Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi 50-vuotias mies on seonnut.

Vierailija
11.01.2014 |

Kuuluisa asianajaja Heikki Lampela, 52, on täysin hullaantunut tuoreeseen naisystäväänsä Danita Westphaliin, 35.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014011117918467_uu.shtml

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:53"]

Kuulin jostain huhua, että Lampela kuvaisi tosi tv-sarjaa itsestään, pitääköhän paikkansa??

[/quote]

Tapsan kanssa yhdessä tekevät. Nimi on papasta pelimieheksi.

Vierailija
42/71 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:26"]

Kuinkas paljon presidenttiparillamme on ikäeroa?

Aivan.

[/quote]

Nokkelaa.

[/quote]

Presidenttiparilla ei ole takana sotkuisia avioeroja ja pettämisiä, vaan omalla laillaan kaunis rakkaustarina, jota peittelivät kaksi vuotta, ennen kuin siitä saatiin vihiä. Tuskin Sauli rakastui "kolmekymppiseen pimatsuun", vaan upeaan ja kypsään, tyylikkääseen ja sivistyneeseen naiseen, joten heidän tapauksessaan en ottaisi ikäeroa edes esille.

Nämä kaksi muuta häröilevät lehtien palstoilla ja leikkivät  piilosta Stockalla!

Aikamoinen ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 11:31"]Osaan samaistua Lampelan "sekoamiseen". Elämä lapsiperheessä on tappanut romantiikan ja seksi vetelee viimeisiään. Meillä on takana melkein 15 yhteistä vuotta. Lapset 10 vuoden molemmin puolin. Joitakin vuosia sitten meillä oli ero lähellä. Henkisesti se olikin jo tapahtunut. Paperit toimitettiin käsräjäoikeuteen ja löysin siinä prosessissa vaimoani huomattavasti nuoremman korkeasti koulutetun naisystävän. (Vaimonikin on korkeasti koulutettu). Vaimo halusi minut takaisin. Uusi ihastus sai jäädä.  Hetken suhteessa oli taas intohimoa ja romantiikkaa. Mutta taas olemme samalla tiellä. Vaimolle romantiikkaa on se, että puhumme sukkapuikkojen yli. Minulle se on muuta. Mutta minun toiveeni ja odotuksenihan ovat miesten typeriä toiveita... En varsinaisesti kadu valintojani, mutta totean että onnellisuus on mennyt liian kauan laskevaa käyrää. Voin silti sanoa samat sanat sydämestäni kuin Lampela sanoi vaimostaan. Mutta kun ne eivät ole se kaikkein tärkein asia omassa elämässäni. Tärkeintä on osata nauttia elämästä ilman omistamisen ja kaiken haalimisen pakkoa. Ja kyllä suhteen pitäisi tuoda enemmän energiaa kuin vie. Emme riitele, suutelemme lasten nähden, mutta olen henkisesti aika loppu. Kaikki tämä auttaa paremmin ymmärtämään "sekoavia 5 kymppisiä miehiä". 

[/quote]

Mä olen jotenkin täynnä näitä katkeria vaimojaan kaikesta syyttäviä miehiä. Jotenkin vaikea uskoa, että tilanne on noin kurja vain vaimon takia. PARIsuhde, aivan siihen surkeuden maksimiontiin tarvitaan vähintään kaksi ihmistä.

[/quote]

Mä en kanssa tajua, miten voi suhde viedä energiaa noin paljon, jos ei kuitenkaan edes riidellä, huomioidaan toisia ja kaikin puolin vaikuttaa kaikki hyvältä. Mä en jaksa näitä jotain parempaa odottavia miesromantikoita, jotka vielä on katellisia miehille joilla nuorempi vaimo..niin monessa jutussa paistaa moni kakku päältä kaunis asetelma! Ei tajuta miten hyvää ja helppoa heidän elämä on nyt. Kaikki ovat vielä terveitä sekä ELOSSA ja "voi kun se elämä on niin tylsää" nari sitä nari tätä!

[/quote]

Näinpä. Monissa näissä on sitä paitsi todennäköisesti taustalla joku muu ongelma kuin parisuhde. Työ vituttaa tai ei ole mielenkiintoisia harrastuksia, mutta kun se oman elämän muuttaminen mielekkäämmäksi itse on niin vaikeaa, pitäisi miettiäkkin kaikkea. Helpompi olla ajattelematta mitään ja vaihtaa akka, kunnes sitten taas kohta on tylsää senkin kanssa.

Vierailija
44/71 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 22:31"]

Liimaletti ja paksut kulmakarvat.

[/quote]

Tottakai, hänhän on romani.

Vierailija
45/71 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 13:53"]

Kuulin jostain huhua, että Lampela kuvaisi tosi tv-sarjaa itsestään, pitääköhän paikkansa??

[/quote]

Tapsan kanssa yhdessä tekevät. Nimi on papasta pelimieheksi.

[/quote]

Kenen Tapsan? Tapio Suomisen?

Vierailija
46/71 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitte jo olla ikääntyvän miehen:) Aika lentää ja 10 v kuluttua H. L. "unohdettu" vanhus. 

Vierailija
47/71 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha kato vetää puoleensa, saa kaikenlaista kivaa, ja sen vuoksi voi vähän joustaa... Voi olla hankala teema, mutta aina kuviossa mukana.

Vierailija
48/71 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kaunis nainen, voittaa 6-0 perussuomifemakot; olen kateellinen Heikille!

Vierailija
49/71 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais loppua sekin rakkaus lyhyeen...

Vierailija
50/71 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kuinkas sitten kävikään... vrt tämän päivän lööpit..

Vierailija
51/71 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin Lampelan ja Daamin poseerauskuvaa iltapäivälehdessä. Lampela oli pukeutunut jotenkin epätyypilliseen tapaan omaan hyvään tyyliinsä nähden: kivan yläosan parina olivat haalistuksilla tehostetut lökäpöksyt ja punaiset lenkkarit. 

Vierailija
52/71 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä ex-vaimostaan puhuu tai paljonko rahaa ent. perheelleen syytää, mutta onko teillä sinulla lapsia? Jos minun isäni heiluisi hörhöilemässä moisia ja leikkimässä piilosta Stoccalla, niin kyllä niin häpeästä muuttaisin Espanjaan..

Ihan oikeasti, miten pahasti voi aikuinen mies seota ja vielä julistaa sitä lehdissä????

Jotenkin aina helkkarin vaikeaa tajuta sitä, että eikö ole mitään tolkun keskitietä?? Siis viitaten myös muutaman tässä ketjussa kirjoittaneen miehen viestiin. Eikö oman, pidempiaikaisen puolison kanssa voi keskustella, pitää hauskaa ja nauttia elämästä - ja hyväksyä sen, että elämä ei aina olen hippa hei - menoa.

Miten se jotenkin kuitenkin on niin, että näistä uusista, ihanista rakkauksista tulee kohta jotain ihan muuta - ja pöksyyn jäi vaan ne löysät.

Ja ei, en ole jätetty, petetty, katkera tai mitään sinnepäinkään. Olen tyytyväinen tässä ja nyt. Jos en ole, avaan suuni. Piilosta leikin lapsosten kanssa ja miehen kanssa sitten ihan muuta.

Vierailija
53/71 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 16:17"]

Miten se jotenkin kuitenkin on niin, että näistä uusista, ihanista rakkauksista tulee kohta jotain ihan muuta - ja pöksyyn jäi vaan ne löysät.

[/quote]

Näinhän se on. Nähty niin kovin monet kerrat.

Vierailija
54/71 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hessu ja Danita on kuulemma palanneet yhteen...

Vierailija
55/71 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:59"]

Siis ei voi kun ihmetellä tätä lampelan tyyliä puhua yksityisasioitaan tällä tavalla lehdissä... mikähän sillä on motiivina? Ek-vaalit 2015??

[/quote]

Oikeusministerin tontti Kokoomuksen riveistä kai tavoitteena. Eipä tuo ole sitä juuri salaillutkaan.

[/quote]

Jaa että kokoomuslainen... Olisihan tuo pitänyt arvata, se selittää kaiken. :D

Minulle tuli mieleen se Harkimon ja Merikukkasen kihertely Linnan juhlissa joskus takavuosina. Sekin oli kovin mautonta - ja Harkimokin vissiin Kokoomukseen päin kallellaan. :D

[/quote]

Siis tuliko tää H.Lampelan poliittinen suuntautuneisuus jollekin yllätyksenä?? Vasemmistoliiton miehenäkö häntä joku piti?

Vierailija
56/71 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan yleisesti ottaen mieti asianajajain poliittista suuntautuneisuutta. Poliitikot ovat erikseen.

Vierailija
57/71 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 10:29"]

Vai että oikeusministeriksi, sen kun näkis... :D :D 

[/quote]

Äläs nyt. Kokoomuksen puoluetoimistossa ollaan nyt varmasti into piukkana petaamassa Lampelalle kansanedustajan paikka huikealla äänivyöryllä. Ja miettimässä strategiaa, jolla juuri hänelle, eikä jonkun pienemmän apupuolueen sopivasta maakunnasta tulevalle naisehdokkaalle, saadaan se oikeusministerin paikka hallituksesta, vaikka sitten jonkun valtionvarain tai ulkoministerin salkun kustannuksella. Kun kuitenkin todennäköisesti Keskusta nousee taas pääminisisteripuolueeksi.

Ei kun. Ei tästä nyt varsinaisesti sellaista kuvaa saa, että Lampelalla olisi käsitys politiikan teon realiteeteista.

Vierailija
58/71 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se akka ja ukko vaihtamalla parane!!

Ainoastaan ääni ja tarjoiluasento muuttuu!!

Vähän aikaa tunne on funny,mutta sitten alkaa jo tympiä koko leikki.

Sanoi Lampelan Heikki..!!  JEP..

Vierailija
59/71 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/71 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:59"]

Siis ei voi kun ihmetellä tätä lampelan tyyliä puhua yksityisasioitaan tällä tavalla lehdissä... mikähän sillä on motiivina? Ek-vaalit 2015??

[/quote]

Oikeusministerin tontti Kokoomuksen riveistä kai tavoitteena. Eipä tuo ole sitä juuri salaillutkaan.

[/quote]

Jaa että kokoomuslainen... Olisihan tuo pitänyt arvata, se selittää kaiken. :D

Minulle tuli mieleen se Harkimon ja Merikukkasen kihertely Linnan juhlissa joskus takavuosina. Sekin oli kovin mautonta - ja Harkimokin vissiin Kokoomukseen päin kallellaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi