Tuntuuko arki juhlalta jos mies käy töissä puku päällä
Kommentit (17)
Ei, puvun pitäminen on pakkopullaa, kun joutuu töissä käyttämään. T."pukumies"
Ei, puvun pitäminen on pakkopullaa, kun joutuu töissä käyttämään. T."pukumies"
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 22:13"]
No ei. Sitä paitsi töissä ei käytetä valkoista paitaa ja juhlasolmiota, vaan vaaleansinistä paitaa ja esim. vinoraidallista solmioita.
[/quote]
Minun mieheni laittaa melkein joka päivä valkoisen paidan, usein ranskalaisin kalvosimin. Eipä meillä juhla ja arki siltikään sekoitu, juhlafiilis kun tulee kuitenkin vähän muusta kuin paidan väristä.
Ei, ihan tavalliselta arjelta. Ei arki tuntunut kovin sotaiseltakaan, kun isä lähti aamuisin töihin intin vermeissä.
Luulisin että päinvastoin, juhla tuntuu arjelta. Minä aina juhlissa ihailen miestäni puku päällä, mutta jos sen näkisi joka päivä niin en varmaan enää kiinnittäisi huomiota.
Mua aina naurattaa pukumiehet yleisillä paikoilla. En tiedä miksi, kai se "juhlatunnelma".
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:54"]
Luulisin että päinvastoin, juhla tuntuu arjelta. Minä aina juhlissa ihailen miestäni puku päällä, mutta jos sen näkisi joka päivä niin en varmaan enää kiinnittäisi huomiota.
[/quote]
En mä vaan ole näkemässä miestä töissä puku päällä. Aamulla näen sitä puku päällä noin 5min.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:54"]
[/quote]
En mä vaan ole näkemässä miestä töissä puku päällä. Aamulla näen sitä puku päällä noin 5min.
[/quote]
Etkö näe kun mies tulee töistä?
Siinä mielessä kyllä, että miehen pukupäivät - noin kolme viidestä viikossa - ovat yleensä lyhyempiä, koska silloin tavataan asiakkaita. Rennommissa vaatteissa paiskitaan yleensä töitä kellon ympäri.
Meillä isän pukutyö aiheutti 8v:lta ilmoituksen, että ainakaan sellaisiin töihin hän ei mene, jossa pitää pukua pitää ja duunari on pojasta vahvasti tulossa.
Lapsi yhdisti isä ja puku=isä poissa pitkän aikaa.
eli ei todella ollut arki juhlaa, nyt tuo pukumies on ex.
No ei. Sitä paitsi töissä ei käytetä valkoista paitaa ja juhlasolmiota, vaan vaaleansinistä paitaa ja esim. vinoraidallista solmioita.
Ei tunnu. Mieheni on melkein 15 vuotta käyttänyt pukua töissä ja se on kyllä kärsinyt kovan inflaation. Nuorena ihailin, jos mies on pukeutunut pukuun, jokaisesta miehestä tuli heti komeampi. Nykyisellään tykkään enemmän miehestäni, kun on vapaa-ajan asussa. Puku ei tunnu enää missään:(
Up