Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutan tammikuussa Qatariin! Ihanaa!

Vierailija
23.07.2006 |

Muutto varmistui 10 minuuttia sitten!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten joka ikiseen kirjoitteluun vedetäänkin tuo propaganda ikivihreä helmi mukaan :D!!! Todella on aina kahdet kasvot!

Vierailija
42/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dollarinkuvat silmissä vilkkuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen Jenkeissä. Joillakin on niin mielenkiintoinen elämä.

Vierailija
44/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lippua en ole vielä ostanut. Muutto siis puolen vuoden päästä. Pitää sitten lähempänä ajankohtaa katsella tuleeko pelkkä menolippu halvemmaksi kuin meno-paluu.

Vielä noista provoepäilyistä. Mikä tässä on niin ihmeellistä, että minä olen tavannut internetin kautta miehen? En etsinyt miestä enkä varsinkaan ulkomailta, mutta niin vain sattui tapahtumaan. Tälläkin palstalla moni on tavannut miehensä internetissä, osa jopa ulkomaalaisen miehen. Voin aina muuttaa takaisin Suomeen, mutta nyt odotan innolla Qatarissa asumista. Varmasti minulle tulee siellä myös pettymyksiä, mutta en usko, että elämä siellä loppujen lopuksi kamalasti poikkeaa suomalaisesta arkielämästä.

Minulle rohkeutta tähän päätökseen on antanut muutaman nettituttavani samankaltaiset ratkaisut. Ovat siis myös löytäneet miehen netistä ja kaikki on mennyt hyvin.

t. ap

Vierailija
45/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että kirjoituksesi yksityiskohtia myöden on samanlainen kuin juuri täällä Vauva-palstalla juuri pari kuukautta sitten käydyn kertomuksen, niin laittaa miettimään...

Mutta ei kai se mittään!

Vierailija
46/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi samanlaisessa elämäntilanteessa olevan ihmisen kirjoitukset.

t. ap

Vierailija:

Mutta että kirjoituksesi yksityiskohtia myöden on samanlainen kuin juuri täällä Vauva-palstalla juuri pari kuukautta sitten käydyn kertomuksen, niin laittaa miettimään...

Mutta ei kai se mittään!

Vierailija
47/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sitä lukaisin ja emme kyllä yhtään ole samantyylisiä kirjoittajia, tämä Saudi-Arabia -kirjoittajahan mm. moitti Suomen vapaamielisyyttä jne. Ihmeellistä, että joidenkin on niin vaikea uskoa, että joku on löytänyt muunkin miehen kuin Pekka Pirttisen Mäntsälästä.

t. ap

Vierailija
48/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vielä kuitenkin, että kannattaako lähteä. Poispääseminen ei ehkä ole enää niin helppoa. Kyllähän mies lupailee sinulle nyt vaikka kuun taivaalta että sinut sinne saisi, mutta totuus voi olla aivan toinen.

Onnea!

Vierailija
49/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hieman sitä lukaisin ja emme kyllä yhtään ole samantyylisiä kirjoittajia, tämä Saudi-Arabia -kirjoittajahan mm. moitti Suomen vapaamielisyyttä jne. Ihmeellistä, että joidenkin on niin vaikea uskoa, että joku on löytänyt muunkin miehen kuin Pekka Pirttisen Mäntsälästä.

t. ap

Vierailija
50/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait tietää nyt, että pääset tammikuussa sinne muuttamaan?

Onko mies luvannut elättää sinut, jos et löydä sieltä töitä?

Oletteko miehen kanssa harrastaneet jo seksiä? Entä onko teillä aikomus mennä naimisiin?

Vierailija
51/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nostin tuon " Lähden ensi viikolla ulkomaille tapaamaan netissä tapaani miestä" . siinä oltiin Omaniin menossa.

Vierailija
52/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen mies tuli Suomeen, jossa siis tapasimme toisen kerran.

Nyt olen sitten muuttamassa Qatariin.

t. ap

Vierailija
53/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä nostin tuon " Lähden ensi viikolla ulkomaille tapaamaan netissä tapaani miestä" . siinä oltiin Omaniin menossa.

Vierailija
54/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis muuttoa suunnitelleet jo noin vuoden ajan ja nyt keväällä valmistuin koulustani ja miehellä on nyt riittävästi rahaa säästettynä sekä pysyvä työpaikka. Olemme myös ehtineet totuttautua ajatukseen ja miettineet sitä kaikin puolin, joten nyt olemme valmiita muuttoon. Mies on vielä asunut kotonaan (siellä yleistä, että asutaan pitkään vanhempien luona) ja hän on nyt löytänyt kodin, johon voimme muuttaa. Emme ole harrastaneet seksiä se ei kuulu muslimien tapoihin, siis ilman avioliittoa.

Menemme Qatarissa naimisiin. Alkuajan (noin 1kk) asun siis miehen vanhempien kodin vierashuoneessa. Häiden jälkeen muutan sitten yhteiseen kotiin mieheni kanssa.

Miehen tulot ovat sellaiset, että niillä pystymme molemmat elämään (noin 3000¿/kk). Toki aion työtä paikanpäältä etsiä. Olen myös kiinnostunut nettikaupasta, mutta tarkemmin pitää sitten miettiä siellä Qatarissa. Täältä käsin on aika hankala vielä työasioita ajatella.

t. ap

Vierailija:

Mistä sait tietää nyt, että pääset tammikuussa sinne muuttamaan?

Onko mies luvannut elättää sinut, jos et löydä sieltä töitä?

Oletteko miehen kanssa harrastaneet jo seksiä? Entä onko teillä aikomus mennä naimisiin?

Vierailija
55/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama kirjoittaja on muuttanut jo Algeriaan, Saudeihin, Kuwaitiin ja Omaniin ainakin. Ihan sama kirjoitustyyli ja jutut, samat perustelut ja esimerkit.

Ihan uskottavaa on tavata mies netissä ja muuttaa toiselle puolelle maapalloa. Mutta jos pari kertaa kuukaudessa on muuttamassa aina johonkin uuteen arabimaahan paikallisen miehensä luokse niin jo epäilyttää :)

Itse olen mahdollisesti tulevaisuudessa muuttamassa Marokkoon mieheni kanssa, ei siis mitenkään outoa minusta että jollakin on arabimies tai haluaa muuttaa arabimaahan. Outoa on se, että asiasta jaksetaan täällä ketju kaupalla kirjoittaa ;)

Vierailija
56/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustapa on outo, yli-seesteinen, yli-rauhallinen, yliyliyli... ja tosiaan on jos jonkinmoista tänne kirjoitellut, tarina hieman muuttuu joka kerta!

Vierailija
57/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki samalla tyylillä kirjoitettu.

Vierailija
58/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen muuttanut jo muutama vuosi sitten arabimieheni luokse, tosin Jordaniaan. Tapasimme aikoinaan vaan muutaman kerran, mutta rakkaus vei minut tänne ja päivääkään en ole katunut! Ihmeellistä tosiaan, että heti epäillään provoksi...

Vierailija
59/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään täällä palstalla ei muita av-mammojen mielestä olekaan kuin ap!

Vierailija
60/64 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jutussa olekaan mitään muuta epäuskottavaa kuin se, että AIVAN SAMANLAISELLA TYYLILLÄ on aloitettu jo monta ketjua jossa ap on muuttamassa eri arabimaihin miehen perässä. Ihan samoja lauseitakin käytetty ja samaa tietoa annettu.

En siis usko alkuunkaan näitä ketjuja, tämä on varmaan jo neljäs tai viides. Eikä ole mitään epäilystä etteikö olisi sama ihminen niitä kirjoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän