Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorempi mies, vanhempi nainen. Kokemuksia?

Vierailija
24.10.2025 |

Ikäero toisinpäin on sosiaalisesti "normaalimpaa". Kiinnostaisi erityisesti miesten kokemukset vanhempien naisten kanssa olemisesta. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosta riippuen, lapsellisuus saattaa olla deal breaker lopulta. T. Kokemus/Nainen

Vierailija
2/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerosta riippuen, lapsellisuus saattaa olla deal breaker lopulta. T. Kokemus/Nainen

Olen itse kolmekymppinen ja olen huomannut että osa kaksikymppisistä kundeista on omanikäisiä kypsempiä ja jotenkin enemmän perinteisiä sukupuolirooleja vaalivia. Riippuu varmasti toki yksilöistä ja voi olla että oma otanta huono

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse kolmekymppinen ja olen huomannut että osa kaksikymppisistä kundeista on omanikäisiä kypsempiä ja jotenkin enemmän perinteisiä sukupuolirooleja vaalivia. Riippuu varmasti toki yksilöistä ja voi olla että oma otanta huono

Enkä tällä viittaa mihinkään sovinistisuuteen, vaan enemmänkin semmoiseen naista suojelevaan ja vaalivaan asenteeseen

Vierailija
4/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa ja sairasta. Miksi te tätinaiset käytätte lapsia hyväksenne? 

Vierailija
5/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde toimii, jos nainen pitää kukkaron nyörit tiukalla. Persaukiset nuoret miehet etsivät usein äitihahmoa, joka maksaa miehelle asunnon, ruuat, vaatteet, auton, yms.

Tosimies elättää itsensä. Hän ei naisen rahoja tarvitse. 

Vierailija
6/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nainen 6 vuotta vanhempi. Ei ole haitannut ja näytän itse vanhemmalta 

M23

Vierailija
7/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama asenne jos mies naista vanhempi? tuskin :D 

Vierailija
8/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovinisti paljasti itsensä. Hyvä. 

Vierailija
9/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on minua 11 vuotta vanhempi. Loistavasti toimi kaikki, kunnes alkoi vaihdevuodet. Nyt kärvistelen sitten seksin puutteessa, muuten edelleen loistava ja toimiva parisuhde.

M46

Vierailija
10/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli itseä 9v nuorempi mies (32 ja 23v). Mielestäni ikäeroa ei huomannut paitsi siinä, että oli perheensä kanssa aika paljon tekemisissä. Ja ei ehkä vielä ihan tajunnut, että jotkut hänen tekemänsä romanttiset älynväläykset eivät olleet kovin romanttisia vaan rasittavia :D

Mulla on kyllä tuttavapiirissä useampia ikäeropareja (ikäerot 6-17v), usein toki mies vanhempi. Kaikki sanovat samaa, ettei sitä ikäeroa kyllä sinällään huomaa.

Nykyinen mies 3v itseä vanhempi, että ei ole mikään oma "juttu" tämä, että etsin ikäerosuhteita tai nuorempia miehiä

Vierailija
11/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen deitti on mua kolmisen vuotta nuorempi. Virkistävää ja hän on aina valmiina kaikkeen (mikä on varmaan silti enemmän luonne- kuin ikäkysymys) :D No, ei tuo nyt iso ikäero olekaan enkä Itse koskaan muista/huomaa sitä. N33

Vierailija
12/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrihelena ja Tommi 30v ikäeroa. Olleet jo sen 20v yhdessä, ilmeisen onnellisia.

Vierailija
13/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 12 vuotta vanhempi nainen. Hyvää seksiä, mutkaton tyyppi, itsevarma, itsenäinen. Hyvin sujuu. M41

Vierailija
14/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen deitti on mua kolmisen vuotta nuorempi. Virkistävää ja hän on aina valmiina kaikkeen (mikä on varmaan silti enemmän luonne- kuin ikäkysymys) :D No, ei tuo nyt iso ikäero olekaan enkä Itse koskaan muista/huomaa sitä. N33

Eihän tuossa iässä kolmen vuoden ikäeroa voi oikein edes kutsua ikäeroksi

Vierailija
15/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa iässä kolmen vuoden ikäeroa voi oikein edes kutsua ikäeroksi

Ei voikaan mutta toi onkin mulle uutta koska ikinä ennen en oo katsonutkaan edes oman ikäisiin päin. Aina kiinnostaneet vain vanhemmat miehet (joskaan ei ole mitään juttua heidän kanssaan ollutkaan). N33

Vierailija
16/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka omanikäiset miehet (+50v) ovat suurin osa ihan pers...eestä. Ei mitään käytöstapoja, traumat ohjaa käytöstä ja laiskoja possuja, alkoholiongelmaisia. Siis suurin osa, mutta toivon, että he ottaa itteensä niskasta kiinni että haluavat kehittyä. Meanwhile olen tapaillut nuorempia ja heissä on vielä potentiaalia vaikka mihin!

Vierailija
17/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin harrastusten kautta. Luulin omanikäiseksi ja kerkesin jo ihastumaan. Iän selvittyä ei tunteet muuttuneet mihinkään suuntaan, vaikka hieman yllätyinkin naisen iästä. Kavereilta on saanut välillä kuulla vitsailua, mutta en koe että ikäero on vaikuttanut arkeen tai suhteeseen millään tavoin. Meillä on samat tavoitteet elämälle ja yhteensopivat luonteet.

Vierailija
18/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kun en ole ikinä ollut itseäni vanhemman naisen kanssa. Eka tyttöystävä 17 vuotiaana oli 4 vuotta nuorempi 13v, sitten seuraava oli 7 vuotta nuorempi. Vaimo oli 11 vuotta nuorempi, nyt erottu ja nykyinen tyttöystävä on 24v nuorempi.

Vierailija
19/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei vois toimia ? Nuoremmat miehet ei sentään raiskaile naisia tai jopa vainoa niin kuin jotkut vanhat  papparaiset. 

Vanhat pappa ikäiset äijät ovat oksettavia.

Vierailija
20/23 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuusi vuotta miestäni vanhempi (minä 40v, mies 34v). Ei tässä iässä huomaa enää missään ikäeroa, mä olen nuoren näköinen ainakin vielä ja senkään perusteella ei kukaan tiedä meidän olevan eri-ikäisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän