Netti-ihastus lopetti yhteydenpidon, koska
kerroin hänelle myyneeni pari kertaa seksiä rahapulassa. Selitin, että olin todella vaikeassa tilanteessa ja sain näistä parista kerrasta todella paljon rahaa ja kyseessä oli mies, jonka tiesin entuudestaan. En ymmärrä miten jollain on varaa tuomita näin kovaa. Aloin jo kyseenalaistamaan omia kaverisuhteitani... hylkäisivätkö kaikki ystävänikin, jos asiasta saisivat tietää? Olen tätä ennen kertonut asiasta vain yhdelle exälle ja hän oli asian suhteen todella ymmärtäväinen ja sen takia olen pystynytkin vihdoin olemaan sujut asian kanssa. Harmi, että näin kävi.
Kommentit (62)
Anteeksi jo valmiiksi. Mua naurattaa...eka ajatus joka tuli mieleen on se , että mitä jos se luuli että veloitat sitä keskusteluista tai jos tilanne etenee teillä niin laitatko lemmenleikkien alkaessa mittarin päälle?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:03"]Ja tietysti kerroin tämän hänelle... ns. puolustuksena. Enhän mä siis ikipäivänä halvalla myis. :)
ap
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:04"]
Anteeksi jo valmiiksi. Mua naurattaa...eka ajatus joka tuli mieleen on se , että mitä jos se luuli että veloitat sitä keskusteluista tai jos tilanne etenee teillä niin laitatko lemmenleikkien alkaessa mittarin päälle?
[/quote]
Niin. No onhan se tietty sellanen asia, joka vois muodostua ongelmaksi. Esim riidan tullessa kertoisin, sille paljon se on mulle velkaa vietetyistä öistä. :D Ah kiitos osaan jo nauraa tälle! :-)
Ap
Jos mies kuulee, että olet 5000 euron arvoinen, niin ihan varmasti alkaa kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:25"]
Siis te ette ole edes tavanneet ja olette jo läheisiä ja parisuhteessa? Hoh hoijaa... Ei ihmekään, että mies katosi.
[/quote]
Ainoa järkevä viesti tässä ketjussa.
Lapsellisuudesta päätellen ap on noin 15 ja muut ketjuun vastanneet noin 12-vuotiaita.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:55"]
Nyt se netti-ihastus sitten käski mun lopettaa hermoilun ja ottamaan ihan iisisti. Oon tietenkin saanut jo tuhat paniikkikohtausta ja avautunut sille, siitä, että se menettää elämänsä naisen... Joo oon tosi tasapainoinen, niin kuin näette...
Ei se oo siis sanonut asiaan oikein mitään. Sanoi vain sen jälkeen, kun kerroin, että tää on melkein pahin juttu, mitä kukaan on sille koskaan kertonut.
Eli todennäköisesti tavataan nyt sit kuitenkin ensiviikolla. :-)
[/quote]
Siis tämähän on PROVO!!!!
Ap, olet todella lapsellinen. Tässä ketjussa esiintyvät huorittelijat ovat vähintäänkin yhtä lapsellisia.
Tietysti tuollainen asia on iso juttu monelle, erityisesti jos etsii vakavampaa suhdetta. Varsinkin siinä vaiheessa, jos haetaan sellaista kumppania, jonka kanssa hankittaisiin tulevaisuudessa lapsia... Syystä tai toisesta prostituoitua tai prostituoidun palveluita käyttänyttä ei haluta oman lapsen äidiksi/isäksi.
Sanoit, ettet välttämättä halua suhdetta tuomitsevan tms. miehen kanssa. Ehkä voisit hakea nettipalstoilta vaikka sellaista miestä, joka itse käyttää prostituoitujen palveluja? Olisikohan tällainen mies avarakatseinen ja suvaitsevainen?
29: Minkä takia näet minut lapsellisena? Koska osaan löytää asioista uusia puolia ja nähdä sen myös huumorin valossa?
30: Tunnen ihmisiä, jotka käyttävät/ovat käyttäneet prostituoitujen palveluita ja voisin hyvin kuvitella suhteen tällaisen henkilön kanssa, jos kemiat kohtaisivat ja meillä olisi yhteinen ymmärrys siitä, että parisuhteessa pysytään uskollisina.
Minulle ei henkilön menneisyys merkitse mitään, jos hän on oppinut virheistään ja on hyvä ihminen. Samoin myös ihminen, joka on viettänyt puolet elämästään kehitysavussa Afrikassa ei ole minun silmissäni hyvä ihminen, ellei hän ole sitä juuri tässä ja nyt.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:55"]
Nyt se netti-ihastus sitten käski mun lopettaa hermoilun ja ottamaan ihan iisisti. Oon tietenkin saanut jo tuhat paniikkikohtausta ja avautunut sille, siitä, että se menettää elämänsä naisen... Joo oon tosi tasapainoinen, niin kuin näette...
Ei se oo siis sanonut asiaan oikein mitään. Sanoi vain sen jälkeen, kun kerroin, että tää on melkein pahin juttu, mitä kukaan on sille koskaan kertonut.
Eli todennäköisesti tavataan nyt sit kuitenkin ensiviikolla. :-)
[/quote]
Siis tämähän on PROVO!!!!
[/quote]
Ei oo. :)
t. ap
Minun mielestäni netti-ihastuksesta vouhkaaminen on todella lapsellista.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:59"]
Minun mielestäni netti-ihastuksesta vouhkaaminen on todella lapsellista.
[/quote]
Haha. Tämä on kyllä totta. Ihastuneena käyttäytyy lapsellisesti. Ainakin meikäläinen. Ai että hävettää! :-)
No hyvä että treffaatte.
Musta tuossa seksin myymisessä ei ole mitään ja itsekin olisin kertonut. Osa elämääsi ja menneisyyttäsi siinä missä muutkin kokemukset, hyvät ja huonot, nappivalinnat ja virheet.
Itse asiassa netti-ihastukseni, mies, kertoi minulle myös myyneensä seksiä kauan, kauan sitten eikä ihan parista kerrasta ollut kyse vaan parista vuodesta :) So what. Itselläni on menneisyys myös.
Minulla tämä netti-ihastus jää vain netti-ihastukseksi, mutta ihan muista syistä, ei todellakaan siitä, että on luottanut minuun menneisyytensä "varjopuolista" kertoessaan.
En kyllä oikein ymmärrä, miksi niin monen mielestä tuo seksin myyminen on asia, joka pitäisi pitää salassa.
Ap tapaa netti-ihastuksensa innostuneena, ja sitten paljastuukin että tyyppi on Simpsoneiden Comic Book Guy.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:06"]
No hyvä että treffaatte.
Musta tuossa seksin myymisessä ei ole mitään ja itsekin olisin kertonut. Osa elämääsi ja menneisyyttäsi siinä missä muutkin kokemukset, hyvät ja huonot, nappivalinnat ja virheet.
Itse asiassa netti-ihastukseni, mies, kertoi minulle myös myyneensä seksiä kauan, kauan sitten eikä ihan parista kerrasta ollut kyse vaan parista vuodesta :) So what. Itselläni on menneisyys myös.
Minulla tämä netti-ihastus jää vain netti-ihastukseksi, mutta ihan muista syistä, ei todellakaan siitä, että on luottanut minuun menneisyytensä "varjopuolista" kertoessaan.
En kyllä oikein ymmärrä, miksi niin monen mielestä tuo seksin myyminen on asia, joka pitäisi pitää salassa.
[/quote]
Kiitos tuhannesti tästä kommentista. Ihanaa, että joku muukin osaa nähdä asian näin. Mä en todellakaan ole kailottamassa asiasta ympäri maailmaa ja ymmärrän miten arka aihe tämä on, mutta mun mielestä se on kuitenkin sellainen asia, joka on mahdollista toisen ihmisen ymmärtää empatian ja oman elämänkokemuksen avulla varsinkin siinä tapauksessa, kun kyse on läheisen ihmisen taustasta ja hän rehellisesti kertoo asiasta.
Jollain tasolla mun mielestä se voisi olla kova paikka jollekin ihmiselle kuulla asiasta vasta vuosien päästä ja vieläpä jotakin muuta kautta. En halua ikinä kenekään joutuvan kyseiseen tilanteeseen, joten asia ns. lipsahti ulos keskustelussa, vaikka olin jo mielessäni päättänyt olla kertomatta asiasta.
Mä olen henkeen ja vereen rehellisyyden ja avoimuuden puolestapuhuja ja hyväksyn mielummin ruman totuuden, kuin kauniin valheen. En ole todellakaan "puhdas" ja täydellinen ihminen. Haluan tulevani hyväksytyksi juuri sellaisena kuin oikeasti olen ja siihen todellakin kuuluu myös eräät taustatekijät.
Ko. elämänvaihe ja kokemus oli erittäin traumaattinen, mutta en halua häpeillä sitä, koska on niin paljon ihmisiä tällä maapallolla, jotka ovat joutuneet tekemään samanlaisia ratkaisuja elämässä. Tuomitsemalla itseni tuomitsisin myös heidät.
Voin kutsua "netti-ihastustani" läheiseksi, koska olemme jutelleet jo reilun kuukauden ajan päivittäin, joskus useita tunteja kerrallaan. Tiedän paljon intiimejä asioita hänestä ja hän minusta. Ollaan juteltu monista henkilökohtaisista asioista perhekuvioista lähtien todella läpikotaisin, joten kyseinen "paljastus" ei ollut kuitenkaan täysin luonnoton.
Olen tosiaan helpottunut nyt, että hän vaikuttaa asian suhteen rauhalliselta ja haluaa vielä nähdä. :-)
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:08"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:04"]
[/quote]
Niin. No onhan se tietty sellanen asia, joka vois muodostua ongelmaksi. Esim riidan tullessa kertoisin, sille paljon se on mulle velkaa vietetyistä öistä. :D Ah kiitos osaan jo nauraa tälle! :-)
Hienoa että osaat!:)
On kai ihmiset pahempaakin tehneet;). Ja hei muista, että moni antaa ilmaiseksi...tai öarilla kympillä (drinkillä). Rahastahan on hyvä hommailla joa homma sopii molemmille ja asiakas on sellainen jonka kanssa vois muutenkin ehkä olla...:)
Ap
[/quote]
Ja tietysti kerroin tämän hänelle... ns. puolustuksena. Enhän mä siis ikipäivänä halvalla myis. :)
ap