syömään pelkkää riisiä ja menee sossusta hakee rahaa vuokran maksuun niin siitä vaan. Itse todella supliikki ja hyvä myymään, mutta nyt on rankat ajat ja kaikki säästää eikä kun murtoosa enää ostaa puhelimen kautta mitään. Onneksi jatkan opintoja.
Ohis.
Riisiä edullisempaa on kotimainen peruna ja kausivihannekset...
Ei ole jos yhtään kaloreita katsot.
Emma~ kirjoitti:
Aika samoja kokemuksia.
Pasanen palkka, hirveen kuluttavaa työtä. Oot asiakkaiden sylkykuppi ja pelle.
Sokka tuote oli sinänsä ihan okei ni kyllä se hävetti jotenki, soitella ny ihmisten koteihin ja tuputtaa, pakkohan se on tuputtaa jos aikoo saaha kauppoja.Joo ei enää ikinä..
Jos perus pohjapalkka olis joku 16 e tunnissa niin voisin harkita:D ei sekään kyllä ehkä riittää, nii kauheeta se kyllä oli
Joo. 16 egee tunnissa ja max kaksi soittoa tuntiin ja provikat, lounas- ja puhelinetu päälle.
Sanot haloo ja moi ja kebabin kautta kotiin.
Pomo kopeloi ja vei provikkatulot taskuunsa