Taas yksi 50-vuotias mies on seonnut.
Kuuluisa asianajaja Heikki Lampela, 52, on täysin hullaantunut tuoreeseen naisystäväänsä Danita Westphaliin, 35.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011117918467_uu.shtml
Kommentit (71)
Virkistävää kun kolmevitosta sanotaan nuoreksi pimatsuksi :)) Täytyykin sanoa mun murkkuikäiselle tyttärelleni että äitipä on kuules nuori pimatsu :) Pitää mua nääs vanhana fossiilina.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:31"]Osaan samaistua Lampelan "sekoamiseen". Elämä lapsiperheessä on tappanut romantiikan ja seksi vetelee viimeisiään. Meillä on takana melkein 15 yhteistä vuotta. Lapset 10 vuoden molemmin puolin. Joitakin vuosia sitten meillä oli ero lähellä. Henkisesti se olikin jo tapahtunut. Paperit toimitettiin käsräjäoikeuteen ja löysin siinä prosessissa vaimoani huomattavasti nuoremman korkeasti koulutetun naisystävän. (Vaimonikin on korkeasti koulutettu). Vaimo halusi minut takaisin. Uusi ihastus sai jäädä. Hetken suhteessa oli taas intohimoa ja romantiikkaa. Mutta taas olemme samalla tiellä. Vaimolle romantiikkaa on se, että puhumme sukkapuikkojen yli. Minulle se on muuta. Mutta minun toiveeni ja odotuksenihan ovat miesten typeriä toiveita... En varsinaisesti kadu valintojani, mutta totean että onnellisuus on mennyt liian kauan laskevaa käyrää. Voin silti sanoa samat sanat sydämestäni kuin Lampela sanoi vaimostaan. Mutta kun ne eivät ole se kaikkein tärkein asia omassa elämässäni. Tärkeintä on osata nauttia elämästä ilman omistamisen ja kaiken haalimisen pakkoa. Ja kyllä suhteen pitäisi tuoda enemmän energiaa kuin vie. Emme riitele, suutelemme lasten nähden, mutta olen henkisesti aika loppu. Kaikki tämä auttaa paremmin ymmärtämään "sekoavia 5 kymppisiä miehiä".
[/quote]
Mä olen jotenkin täynnä näitä katkeria vaimojaan kaikesta syyttäviä miehiä. Jotenkin vaikea uskoa, että tilanne on noin kurja vain vaimon takia. PARIsuhde, aivan siihen surkeuden maksimiontiin tarvitaan vähintään kaksi ihmistä.
Oletanpa että entinen vaimo niin fiksu että ei ala lehtien palstoilla retosteleen avioliittoaan.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:29"]
Virkistävää kun kolmevitosta sanotaan nuoreksi pimatsuksi :)) Täytyykin sanoa mun murkkuikäiselle tyttärelleni että äitipä on kuules nuori pimatsu :) Pitää mua nääs vanhana fossiilina.
[/quote]
On se suhteessa miehen ikään. Ja ennen kaikkea näyttää nuorehkolta.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:32"]
Mä olen jotenkin täynnä näitä katkeria vaimojaan kaikesta syyttäviä miehiä. Jotenkin vaikea uskoa, että tilanne on noin kurja vain vaimon takia. PARIsuhde, aivan siihen surkeuden maksimiontiin tarvitaan vähintään kaksi ihmistä.
[/quote]
Olet aivan oikeassa.
Ja miten se korkea koulutus nyt liittyy mihinkään tässä aiheessa?
Joo ihan simpsakan näköinen daami tämä Danita. Jostain kovin tutun näköinen, onko ollut esillä julkisuudessa aiemminkin? Tuli sellainen mielleyhtymä, että olisi joskus seurustellut Tomi Metsäkedon kanssa...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:31"]Osaan samaistua Lampelan "sekoamiseen". Elämä lapsiperheessä on tappanut romantiikan ja seksi vetelee viimeisiään. Meillä on takana melkein 15 yhteistä vuotta. Lapset 10 vuoden molemmin puolin. Joitakin vuosia sitten meillä oli ero lähellä. Henkisesti se olikin jo tapahtunut. Paperit toimitettiin käsräjäoikeuteen ja löysin siinä prosessissa vaimoani huomattavasti nuoremman korkeasti koulutetun naisystävän. (Vaimonikin on korkeasti koulutettu). Vaimo halusi minut takaisin. Uusi ihastus sai jäädä. Hetken suhteessa oli taas intohimoa ja romantiikkaa. Mutta taas olemme samalla tiellä. Vaimolle romantiikkaa on se, että puhumme sukkapuikkojen yli. Minulle se on muuta. Mutta minun toiveeni ja odotuksenihan ovat miesten typeriä toiveita... En varsinaisesti kadu valintojani, mutta totean että onnellisuus on mennyt liian kauan laskevaa käyrää. Voin silti sanoa samat sanat sydämestäni kuin Lampela sanoi vaimostaan. Mutta kun ne eivät ole se kaikkein tärkein asia omassa elämässäni. Tärkeintä on osata nauttia elämästä ilman omistamisen ja kaiken haalimisen pakkoa. Ja kyllä suhteen pitäisi tuoda enemmän energiaa kuin vie. Emme riitele, suutelemme lasten nähden, mutta olen henkisesti aika loppu. Kaikki tämä auttaa paremmin ymmärtämään "sekoavia 5 kymppisiä miehiä".
[/quote]
[/quote]
Mä en kanssa tajua, miten voi suhde viedä energiaa noin paljon, jos ei kuitenkaan edes riidellä, huomioidaan toisia ja kaikin puolin vaikuttaa kaikki hyvältä. Mä en jaksa näitä jotain parempaa odottavia miesromantikoita, jotka vielä on katellisia miehille joilla nuorempi vaimo..niin monessa jutussa paistaa moni kakku päältä kaunis asetelma! Ei tajuta miten hyvää ja helppoa heidän elämä on nyt. Kaikki ovat vielä terveitä sekä ELOSSA ja "voi kun se elämä on niin tylsää" nari sitä nari tätä!
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:29"]
[/quote]
On se suhteessa miehen ikään. Ja ennen kaikkea näyttää nuorehkolta.
[/quote]
Näyttää nuorekkaalta mutta ei se Heikkikään vanhalta ukolta näytä. Minusta on ihan turhaa vouhkata aikuisten ihmisten ikäerosta, ei kolmevitonen enää mikään tyttönen ole. Jos nainen olisi kymmenen vuotta nuorempi, niin sitten sitä voisi kauhistella, nyt ei.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:45"]
Näyttää nuorekkaalta mutta ei se Heikkikään vanhalta ukolta näytä. Minusta on ihan turhaa vouhkata aikuisten ihmisten ikäerosta, ei kolmevitonen enää mikään tyttönen ole. Jos nainen olisi kymmenen vuotta nuorempi, niin sitten sitä voisi kauhistella, nyt ei.
[/quote]
Ikäerosta viis, mutta julkinen käyttäytyminen on kovin teinimäistä. Ja mies arvostetussa asemassa ja yrittää vielä ylemmäs kiivetä yhteiskunnan rappuja! Ei hyvältä näytä. En itselleni haluaisi tuollaista maanikkoa asianajajaksi enkä takuulla ministeriksi hoitamaan yhteisiä asioita!
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:26"]
Kuinkas paljon presidenttiparillamme on ikäeroa?
Aivan.
[/quote]
Nokkelaa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 10:50"]
Kun kuitenkin todennäköisesti Keskusta nousee taas pääminisisteripuolueeksi.
[/quote]
Se on todennäköistä. Mitä enemmän tulee juttuja kuntaliitospakosta, sen enemmän sataa Keskustan laariin. Suomalaiset ovat kovin kotipaikkarakkaita, Keskusta saa ensi vuonna taas ns. veret seisauttavan vaalivoiton. Ei se hyvä ole, mutta realiteetit ovat nämä.