Mitä salaisuutta et tule koskaan kertomaan kumppanillenne?
Mikä on salaisuutenne ja miksi et halua kertoa?
Jos olet joskus paljastaneet jonkun ison salaisuuden, miten kumppaninne reagoi?
Itse olen myynyt seksiä.
Kommentit (59)
- tiedän, että mies on ollut yhdessäolomme aikana ihastunut toisiin naisiin
- olen itse pettänyt häntä kerran enkä edes kadu
- tiesin, että mies ei rakasta minua kuten eksäänsä. Se tuli ilmi, kun hän kertoi itkien hylätyksi tulemisestaan.
- haluaisin oikeastaan muuttaa erilleen ja olla hetken yksin, koska odotan huumaavaa rakkautta. Tämä ei ole sitä nyt, eikä tule olemaankaan.
- Haluaisin lapsen, mutta mies ei. Biologinen kello tikittää ja tämä on se yksi syy, miksi haluaisin erota.
- Olen kaiken aikaa surullinen.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:06"]
Tahtoisin seksiä toisen miehen kanssa.
[/quote]
Etkö muka uskalla kertoa tuota hänelle!? Ehkä kannattaisi, meillä minä voisin hyvinkin katsella puolisoani toisen kanssa, mutta sama sanoi hän minulle, kun sitten alettiin kerran jutella fantasioistamme.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:06"]
Tahtoisin seksiä toisen miehen kanssa.
[/quote]
Etkö muka uskalla kertoa tuota hänelle!? Ehkä kannattaisi, meillä minä voisin hyvinkin katsella puolisoani toisen kanssa, mutta sama sanoi hän minulle, kun sitten alettiin kerran jutella fantasioistamme.
Minä ihastun välillä tosi tulisesti muihin miehiin, vaikka mulla on todella hyvä suhde mieheni kanssa. En toki mene sen pidemmälle, mutta kyllä ne syö naista. En tasan kerro niistä mitään miehellleni, käsittelen ne yksin ja sitten unohdan. Nytkin on tosi "kuuma" tilanne, tulee vähän vastakaikuakin. Mutta ei, en etene, enkä ikinä kerro miehelleni.
Aivan kuin minun kirjoittamani..!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:52"]
Enpä ole jättänyt mitään olennaista salaisuudeksi. Ehkä vaikeinta oli kertoa ihastumisestani suhteen ulkopuoliseen henkilöön. Uskon kuitenkin, että ihastus meni huomattavasti kivuttomammin ohitse kun saatoin jakaa asian mieheni kanssa ja juttelimme siitä aika ajoin. Salaisuudeksi jäädessään koko juttu olisi voinut alkaa omaa elämäänsä mielessäni, ja muodostaa lopulta ihan todellisen uhan suhteellemme.
[/quote]
No voisin mäkin muutaman kännipanon, tai oikeastaan kaikki, jättää mainitsematta. Pitkään miettisin ja puntaroisin sitäkin että mahtaisinko mainita teinivuosien kohellukset ja pettämiset. En ole enää se sama ihminen ollenkaan. Tottakai se aiheuttaisi ison särön luottamukseen, mutta pelkään että saisi kuulla sen jostain muualta. Lisäksi jättäisin mainitsematta kourallisen lapsuuden aikaisia tapahtumia.
Mies ei tiedä sitä että sen rooli mun elämässä piti olla pelkkä panokaveri. Jotenkin sitten ihastuin kunnolla kesken sähläyksen, nyt ollaan perhe.
Minulla on ollut nuoruudessa 20-27-vuotiaana paljon seksikumppaneita. Siis todella paljon... En koskaan kerro totuutta.
Olen käyttänyt huumeita, maksanut seksistä, ollut parisuhteessa vain exäni rahojen vuoksi ja pettänyt häntä samaan aikaan. Nykyiselle kumppanilleni en näitä asioista aio avautua.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:28"]
Sitä kuinka usein masturboin silloin kun en saa riittävästi seksiä. Kuten en sitäkään, mitä ajattelen/mistä fantasioin kun masturboin.
Seksikumppaneiden lukumäärä. Seksi on ainut asia, josta ollaan eri aaltopituuksilla..
[/quote]
Samaistuminen x 10...
[/quote]
Täällä myös! Se jolla oli nuoruudessa aika monta petikaveria.
Että olen työskennellyt "intiimihierojana" ja pari kertaa pannut rahasta. Seksikumppaneiden tarkkaa lukumäärää en myöskään tule ikinä kertomaan, en ole pitänyt itsekään kirjaa eikä edes kiinnosta yrittää.
että olen abortoinut hänen lapsensa
Sitä että mulle on nuoruudessa tehty abortti, tai sitä että olen harrastanut ryhmäseksiä.. Ne asiat menee mukanani hautaan, ellei tätä lasketa..
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:51"]
En kertoisi kumppanilleni, että yhdessä vaiheessa elämääni valitsin poikaystävät varallisuuden perusteella ja halusin miehen elättävän minua. Olen näistä kokemuksista kyllä oppinut sen, että raha ei tuo onnea, eikä sitä rakkautta.
[/quote]
Anna kun arvaan: nykyinenkin miehesi on kuitenkin varsin varakas ja menestynyt...?
[/quote]
En ole tällä hetkellä parisuhteessa, mutta etsin miehessä kyllä ihan muita ominaisuuksia. On kuitenkin tärkeää, että hänellä on elämää varten suunnitelma ja että hän on omavarainen. En halua ruveta kenenkään maksumieheksi (sellaisiakin miehiä mulla ollut...). Olisi myös kiva, että hän voisi tarjota mielellään joskus jotain... viedä vaikka matkalle tai yllättää jotenkin. Ei tarvitse olla mitään kallista, mutta tykkään itse lahjoa ja yllättää.
Mutta tosiaan raha ei ole pääseikka ja jos johonkin ihmiseen rakastun, joka saa mut tuntemaan itseni maailman ihanimmaksi ihmiseksi, niin en ala sen takia heittemään pyyhettä kehään, että henkilöllä ei ole varallisuutta. Lusmuilijan kyllä lemppaisin saman tien. :-)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:21"]
Meillä ei ole salaisuuksia. Voin kertoa miehelleni kaiken. En ymmärrä miten suhde voi toimia, jos ei voi olla täysin rehellinen oma itsensä kaikessa.
[/quote]
Samat ajatukset täällä.
T. AP
- Kaipaan entistä bile-elämääni, vaikka siihen ei ole paluuta enkä oikeasti ehkä haluaisikaan palata siihen
- Seksikumppanien määrää
- Minua on kosittu kaksi kertaa kahden eri miehen taholta ennen kuin aloin seurustella mieheni kanssa
- Olen polttanut pilveä Kambodzan slummeissa ja bailannut tappiin joka viikonloppu nuoruudessani
- Olen seurustellut lukuisten miesten kanssa olematta niin tosissaan ja tapaillut useita samaan aikaan
Tällä hetkellä olen kunnollinen, tavallinen, perheenäiti.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 00:52"]
- Kaipaan entistä bile-elämääni, vaikka siihen ei ole paluuta enkä oikeasti ehkä haluaisikaan palata siihen
- Seksikumppanien määrää
- Minua on kosittu kaksi kertaa kahden eri miehen taholta ennen kuin aloin seurustella mieheni kanssa
- Olen polttanut pilveä Kambodzan slummeissa ja bailannut tappiin joka viikonloppu nuoruudessani
- Olen seurustellut lukuisten miesten kanssa olematta niin tosissaan ja tapaillut useita samaan aikaan
Tällä hetkellä olen kunnollinen, tavallinen, perheenäiti.
[/quote]
Kambodzan slummit kuulostaa kunnon seikkailulta. Oot varmaan siisti tyyppi! :-)
Että hänellä on pienempi kuin kenelläkään exälläni
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:28"]
Sitä kuinka usein masturboin silloin kun en saa riittävästi seksiä. Kuten en sitäkään, mitä ajattelen/mistä fantasioin kun masturboin.
Seksikumppaneiden lukumäärä. Seksi on ainut asia, josta ollaan eri aaltopituuksilla..
[/quote]
Samaistuminen x 10...