Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netti-ihastus lopetti yhteydenpidon, koska

Vierailija
11.01.2014 |

kerroin hänelle myyneeni pari kertaa seksiä rahapulassa. Selitin, että olin todella vaikeassa tilanteessa ja sain näistä parista kerrasta todella paljon rahaa ja kyseessä oli mies, jonka tiesin entuudestaan. En ymmärrä miten jollain on varaa tuomita näin kovaa. Aloin jo kyseenalaistamaan omia kaverisuhteitani... hylkäisivätkö kaikki ystävänikin, jos asiasta saisivat tietää? Olen tätä ennen kertonut asiasta vain yhdelle exälle ja hän oli asian suhteen todella ymmärtäväinen ja sen takia olen pystynytkin vihdoin olemaan sujut asian kanssa. Harmi, että näin kävi.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40: Totta tuokin. Se oli vielä niin selvä ja sovittu homma. Asiaan ei liittynyt mitään sekoilua tai likaisuutta. Yövyttiin viiden tähden hotellissa, nautittiin kylpylähoidoista, käytiin ravintolassa ja käytettiin kortsua. Ottaen huomioon millaisia seksikauppakokemuksia muilla ihmisillä on, niin mun oli aika pehmeetä. En tosin tiedä voiko kokemuksia oikein verrata. Itsensämyyminen on loppujenlopuksi niin iso tabu, että se moraalinen paine, minkä yhteiskunnan vallitsevista arvoista syntyy on niin valtava huolimatta siitä tapahtuiko se "myyminen" sitten jossain loistohotellissa tai kerrostaloasunnossa. Baari-pokauksen kanssa kotiinlähteminen on kyllä niin monella tapaa huonompi juttu, mutta ei sitä haluta kuitenkaan katsoa samalla tavalla.

ap

Vierailija
42/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait 5000?? Mulle on tarjottu 50€. Seksistä. Viisi tonnia on jo joku luksushuora tasoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:24"]

Kyllä se aika monelle ihmisellä on vaan niin valtavan iso asia, jos oma kumppani tai ihastus on ollut huora. Kaikkia se ei vaivaa mutta veikkaisin että kuitenkin suurinta osaa ihmisistä.

Olen samaa mieltä että parisuhteessa ei tarvitse isoja salaisuuksia olla, mutta kaikilla on kuitenkin menneisyys ja jotkut asiat kuuluu sinne menneisyyteen. Kaikkea ei tarvitse kertoa, varsinkaan jos asia ei ole sellainen joka vaikuttaa nykypäivään (esim. huoraat vieläkin). Kaikkea ei tarvitse kaataa kumppanin niskaan vaan sen takia että itsellä olisi parempi omatunto.

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista. Saatat hyvinkin olla oikeassa. Nyt harmittaa, että kerroin. Toisaalta... En tiedä haluanko olla ihmisen kanssa, joka on tuomitseva?Varsinkin, kun omat arvot ei oikein katso toisten ihmisten tuomitsemista kauhean hyvällä.

Minun mielestäni huoraaminen, oli se sitten kerran tai tuhat kertaa, ei alenna ihmisen deittailuarvoa, varsinkin kun sitä ei enää tee. Harrastin kaksi kertaa seksiä erään ihmisen kanssa ja sain raha-asiat kuntoon. Eli ei tässä nyt kyse ollut siitä, että olisin ollut joku ammattihuora. Mieskin oli entuudestaan tuttu ja tapaisin hänet koska tahansa uudestaan kaverimielessä.

Ottaen huomioon todella vaikean elämäntilanteeni tuolloin ja sen rahasumman, jonka siitä sain, se oli mielestäni ihan oikeutettua. Enää en missään tilanteessa tekisi samoin. Uskon siihen, että virheitä tehdään sen takia, että niistä opitaan. Ymmärrän paremmin myös muita ihmisiä, koska olen itse tehnyt moraalini vastaisia päätöksiä. Ja kuka sitä tietää, ehkä teen vielä uudestaankin. Ei sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

Koen kuitenkin, että kokemus oli kasvattava ja tekee minusta avarakatseisemman ihmisen, vaikka en suoranaisesti suosittelisi ketään kokeilemaan seksinmyyntiä henkisen kasvun toivossa. Toivoin kuitenkin, että mies olisi tarpeeksi fiksu ymmärtämään myös sen, että tämä on yksi niitä juttuja, joka tekee musta juuri sen ihmisen, joka olen tänä päivänä. Sen johon hän ihastui. 

[/quote]

Aika ristiriitaista, ensin sanot ettet varmasti enää huoraa, mutta sitten sanot että ehkä kuitenkin voisit tehdä oman moraalisi vastaisia päätöksiä jos tarve on. Eli ehkä sitten kuitenkin huoraisit jos rahatilanne sitä vaatisi? Ehkä se nettituttava ei halua ottaa minkäänlaista riskiä sun kanssas, tietää että sulle on kohtalaisen helppo myydä itseäs jos rahapula iskee. Moraali on sulla sen verran löyhä käsite, sitä voi helposti venyttää syystä jos toisesta. Ja olethan sen jo tehnyt parikin kertaa. Kolmas on ihan helppoa, riittää kun on rahapula ja joku tarjoaa sitä rahaa sulle.

Vierailija
44/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo AP kirjoittelee itse itsensä kanssa. Näkyy jo siinäkin miten allekirjoittaa mielipiteensä erillisellä viestillä.

Lapsellinen typerä ihminen jonka motivaatio ei selviä ainakaan minulle.

Porvoosta jälleen.

Vierailija
45/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:30"]

Kyllä se aika monelle ihmisellä on vaan niin valtavan iso asia, jos oma kumppani tai ihastus on ollut huora. Kaikkia se ei vaivaa mutta veikkaisin että kuitenkin suurinta osaa ihmisistä.

Olen samaa mieltä että parisuhteessa ei tarvitse isoja salaisuuksia olla, mutta kaikilla on kuitenkin menneisyys ja jotkut asiat kuuluu sinne menneisyyteen. Kaikkea ei tarvitse kertoa, varsinkaan jos asia ei ole sellainen joka vaikuttaa nykypäivään (esim. huoraat vieläkin). Kaikkea ei tarvitse kaataa kumppanin niskaan vaan sen takia että itsellä olisi parempi omatunto.

[/quote]

Kiitos asiallisesta kommentista. Saatat hyvinkin olla oikeassa. Nyt harmittaa, että kerroin. Toisaalta... En tiedä haluanko olla ihmisen kanssa, joka on tuomitseva?Varsinkin, kun omat arvot ei oikein katso toisten ihmisten tuomitsemista kauhean hyvällä.

Minun mielestäni huoraaminen, oli se sitten kerran tai tuhat kertaa, ei alenna ihmisen deittailuarvoa, varsinkin kun sitä ei enää tee. Harrastin kaksi kertaa seksiä erään ihmisen kanssa ja sain raha-asiat kuntoon. Eli ei tässä nyt kyse ollut siitä, että olisin ollut joku ammattihuora. Mieskin oli entuudestaan tuttu ja tapaisin hänet koska tahansa uudestaan kaverimielessä.

Ottaen huomioon todella vaikean elämäntilanteeni tuolloin ja sen rahasumman, jonka siitä sain, se oli mielestäni ihan oikeutettua. Enää en missään tilanteessa tekisi samoin. Uskon siihen, että virheitä tehdään sen takia, että niistä opitaan. Ymmärrän paremmin myös muita ihmisiä, koska olen itse tehnyt moraalini vastaisia päätöksiä. Ja kuka sitä tietää, ehkä teen vielä uudestaankin. Ei sitä ikinä tiedä mitä elämä tuo tullessaan.

Koen kuitenkin, että kokemus oli kasvattava ja tekee minusta avarakatseisemman ihmisen, vaikka en suoranaisesti suosittelisi ketään kokeilemaan seksinmyyntiä henkisen kasvun toivossa. Toivoin kuitenkin, että mies olisi tarpeeksi fiksu ymmärtämään myös sen, että tämä on yksi niitä juttuja, joka tekee musta juuri sen ihmisen, joka olen tänä päivänä. Sen johon hän ihastui. 

[/quote]

Aika ristiriitaista, ensin sanot ettet varmasti enää huoraa, mutta sitten sanot että ehkä kuitenkin voisit tehdä oman moraalisi vastaisia päätöksiä jos tarve on. Eli ehkä sitten kuitenkin huoraisit jos rahatilanne sitä vaatisi? Ehkä se nettituttava ei halua ottaa minkäänlaista riskiä sun kanssas, tietää että sulle on kohtalaisen helppo myydä itseäs jos rahapula iskee. Moraali on sulla sen verran löyhä käsite, sitä voi helposti venyttää syystä jos toisesta. Ja olethan sen jo tehnyt parikin kertaa. Kolmas on ihan helppoa, riittää kun on rahapula ja joku tarjoaa sitä rahaa sulle.

[/quote]

Huomasin kyllä tuon ristiriidan kirjoittaessa. Tällä siis tarkoitin, että en kyllä siis toimisi samoin rahapulassa, mutta tuolloin en tiennyt parempaa tapaa toimia. Totesin kuitenkin lopuksi, että on periaatteessa turha sanoa "never again", koska tulevaisuutta ei voi ennustaa. Mistä minä tiedän, jos vaikka sairastun vielä psyykkisesti tms ja päädyn jotain samanlaista tekemään. Mutta siis olettaen, että tässä ollaan kuitenkin kehittymässä parempaan suuntaan, tai pysytään tässä, niin en tule koskaan toimimaan samoin. 

Oikeassa kuitenkin olet, että kommenttini oli todella ristiriidassa. :-)

Vierailija
46/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:35"]

Tuo AP kirjoittelee itse itsensä kanssa. Näkyy jo siinäkin miten allekirjoittaa mielipiteensä erillisellä viestillä.

Lapsellinen typerä ihminen jonka motivaatio ei selviä ainakaan minulle.

Porvoosta jälleen.

[/quote]

Missä mä olen itse itseni kanssa kirjoitellut? Minkä ihmeen takia kirjoittelisin itselleni vastauksia? Tulin tänne juuri hakemaan ulkopuolista perspektiiviä asiaan ja toden totta sitä myös sain. Aika shokeeravaa miten ahdasmielisiä suurin osa ihmisistä on, mutta se on hyvä tajuta vähintään tässä vaiheessa. Ymmärrän nyt myös paremmin miltä tästä netti-ihastuksesta on tuntunut kuulla minun kertovan asiasta. Olen itse elänyt niin tapahtumarikasta elämää, nähnyt, kokenut ja tehnyt niin monenlaista, että mikään ei oikeastaan tunnu enää erikoiselta tai oudolta. Vaikea joskus ymmärtää, että monelle tällaiset asiat eivät ole arkipäivää. Mun ystäväpiiri koostuu niin monenlaisista ihmisistä ja mulla on vielä se ominaisuus, että saan ihmisistä aina totuuden irti. Tiedän monista ihmisistä arkaluontoisia asioita, joita he eivät ole kertoneet kenellekään muuten, joten tiedän myös sen, että lähes jokaisella on jotakin "salattavaa" tai joku häpeän aihe, josta vaietaan noin yleisesti. 

Vierailija
47/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan AP täällä kahdessa viimeisessä viestissä.

Vierailija
48/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, annatko puhelinnumerosi?

Perästä annan 100e, muusta 50e.

-mies 45

Vierailija
49/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:47"]

Ap, annatko puhelinnumerosi?

Perästä annan 100e, muusta 50e.

-mies 45

[/quote]

Hahhahaa. Ei kyllä tule kuuloonkaan. :-)

Vierailija
50/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia viestejä.

Mutta tuo "en tiedä, haluanko olla ihmisen kanssa, joka on ollut tuomitseva".

Mietipä, jos tuo miestuttavuutesi olisi kertonut, että on vaikka lyönyt entistä tyttöystäväänsä kännissä tai muuta yhtä ikävää. Tai vaikka uusi tuttavuus olisi ollut vankilassa.  Ehkä sinäkin ajattelisit, että kerran lyöjä, aina lyöjä. Tai kerran rikollinen aina rikollinen.

Olen ihan samaa mieltä sen kanssa, joka sanoi, että ei kannata ajatella hankkivansa puhdas omatunto kertomalla. Minusta on naiivia olettaa, että ihminen, joka ei tunne sinua hyvin, hyväksyisi menneisyydestäsi jonkun ikävän asian heti suhteen tai tuttavuuden alkumetreillä.

Minulla taas oli aikanaan väkivaltainen exä. En voisi ikinä kertoa tuosta suhteesta ja sen kuvioista jollekin uudelle suhteelle, koska sellaiselle miehelle, joka ei itse hakkaa naisia, olisi käsittämätöntä, että joku mies niin toimii saatika että voisi käsittää, kuinka joku nainen päätyy sellaisen kanssa yhteen ja ei katkaise heti suhdetta, jos väkivaltaa ilmenee. En siis haluaisi leimaantua millään tavalla sellaiselle, joka ei tunne minua. Toisekseen tuo kaikki on menneisyyttä, olen käsitellyt ne asiat enkä tuo niitä uuteen suhteeseen. Joten minusta on älytöntä ajatella, että kaiken voisi kertoa.

Vierailija
51/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:27"]Ap, olet todella lapsellinen. Tässä ketjussa esiintyvät huorittelijat ovat vähintäänkin yhtä lapsellisia.

[/quote]

Äitisi oli lapsellinen, kun myi pilluaan Tallinnassa venäläisille turisteille 50mk per pano, jonka seurauksena sinäkin synnyit.

Vierailija
52/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:26"]

40: Totta tuokin. Se oli vielä niin selvä ja sovittu homma. Asiaan ei liittynyt mitään sekoilua tai likaisuutta. Yövyttiin viiden tähden hotellissa, nautittiin kylpylähoidoista, käytiin ravintolassa ja käytettiin kortsua. Ottaen huomioon millaisia seksikauppakokemuksia muilla ihmisillä on, niin mun oli aika pehmeetä. En tosin tiedä voiko kokemuksia oikein verrata. Itsensämyyminen on loppujenlopuksi niin iso tabu, että se moraalinen paine, minkä yhteiskunnan vallitsevista arvoista syntyy on niin valtava huolimatta siitä tapahtuiko se "myyminen" sitten jossain loistohotellissa tai kerrostaloasunnossa. Baari-pokauksen kanssa kotiinlähteminen on kyllä niin monella tapaa huonompi juttu, mutta ei sitä haluta kuitenkaan katsoa samalla tavalla.

ap

[/quote]

Ap kuulostaa nuorelta, tyylin 20-vuotiaalta, jolle tuo oli jännä kokemus.

Vierailija
53/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että kerroit ja varmaan kannattaa tulevillekin miesystäville jossain vaiheessa kertoa, ennenkuin suhde käy liian vakavaksi. Kyllä kaikille löytyy joku, joka hyväksyy samat asiat kuin itsekin ja omaa samat arvot.

Niin paljon kun on niitä ketkä huoria käyttää ja sen kaikin tavoin hyväksyy, niin eiköhän sieltä löydy joku sinullekin. Ne taas ketkä eivät halua olla sellaisen kanssa joka on myynyt tai ostanut seksiä, löytäkööt toisensa. Minusta se on ihan reilu juttu näin.

Vierailija
54/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:53"]

En jaksanut lukea kaikkia viestejä.

Mutta tuo "en tiedä, haluanko olla ihmisen kanssa, joka on ollut tuomitseva".

Mietipä, jos tuo miestuttavuutesi olisi kertonut, että on vaikka lyönyt entistä tyttöystäväänsä kännissä tai muuta yhtä ikävää. Tai vaikka uusi tuttavuus olisi ollut vankilassa.  Ehkä sinäkin ajattelisit, että kerran lyöjä, aina lyöjä. Tai kerran rikollinen aina rikollinen.

Olen ihan samaa mieltä sen kanssa, joka sanoi, että ei kannata ajatella hankkivansa puhdas omatunto kertomalla. Minusta on naiivia olettaa, että ihminen, joka ei tunne sinua hyvin, hyväksyisi menneisyydestäsi jonkun ikävän asian heti suhteen tai tuttavuuden alkumetreillä.

Minulla taas oli aikanaan väkivaltainen exä. En voisi ikinä kertoa tuosta suhteesta ja sen kuvioista jollekin uudelle suhteelle, koska sellaiselle miehelle, joka ei itse hakkaa naisia, olisi käsittämätöntä, että joku mies niin toimii saatika että voisi käsittää, kuinka joku nainen päätyy sellaisen kanssa yhteen ja ei katkaise heti suhdetta, jos väkivaltaa ilmenee. En siis haluaisi leimaantua millään tavalla sellaiselle, joka ei tunne minua. Toisekseen tuo kaikki on menneisyyttä, olen käsitellyt ne asiat enkä tuo niitä uuteen suhteeseen. Joten minusta on älytöntä ajatella, että kaiken voisi kertoa.

[/quote]

Toit esiin hyviä pointteja. Olen itsekin ajatellut samaa, että hyväksyisinkö sen, että uusi ihastukseni paljastuisi (entiseksi) naistenhakkaajaksi. Todennäköisesti en, koska olen kokenut niin paljon väkivaltaa lapsuudessani. Minusta kyseessä on kuitenkin niin eri asia, koska väkivaltainen ihminen on hengelleni vaarallinen. Itseään myyvä ihminen ei kuitenkaan ole kenellekään hengenvaarallinen, vaikka tekonsa uusisikin.

Ja todellakin ymmärrän sen, että oletukseni siitä, että hän naps vain hyväksyisikin asian oli naivi. Tämä keskustelu on auttanut minua hahmottamaan asian realistisemmin, kiitos teille kaikille siitä.

AP

Vierailija
55/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:26"]

ap

[/quote]

Ap kuulostaa nuorelta, tyylin 20-vuotiaalta, jolle tuo oli jännä kokemus.

[/quote]

Se ei muuten ollut yhtään "jännä" kokemus. Halusin välttää sitä viimeisimpään asti, mutta en nähnyt silloin muuta ratkaisua. Kokemus oli omanarvontuntoa alentava ja myös ällöttävä, koska en pitänyt tyyppiä viehättävänä ulkoisesti. Sisäisesti hän oli mukava ja kohtelias ihminen, enkä olisi ikimaailmassa pystynyt olemaan ihmisen kanssa, joka olisi ollut henkisesti sairas tai huonokäytöksinen.

Vierailija
56/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taas

Vierailija
57/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:13"]

Kannattiko tollasta nyt kertoa? Jos mä kertoisin mun kaikista ex-"sekoiluista" nykyiselle poikaystävälle niin ei varmaan olis kauaa poikaystävää...

[/quote]

Huomasin vasta nyt tarttua tähän alkupään viestiin. Aloin miettimään, että mitä kamalia sekoiluihin sä olet menneisyydessäsi syyllistynyt, että sinua rakastava poikaystävä ei voisi antaa anteeksi?

AP

Vierailija
58/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:19"]

No niin. Kyllä minä sen ymmärrän, että ei tää ole ihan normaalia ja on todella shokeeraavaa, joo joo. Mutta ollaan kuitenkin oltu niin läheisiä. En kai muuten asiasta mainitsisikaan. Mun tyyliin ei kuulu asioiden salaaminen parisuhteessa. Olen menossa tapaamaan häntä muutaman päivän päästä enkä vain voinut olla kertomatta asiasta ennen kuin asiat etenee liikaa, jos hän ei tätä sitten kuitenkaan tulisi hyväksymään. 

5: ex ei todellakaan kehottanut avautumaan asiasta "kaikille". mistä sä tän repäisit? hän oli vain tosi ymmärtäväinen asian suhteen, jolloin tajusin, että ei se loppujen lopuksi olekaan niin valtavan iso kamala asia, josta mun pitäis loppuikäni potea paskaa omaatuntoa. 

Ja teille muille, jotka sanovat, ettei saisi kertoa mokailuista: Mä en usko parisuhteeseen, jossa on isoja salaisuuksia. Pienet ns. ei tärkeät salaisuudet on ok. 

[/quote]

eli sinunkin mielestäsi itsensä myyminen on iso juttu. Sitten kai ymmärrät että se voi olla syy siihen ettei enää kiinnosta -.-'

Vierailija
59/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:19"]

No niin. Kyllä minä sen ymmärrän, että ei tää ole ihan normaalia ja on todella shokeeraavaa, joo joo. Mutta ollaan kuitenkin oltu niin läheisiä. En kai muuten asiasta mainitsisikaan. Mun tyyliin ei kuulu asioiden salaaminen parisuhteessa. Olen menossa tapaamaan häntä muutaman päivän päästä enkä vain voinut olla kertomatta asiasta ennen kuin asiat etenee liikaa, jos hän ei tätä sitten kuitenkaan tulisi hyväksymään. 

5: ex ei todellakaan kehottanut avautumaan asiasta "kaikille". mistä sä tän repäisit? hän oli vain tosi ymmärtäväinen asian suhteen, jolloin tajusin, että ei se loppujen lopuksi olekaan niin valtavan iso kamala asia, josta mun pitäis loppuikäni potea paskaa omaatuntoa. 

Ja teille muille, jotka sanovat, ettei saisi kertoa mokailuista: Mä en usko parisuhteeseen, jossa on isoja salaisuuksia. Pienet ns. ei tärkeät salaisuudet on ok. 

[/quote]

eli sinunkin mielestäsi itsensä myyminen on iso juttu. Sitten kai ymmärrät että se voi olla syy siihen ettei enää kiinnosta -.-'

[/quote]

No tottakai ymmärrän. Ei kyse ollut siitä, että en tietäisi, miksi hän yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon, vaan siitä, että hän tuomitsi minut niin jyrkästi.

Vierailija
60/62 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

En todellakaan itse tuomitse sua siitä mitä teit niinä kahtena kertana. Kaikilla meillä on menneisyydessä sellaisia asioita joista ei olla kauhean ylpeitä, ja joskus olosuhteet pakottaa tekemään jotain mitä ei muuten ajattelisi tekevänsä.

Joillakin ihmisillä on aika korkea moraali tai jotkut ovat muuten vaan kovin tuomitsevia, mutta jokaisellahan on oikeus omiin mielipiteisiin ja toiveisiin siitä että mitä kumppanilta odottaa ja millainen kumppanin olisi oltava. Tottakai samanlaiset arvot ja maailmankatsomus ovat hyvä olla parisuhteessa.

Itsellä on aika värikäs menneisyys, ja niin on mun kumppanillakin joka muuten seurusteli aikoinaan entisen huoran kanssa. Sille se ei ollut ongelma, eikä mullekkaan :)

Onnea tapaamiseen! :)

-8