Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä salaisuutta et tule koskaan kertomaan kumppanillenne?

Vierailija
11.01.2014 |

Mikä on salaisuutenne ja miksi et halua kertoa?

Jos olet joskus paljastaneet jonkun ison salaisuuden, miten kumppaninne reagoi?

Itse olen myynyt seksiä. 

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:51"]

En kertoisi kumppanilleni, että yhdessä vaiheessa elämääni valitsin poikaystävät varallisuuden perusteella ja halusin miehen elättävän minua. Olen näistä kokemuksista kyllä oppinut sen, että raha ei tuo onnea, eikä sitä rakkautta.

[/quote]

Anna kun arvaan: nykyinenkin miehesi on kuitenkin varsin varakas ja menestynyt...?

Vierailija
22/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:49"]

Sitä, että alkuaikoina en ollut ihastunut häneen. Pidin häntä vain mielenkiintoisena tyyppinä ja olimme hyvin samanlaisia, joten hän oli minulle enemmänkin kuin hyvä ystävä kuin seurustelukumppani. Mutta mitä pidemmän ajan olen ollut hänen kanssaan, niin sitä enemmän hänestä pidän. Nyt puolentoista vuoden jälkeen voisin jo sanoa rakastavani häntä.

[/quote]
Niin ja siksi en halua kertoa, koska pelkäisin loukkaavani häntä. Pelkäisin myös sitä, että hän kuvittelisi minun olleen vain rahan perässä.

[/quote]

Arvasin jo ekasta viestistäsi että miehellä on rahaa.. Ettei vaan ole sinua vanhempikin tuo miehesi? :D

[/quote]

4 vuotta vanhempi, eli mielestäni kyllä ihan normaali ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuinka monen kanssa olen oikeasti värkännyt / säätänyt ennen häntä

Vierailija
24/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea tarvi kertoa. Itselläni ei ole kamalia salaisuuksia.

Vierailija
25/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tiedä omaisuuteni laajuutta. Hän kyllä tietää, että ei tiedä talousasioitani ihan tarkkaan.

Vierailija
26/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneitteni määrää. Eipä hän sitä onneksi tule koskaan kysymäänkään, hän elää tässä hetkessä.

Vierailija
27/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:49"]Sitä, että alkuaikoina en ollut ihastunut häneen. Pidin häntä vain mielenkiintoisena tyyppinä ja olimme hyvin samanlaisia, joten hän oli minulle enemmänkin kuin hyvä ystävä kuin seurustelukumppani. Mutta mitä pidemmän ajan olen ollut hänen kanssaan, niin sitä enemmän hänestä pidän. Nyt puolentoista vuoden jälkeen voisin jo sanoa rakastavani häntä.

[/quote]

Tämä vei sanat suustani.

Vierailija
28/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden pahoja ja sairaita asioita, niistä pahimpia.

Vierailija
29/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole jättänyt mitään olennaista salaisuudeksi. Ehkä vaikeinta oli kertoa ihastumisestani suhteen ulkopuoliseen henkilöön. Uskon kuitenkin, että ihastus meni huomattavasti kivuttomammin ohitse kun saatoin jakaa asian mieheni kanssa ja juttelimme siitä aika ajoin. Salaisuudeksi jäädessään koko juttu olisi voinut alkaa omaa elämäänsä mielessäni, ja muodostaa lopulta ihan todellisen uhan suhteellemme.

Vierailija
30/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä häntä seksuaalisesti haluttavana tai kiihottavana. Pidän hänestä ihmisenä ja minusta on hän karismaattinen, sitä kautta viehättäväkin jopa, mutta ulkonäöltään hän on sellainen etten varmasti perään katsoisi jos kadulla tulisi vastaan...:/

Aina hoetaan että miehet ovat visuaalisia, mutta kyllä tämä aihe on naisillekin tärkeä. Minä toivoisin, että hän ajelisi viiksensä pois säännöllisesti, hoitaisi hampaansa kuntoon, kasvattaisi hiuksensa pitkäksi ja lähtisi joskus lenkkipolulle tai salille. En tahdo isoja lihaksia tai painon kyttäämistä, mutta arvostaisin sitä jos dödö eksyisi kainaloon joka päivä suihkun jälkeen (suihkussa sentään käy), hampaat harjattaisiin edes kerran päivässä ja että en voittaisi häntä kädenväännössä...

Vierailija
31/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin seksiä toisen miehen kanssa.

Vierailija
32/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, mitä kaikkea hullua tein syömishäiriöaikoinani. En kerro, koska esim. ne tunnin kestäneet hikijumppasessiot olivat niin pimeitä riehumisia eikä niillä ole tekemistä nykyisen aikuisen minäni kanssa.

Sitä, monenko miehen kanssa olen ollut sängyssä. Se oli ihan hauskaa silloin parikymppisenä hiprakassa, mutta ei sillä enää ole merkitystä eikä nykyisen mieheni tarvitse siitä tietää. Pahoittaisi vain mielensä, kun se itse on ollut paljon valikoivampi ja järkevämpi omien seksikokemustensa suhteen eikä tosikompana ymmärrä tuon sorttista hauskanpitoa.

Vierailija
33/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:00"]

En pidä häntä seksuaalisesti haluttavana tai kiihottavana. Pidän hänestä ihmisenä ja minusta on hän karismaattinen, sitä kautta viehättäväkin jopa, mutta ulkonäöltään hän on sellainen etten varmasti perään katsoisi jos kadulla tulisi vastaan...:/

Aina hoetaan että miehet ovat visuaalisia, mutta kyllä tämä aihe on naisillekin tärkeä. Minä toivoisin, että hän ajelisi viiksensä pois säännöllisesti, hoitaisi hampaansa kuntoon, kasvattaisi hiuksensa pitkäksi ja lähtisi joskus lenkkipolulle tai salille. En tahdo isoja lihaksia tai painon kyttäämistä, mutta arvostaisin sitä jos dödö eksyisi kainaloon joka päivä suihkun jälkeen (suihkussa sentään käy), hampaat harjattaisiin edes kerran päivässä ja että en voittaisi häntä kädenväännössä...

[/quote]

Yök, kuulostaa kuvottavalle. Kyllä tollaiset asiat pitäisi saada kuntoon, kaikessa oksettavuudessaan ne vielä tuhoavat koko suhteen.. :/

Vierailija
34/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 asiaa.

Olen minäkin käynyt huorissa.

Hän ei kiinnosta minua seksuaalisesti. Itsekin olen keski-ikäinen, ei minulla ole illuusioita komeasta ulkonäöstä. Mut joo, noin yli 40-v naiset, ei stondaa, niin se vaan on.

Vierailija
35/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole salaisuuksia. Voin kertoa miehelleni kaiken. En ymmärrä miten suhde voi toimia, jos ei voi olla täysin rehellinen oma itsensä kaikessa.

Vierailija
36/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 21:09"]Sitä, mitä kaikkea hullua tein syömishäiriöaikoinani. En kerro, koska esim. ne tunnin kestäneet hikijumppasessiot olivat niin pimeitä riehumisia eikä niillä ole tekemistä nykyisen aikuisen minäni kanssa.

Sitä, monenko miehen kanssa olen ollut sängyssä. Se oli ihan hauskaa silloin parikymppisenä hiprakassa, mutta ei sillä enää ole merkitystä eikä nykyisen mieheni tarvitse siitä tietää. Pahoittaisi vain mielensä, kun se itse on ollut paljon valikoivampi ja järkevämpi omien seksikokemustensa suhteen eikä tosikompana ymmärrä tuon sorttista hauskanpitoa.

[/quote]

Aika itselleen valehtelua väittää ettei nuoruuden syömishäiriöllä ole mitään tekemistä nykyisen sinun kanssa. Sinä et olisi sinä, juuri tuollainen tyyppi kuin nyt olet, ilman kaikkia kokemuksia jotka olet kokenut. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Vierailija
37/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et en rakasta häntä kuin exääni.

Vaikken edes rakasta enää exääni, en koe samanlaista paloa. :(

Vierailija
38/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kuinka usein masturboin silloin kun en saa riittävästi seksiä. Kuten en sitäkään, mitä ajattelen/mistä fantasioin kun masturboin.

Seksikumppaneiden lukumäärä. Seksi on ainut asia, josta ollaan eri aaltopituuksilla..

Vierailija
39/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut alibissa haastateltua murhaajaa. Hävettää! Ja sillä oli pieni!!

Vierailija
40/59 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:49"]Sitä, että alkuaikoina en ollut ihastunut häneen. Pidin häntä vain mielenkiintoisena tyyppinä ja olimme hyvin samanlaisia, joten hän oli minulle enemmänkin kuin hyvä ystävä kuin seurustelukumppani. Mutta mitä pidemmän ajan olen ollut hänen kanssaan, niin sitä enemmän hänestä pidän. Nyt puolentoista vuoden jälkeen voisin jo sanoa rakastavani häntä.

[/quote]

Tämä vei sanat suustani.

[/quote]

Mikä tässä vei sanat suustasi?

Olen monesti itsekin ajatunut suhteisiin miesten kanssa, jotka ovat ajautuneet omistushaluisiksi minua kohtaan vaikka ovat aiemmin ilmaisseet etteivät ole edes halunneet minua vaan jonkun toisen. Lisäksi olen itsekin ajatunut suhteisiin siksi, että miehet eivät kiinnostaneet kuin vasta aikojen päästä.

Kamalaa. Nykyisin asun yhdessä tyypin kanssa, joka on ok, mutta ei vie jalkoja alta. Kammottavinta on, että hän ajattelee samoin.

Ei viestin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän