Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua uimahalliin ystävieni kanssa vartaloni vuoksi

Vierailija
14.10.2020 |

Olen luvannut tavata ystäväni pitkästä aikaa, ja he ovat ihan mukavia ihmisiä, mutta yksi hyvin ulkonäkökeskeinen. Hänelle hänen oma vartalonsa ja sen treenaaminen on hyvin tärkeää. Itse näytän ihan hyvältä vaatteet päällä mutta ilman vaatteita olen roikkumahainen. Ystäväni usein kommentoi ihmisten ulkonäköjä, myös minun joskus negatiiviseen sävyyn muilta osin, ehkä huomaamattaankin. En todellakaan haluaisi mennä kuulemaan hänen kommenttejaan tai katseitaan vartalostani. Voinko vain jättää menemättä (olen ennenkin jättänyt) vai pitäiskö vaan mennä. Pelkään vain pahoittavani mieleni kun muutenkin jo häpeän alastonta olemustani. Haluaisin kovasti muuten tavata ystäväporukkaani, kun heitä harvoin näkee.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt noin itselleni

Vierailija
2/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten mene. Mieti, kuinka riippuvainen olet muiden mielipiteistä. Se on paljon rajoittavampaa ja ala-arvoisempaa kuin olla muodoton möykky, joka arvostaa itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tavata uimahallissa? Itse ehdottaisin jotain muuta paikkaa.

Vierailija
4/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ystävä se on jos kommentoi sun ulkonäköä tuolleen?

En muutenkaan jaksaisi olla tollasen tyypin kaveri.

Enkä menis kyllä minnekään, jos se tuntuisi epämiellyttävälle.

Vierailija
5/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene. Jos ystäviä olette, varmaan jossain muuallakin voitte tavata kuin uimahallilla. Voit ehkä liittyä seuraan uinnin jälkeen. Ei uimahalli muutenkaan mikään seurustelupaikka ole, joten tylsä paikka tavata ystäviä.

Vierailija
6/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla kiva ystävä, jos kommentoi sun ulkonäköä ikävästi? Ei kannata mennä omaa mieltään pahottamaan. 

Vierailija
7/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämäpä juuri, kun ensin sovitaan joku aika mikä kaikille käy ja sitten joku ehdottaa uimahallia, saunomista, uimarantaa tms. En haluausi aina jäädä pois yhden ikävän ihmisen vuoksi ja sekin vaikuttaa omituiselta miksi yhtäkkiä perun.

Ap

Vierailija
8/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene uimahalliin, vaan lenkille. Ja ihan useamman kerran. Jos vartaloonsa ei ole tyytyväinen, niin sille pitää tehdä jotain. Ei se rakettitiedettä ole.

Vierailija
9/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saattaa olla paremmat hiukset, kauniimmat silmät, parempi iho... Ei se kroppa kerro ihmisen viehättävyydestä kuin osan. Ja rumasti puhuva ihminen ei ole koskaan kaunis.

Vierailija
10/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uimahallin ym ehdottaja on yleensä ollut joku muu kuin tämä yksi. Ja tuskin kukaan ajattelee että siinä olisi mitään ongelmaa kelkekään. Mutta en haluaisi asiaa korostaa, koska sitten ainakon kiinnittävät ulkomuotooni huomiota..

Vierailija
11/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kumman potaskaa?

En voi uskoa.

Vierailija
12/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene uimahalliin, vaan lenkille. Ja ihan useamman kerran. Jos vartaloonsa ei ole tyytyväinen, niin sille pitää tehdä jotain. Ei se rakettitiedettä ole.

Tämä maha ei lähde lenkillä, raskaudesta jäänyt ihopussi. Muut lapsen saaneet ystäväni ovat kuosissa ja osalla ei ole, joten helposti ajattelevst että on omaa laiskuuttani.

Ap

Vierailija
13/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Kaikki, minkä luulee tulevan eteen tämmöisissä tapauksissa, myös tulee. Kyllä hän jotain sanoo taas kuitenkin.

Vierailija
14/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata itsetunto niin alat nauttia elämästä. Ihan turha miettiä jotain vatsaa tai sitä, mitp joku mahtaa ajatella. Eikö niiden pitänyt olla sun kavereita? Mitä niille kannattaa esittää? Jos asia vaivaa niin tee niinkuin muutkin naiset: voivottele kavereillesi, miten sua harmittaa tää vatsa, niin ne kaikki alkaa lohduttaa sua urakalla.

Vierailija
15/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Kaikki, minkä luulee tulevan eteen tämmöisissä tapauksissa, myös tulee. Kyllä hän jotain sanoo taas kuitenkin.

Niin mietin että pitäisikö vain olla välittämättä ja jättää kommentit omaan arvoonsa, jotta ei pilaisi muuten mukavaa tapaamista mutta en vaan millään haluaisi suoda sitä "iloa" toiselle että tuolta tuokin nyt näyttää ja kylläpä minä näytän niin hyvältä kun treenaan ja syön oikein (vaikkei se liity tähän nyt)

Vierailija
16/21 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin kouluaikoina kaikki tapahtumat väliin, koska häpesin kehoani. Voi, kun kadun sitä. Mene ja elä. 

Vierailija
17/21 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihminen tarvitsee vihamiehiä, jos on noin ”mukavia” ystäviä? Koet siis, että yksi ystävistäsi saa jotakin tyydytystä siitä, jos näkee vartalosi olevan raskauden jälkeen erilainen kuin hänellä? Outoa ystävyyttä minun mielestäni. Entä jos hankkisit sellaisia ystäviä, joiden kanssa voit aidosti olla juuri sellainen kuin olet? Olisi todella raskasta joutua feikkaamaan jotakin ihmisille, joiden pitäisi olla juuri niitä, joilta saa energiaa.

Vierailija
18/21 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Mullakin jäänyt hirveä roikkumaha raskauksista. Häpeän vartaloani, mutta pakottaudun välillä kylpylään ja uimahalliin esimerkin vuoksi lapsille. Ja koska en tälle mitään voi, se täytyy vaan hyväksyä että ihokudokseni ei ole palautuvaa sorttia. Niin me ihmiset olemme erilaisia. Ja jokaisessa on jotain josta voi olla ylpeä. Korosta sitä.

Ehkä voisit ehdottaa uinnin jälkeen jotain mistä itse nautit niin koko aika ei menisi hukkaan? Jos haluat voittaa itsesi ja olla rohkea, mene sinne uimaan pää pystyssä, ja jos joku katsoo roikkuvatsaasi ilkeästi, voit katsoa häntä yhtä ilkeästi takaisin.

Vierailija
19/21 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä maha ei lähde lenkillä, raskaudesta jäänyt ihopussi. Muut lapsen saaneet ystäväni ovat kuosissa ja osalla ei ole, joten helposti ajattelevst että on omaa laiskuuttani.

Ap

Minulla myös sama. Olen vaatteet päällä ihan hyvännäköinen ja treenattu. Mutta ilman vaatteita paljastuu totuus. Vatsanahka arpinen ja roikkuva. Lasten kanssa olen joskus käynyt uimahallissa, mutta ystävien kanssa jätän kaikki saunaillat sun muut väliin.

Vierailija
20/21 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan sanot, ettet halua koronan takia uimahalliin. Minä olen kova uimari, mutta en ole käynyt halleissa viime helmikuun jälkeen.