Hans Välimäen nännit
Teeveessä pyörii mainos missä Hans kekkaloi t-paidassa, nännit pystyssä. Nännit ovat luonnollinen osa ihmiskehoa, siksi ihmettelin kovasti miksi mainoksen naisella on päällään varsinainen kotiope-panssari eikä nänneistä tietoakaan?
Tietämätön kysyy: miksi miehen nännit saavat paistaa paidan läpi mutta naisen kohdalla sensuuri iskisi?
Kommentit (17)
Kaikilla ei nännit näy ulospäin. Minulla on sisäänpäinkääntyneet nännit ellei erityisesti heruttele. Imettänyt olen kaikkia lapsiani.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:44"]Kaikilla ei nännit näy ulospäin. Minulla on sisäänpäinkääntyneet nännit ellei erityisesti heruttele. Imettänyt olen kaikkia lapsiani.
[/quote]
varmasti muillakin. En vain usko että niin monella naisella että he kaikki juuri olisivat tv-ssä.
Katsopas Frendejä, siellä ainakin Jennifer Anistonin nännit paistavat sen 10 v mitä sarjaa tehtiin, saa Hans vilkutella omiaan muutaman ohjelman verran :D
Miesten nännit eivät ole erogeeniset.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:45"]Katsopas Frendejä, siellä ainakin Jennifer Anistonin nännit paistavat sen 10 v mitä sarjaa tehtiin, saa Hans vilkutella omiaan muutaman ohjelman verran :D
[/quote]
mahtavaa :D keksitkö suomi-esimerkkejä?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:45"]Miesten nännit eivät ole erogeeniset.
[/quote]
totta helvetissä ovat. Niiden takana ei vain köllötä lihamöykkyä joka peeeeeeelottaa niiiiiin monia...
Veikkaan että naisten rintaliivittömyyden suurimmat vastukset ovat:
Kanssanaiset joita kateuttaa kun kamulla on paremmat ilman niitä mega-push-uppeja
Laasalaiset
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:45"]
Miesten nännit eivät ole erogeeniset.
[/quote]
Tarkistapa vielä tietosi.
Oi kun vois painella ilman liivejä... laumasieluisuuteni on esteenä. Miksei oltais ilman? Liivitön päivä-tempaus!
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:50"]
Kanssanaiset joita kateuttaa kun kamulla on paremmat ilman niitä mega-push-uppeja
Laasalaiset
[/quote]
Miksi laasaslaiset eivät haluaisi katsella nännejä? Jos kerta eivät itse naista edes saa, niin kai nyt mukava olisi edes matkan päästä jotain nähdä.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:56"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:50"]
Laasalaiset
[/quote]
Miksi laasaslaiset eivät haluaisi katsella nännejä? Jos kerta eivät itse naista edes saa, niin kai nyt mukava olisi edes matkan päästä jotain nähdä.
[/quote]
rintsikat=häveliäisyyden panssari. Ei sovi neitsykkäkuvaan antaa tyttöjen hyppiä miten sattuu.
Jes! Juurihan täällä oli ketju mistä paljastui että liivit lähtee kotiovella! Miksi vasta siellä?
Suomalaisista tulee mieleen joskus Linnan juhlissa pitkät päällä edustanut Jonna Tervomaa! Miksihän mä muistan kaikki nänninaiset.. :D
terv. Se, joka kirjoitti Frendeistä
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:04"]Suomalaisista tulee mieleen joskus Linnan juhlissa pitkät päällä edustanut Jonna Tervomaa! Miksihän mä muistan kaikki nänninaiset.. :D
terv. Se, joka kirjoitti Frendeistä
[/quote]
niin juuri, on se kuitenkin sen verran harvinaista! Ja aivan syyttä, sanon ma
Ap
Joo, siitä Tervomaastahan kirjoiteltiin oikein lehdissäkin. Off topic: mun mielestä miehen paidan läpi näkyvät nännit on melkoinen turn off.
Melko kaksinaismoralistista.
elämä on.