Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan tammikuussa Qatariin! Ihanaa!

Vierailija
23.07.2006 |

Muutto varmistui 10 minuuttia sitten!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liberaalista voi tulla oikea tyranni.

Riippumatta siitä onko aasialainen, välimereltä vai muslimi.

Vierailija
22/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni ensin kauhisteli muuttoaikeitani (muuttoa olen siis suunnitellut jo vuoden ajan). Mutta nyt he ovat hyväksyneet muuttoni ja tietävät etten mihinkään Iraniin (huivipakko) ole kuitenkaan menossa.

Qatarissa voin ihan hyvin käydä ostoskeskuksissa ja uimarannoilla. Niitä ostoskeskuksia käyttävät ihan paikalliset ihmisetkin eivät pelkät turistit :) Mieheni perhe tekee ostoksensa juuri niistä jättiläismäisistä ostoskeskuksista. Qatarissa voin pukeutua ihan länsimaalaisittain, tosin missään bikineissä ei pidä kulkea, en tosin käytä bikineitä täällä Suomessakaan. Myös uimarannalla voin käydä, siellähän on myös erillisiä naisten ja lasten päiviäkin rannoilla.

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen alta, varo se on järkyttävää

Vierailija
24/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemma ole juuri mitään.

vessapaperit kannattaa hankkia sieltä jostain virastosta.

ja kaupat on pullollaan niitä kaapuja ja kanduroita.

ps. olen käynyt ja länsimaalaisviha on aika kova.

Vierailija
25/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat kaikkia jenkeiksi ja briteiksi. Sulla on kovin romanttinen kuva maasta. Miten luulet, että elämäsi olisi parempaa siellä?

Vierailija
26/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aion kyllä aloittaa arabian opiskelun. Se on vain jäänyt ja jäänyt. En ole oikein koskaan ollut mikään hyvä muissa vieraissa kielissä paitsi englannissa. Lisäksi arabiaa puhutaan eri murtein eri puolilla arabiankielistä maailmaa, joten jos lainaan kirjastosta arabian kielikurssin niin se saattaa olla aivan toisenlaista arabiaa kuin Qatarissa puhuttava arabia.

t. ap

Vierailija
27/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne päädyt orjaksi muiden naisten lailla haaremiin,

alapää kuralla ja verillä.

siivoot ja luuttuat appivanhempien pesää.

liikennekulttuuri on aivan kamala.

rannalle ei ole asiaa

kaikkki tarkkailee sua jos tietävät että on arabimies. jos pieraset väärässä kadunkulmassa- joku näkee ja olet vainaa.

huh huh

ja jenkkisotilaat käyttä sitä tukikohtanaa.

varo myös raiskausta

Vierailija
28/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen tällä hetkellä täysin kyllästynyt elämään Suomessa. Nyt jo ahdistaa tuelva pimeys ja talvi. Onneksi muutto on jo tammikuussa. Qatarissa on paljon ulkomaalaisia, epäilenpä, että kaikkia luultaisiin amerikkalaisiksi. Eikä siellä mitään pommi-iskuja tai muuta uhkaa ole ollut. Siellä asuu kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia aivan rauhallisin mielin.

Ostoskeskuksissa varmasti on enemmän ostetettavaa kuin täällä kotikaupungissa :)

t. ap

Vierailija:

luulevat kaikkia jenkeiksi ja briteiksi. Sulla on kovin romanttinen kuva maasta. Miten luulet, että elämäsi olisi parempaa siellä?

Vierailija
29/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mies tänne mielummin. Olet paremmassa turvassa täällä.

Vierailija
30/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla muslimimiehellä on useampia vaimoja tai mitään haaremia. Lähinnä niillä miljonääreillä saattaa olla, mutta hekin ovat yhä useammin tyytymässä yhteen vaimoon. Nykyisin vaimot varsinkin vähän rikkaammassa muslimimaassa ovat niin vaativia, ettei miehen varat yksinkertaisesti riitä useampaan vaimoon. Lisäksi tunnen mieheni niin hyvin, ettei hän missään tapauksessa ottaisi toista vaimoa. Mieheni perhe ja suku on myös yksiavioisia ties kuinka monennessa sukupolvessa. Naisten ympärileikkaus ei myöskään kuulu islamiin. Liikennekulttuuri on lähes kaikkialla hurjempi kuin Suomessa.

t. ap

Vierailija:

sinne päädyt orjaksi muiden naisten lailla haaremiin,

alapää kuralla ja verillä.

siivoot ja luuttuat appivanhempien pesää.

liikennekulttuuri on aivan kamala.

rannalle ei ole asiaa

kaikkki tarkkailee sua jos tietävät että on arabimies. jos pieraset väärässä kadunkulmassa- joku näkee ja olet vainaa.

huh huh

ja jenkkisotilaat käyttä sitä tukikohtanaa.

varo myös raiskausta

Vierailija
31/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska haluan vaihtelua elämääni ja kuten sanoin niin en ole enää vuosiin viihtynyt Suomen talvessa. Miehellä on myös hyvä työ Qatarissa ja hänen palkallaan pystymme elämään molemmat. Jos mies tulisi tänne niin hän olisi työttömänä ja Suomessa ei kielitaidottomana useinkaan saa työtä + vielä ennakkoluulot muslimeja kohtaan.

Qatarissa ei ole Suomen lähetystöä.

Minä pääsen sieltä tarvittaessa pois, se ei ole siis ongelma ja totean vieläkin, että tunnen miehen sen verran hyvin, ettei hän missään tapauksessa pitäisi minua esim. vankina kotonaan tmv.

t. ap

Vierailija
32/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPletko nyt ihan varma, ettet kirjoitellut aiheesta jo aiemminkin? Kirjoitus tyyli ja vakuuttelu ovat juuri samanlaista...

Vierailija
33/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä usko, että hän mitenkään muuttuisi kun minä muutan sinne. Ja ainahan sieltä pääsee pois jos niin haluaa. Mieheni on vielä moneen kertaan sanonut, että saan lähteä heti pois kun siltä tuntuu. Mutta uskon, ettei siihen ole minkäänlaista tarvetta. Ainakin nyt 24 talven jälkeen on kiva olla lämpimässä maassa.

Sitä paitsi kuka tahansa voi osoittautua hirviöksi. Tässä Jämsän tapauksessakin tavallinen, kunnon suomalaismies teurasti vaimonsa.

t. ap

Vierailija
34/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iältään 11-28-vuotiaita. Asuvat kaksikerroksisessa suomalaisittain suuressa talossa. Siinä on yli 10 makuuhuonetta. Ovat siis kotoisin Dohasta ja Qatarin kansalaisia.

Olen jutellut useamman perheenjäsenen kanssa netin välityksellä. Oikein mukavilta vaikuttavat. Katsoin myös keväällä tulleen Linda & Ali -dokumentin ja aika tavalla samanlaista elämää viettivät. Siis amerikkalainen nainen ja qatarilainen mies. Qatar on myös ihan kehittynyt maa, joten ei ole mitenkään takapajuinen tai kehittymätön maa.

t. ap

Vierailija
35/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joka ikiseen kirjoitteluun vedetäänkin tuo propaganda ikivihreä helmi mukaan :D!!! Todella on aina kahdet kasvot!

Vierailija
36/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia epäilen koko kertomustasi...

Vierailija
37/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman naisen, joka on muuttanut netin kautta tapaamansa arabimiehen luokse tai mies muuttanut Suomeen. Minulla on englantilainen ystävä, joka meni naimisiin netissä tapaamansa egyptiläisen kanssa ja asuvat välillä Egyptissä ja välillä Englannissa. Mitään ongelmia ei ole ollut.

Olen lukenut lisäksi tuon Lastani ette saa, joka muuten on yhden henkilön näkökulma asiaan. Samasta aiheesta on tehty myös dokumentti Mahtobin isän näkökulmasta ja siinä asiat esitettiin täysin toisin. Onkin vaikea sanoa mikä on totuus, luultavasti vanhemmat vain käyttivät lasta välikappaleena omiin riitoihinsa (mutta näinhän voi käydä ihan supisuomalaisillekin). Bettyn kirjassa on lisäksi useita asiavirheitä ja mahdottomuuksia. On myös hyvä muistaa millaiset rahat Betty tienasi kirjallaan.

t. ap

Vierailija:

OPletko nyt ihan varma, ettet kirjoitellut aiheesta jo aiemminkin? Kirjoitus tyyli ja vakuuttelu ovat juuri samanlaista...

Vierailija
38/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti olet sama ihminen! Silloin sanoit olevasi 1.kertaa menossa Qatariin. Muut faktat täsmää yksi-yhteen. Ehkä silloin et päässytkää' n matkaan ja siksi tämä on nyt 1.matkasi sinne....

Vierailija
39/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä kuinka täällä on ollut ketju Omaniin matkustaneesta tytöstä, mutta tämä taisi mennä pelkälle vierailumatkalle. Minä olen siis muuttamassa Qatariin.

t. ap

Vierailija
40/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekoitat johonkin muuhun ketjuun?

t. ap

Vierailija:

Ihan varmasti olet sama ihminen! Silloin sanoit olevasi 1.kertaa menossa Qatariin. Muut faktat täsmää yksi-yhteen. Ehkä silloin et päässytkää' n matkaan ja siksi tämä on nyt 1.matkasi sinne....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi