Vastaavaa ollut kellään?
Unohdin keskiviikkona ottaa e-pillerin ja samana päivänä harrastin seksiä mieheni kanssa. Unohduksen huomasin vasta torstai aamuna. Tänään (perjantaina) vessassa käydessä huomasin että alapäästäni tuli hieman verta. Ihan pieni määrä, mutta kumminkin. Torstaina ja perjantaina otin pillerin kuitenkin normaalisti joten voiko yksi unohdus vaikuttaa että menkat alkavat etuajassa? Niiden pitäisi alkaa vasta reilu viikon kuluttua. Voiko kyse olla raskaudesta? Ihmetyttää, koska joskus aikaisemminkin olen unohtanut pillerin (tosin samana päivä ei olla harrastettu seksiä) mutta kierto on jatkunut normaalisti ja menkat alkaneet liuskan loputtua.
Kommentit (30)
Huhuu ap, miten tässä kävi?
Itselläni on juuri sama tilanne päällä, nipistelyjä ja pilleri unohtunut...
Yksikin pillerin unohdus joltain päivältä voi johtaa raskauteen. Siitäkin huolimatta vaikka sinulle ei aiemmin ole käynyt niin kun olet unohtanut ottaa pillerin.
Olisihan se onnellinen juttu! Jännittää hirveästi. Kumpa pian tulisi joku selvyys asiaan.
Ei kai se kiinnittymisvuoto noin pian tulisi?
Mulla kyllä monesti kävi niin että söin pillereitä esim pari viikkoa ja sitten unohdin ja verta tuli, kyseessä oli menkat.. Olin aika huono muistamaan pillereitä ja monesti jos unohti jotenkin sopivasti niin menkat aikaistuivat..
Gyne sanoi että niin voi käydä, mutta ei suositellut niin tekemään kun sekoittaa kehon hormooneja semmoinen...
Jos unohtaa pillerin, niin kesken laatan voi tulla tiputteluvuotoa. Veikkaan, että näin sulla on käynyt. Raskautumisen mahdollisuuteen vaikuttaa sitten sekin, minkä päivän pillerin olet unohtanut. Yleensä ottaen raskauden mahdollisuus on todella pieni, vaikka yhden pillerin unohtaisikin.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:23"]
Olen kyllä aika varma että menkat ei ole kyseessä koska minulla ne on yleensä todella runsaat ja kivuliaat. Nyt jo kolmas päivä kun vähän tulee verta. Lähinnä ruskeaa tuhrua ja limaa. Laskeskelin tänään niin ovulaatio oli sillon tiistaina kun pilleri unohtui sitten keskiviikkona. Välillä myös sellaista menkkamaista tunnetta mahassa mutta ei kestä kauaa. Tänään on tuntunut pientä nipistelyä mahassa pitkin päivää. Myös maha on ollut sekaisin tämän päivän. Mutta koska toivoisin raskautta niin jotkut 'oireet' voivat kyllä olla ihan omaa mielikuvituksen tuotetta ja toiveajattelua :D tuo tiputtelu vuoto kuulostaa kyllä ihan järkevältä vaihtoehdolta! Vaikka ei aikaisemmin ole sellaista ollutkaan vaikka pillerin olen unohtanut.
[/quote]
jos syöt pillereitä, et ovuloi! mitä hyötyä pillereistä olisi, jos niitä syödessä kuitenkin ovuloisi:olisi mahdollista tulla raskaaksi? Joskus jos unohdat pillerin, voi käydä niin että ovuloitkin, mutta tämä tosiaan tapahtuu vasta pillerin unohtamisen jälkeen ja yleensä vaatii useamman pillerin unohtamisen.
Tuskinpa olet raskaana.