Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Netti-ihastus lopetti yhteydenpidon, koska
11.01.2014 |
kerroin hänelle myyneeni pari kertaa seksiä rahapulassa. Selitin, että olin todella vaikeassa tilanteessa ja sain näistä parista kerrasta todella paljon rahaa ja kyseessä oli mies, jonka tiesin entuudestaan. En ymmärrä miten jollain on varaa tuomita näin kovaa. Aloin jo kyseenalaistamaan omia kaverisuhteitani... hylkäisivätkö kaikki ystävänikin, jos asiasta saisivat tietää? Olen tätä ennen kertonut asiasta vain yhdelle exälle ja hän oli asian suhteen todella ymmärtäväinen ja sen takia olen pystynytkin vihdoin olemaan sujut asian kanssa. Harmi, että näin kävi.
Kommentit (62)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:26"]40: Totta tuokin. Se oli vielä niin selvä ja sovittu homma. Asiaan ei liittynyt mitään sekoilua tai likaisuutta. Yövyttiin viiden tähden hotellissa, nautittiin kylpylähoidoista, käytiin ravintolassa ja käytettiin kortsua. Ottaen huomioon millaisia seksikauppakokemuksia muilla ihmisillä on, niin mun oli aika pehmeetä. En tosin tiedä voiko kokemuksia oikein verrata. Itsensämyyminen on loppujenlopuksi niin iso tabu, että se moraalinen paine, minkä yhteiskunnan vallitsevista arvoista syntyy on niin valtava huolimatta siitä tapahtuiko se "myyminen" sitten jossain loistohotellissa tai kerrostaloasunnossa. Baari-pokauksen kanssa kotiinlähteminen on kyllä niin monella tapaa huonompi juttu, mutta ei sitä haluta kuitenkaan katsoa samalla tavalla.
ap
[/quote]
Joo. Koska sinä myit pilluasi kalliimmalla, et yhtäkkiä olekaan huora... Joopajoo. Huora on huora, sen jälkeen on kysymys vaan hinnasta.