Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autoin kaveria saamaan käteistä rahaa, ja nyt kela on leikannut perustoimeentulotukeani niin että on vain 21,04 tälle kuulle...En kestä tätä

Vierailija
02.04.2026 |

Toissakuussa kaveri tarvitsi käteistä, mut sillä ei ollut korttia. Sitten tehtiin niin että kaveri siirsi tarvittavan summan mun tilille, ja nostettiin YHDESSÄ se 15min päästä automaatilta. NOH nyt kela sitten on ton summan takia laskenut sen MULLE TULOKSI???? Vaikka täysin yksityiskohtaiset selvitykset on kelaan tehty, ja sanoin jopa että voivat katsoa VIDEOTALLENTEEN jossa näkyy kun nostamme yhdessä rahat, ja annan ne kaverille. Kela ei ole ottanut MITÄÄN kantaa mun selvitykseen.
JA nyt ei oikeasti ole rahaa ruokaan koko kuukaudeksi, EI TÄÄ VOI mennä näin oikeasti.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa näitä samoja vanhoja lässytyksiä, kukaan ei ole noin tyhmä.

Vierailija
2/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelassa ollaan tosi byrokraattisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul ei ole rahaa ruokaan ollenkaan koko kuukaudeks, ja tää on "lässytystä" ???? MENE NYT JOHONKIN SIITÄ

Vierailija
4/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri saa 4600e kuussa toimeentulotukea. Nytkin on Espanjassa lomalla..

Vierailija
5/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul ei ole rahaa ruokaan ollenkaan koko kuukaudeks, ja tää on "lässytystä" ???? MENE NYT JOHONKIN SIITÄ

Nimenomaan lässytystä. Käytä sekin aika hyödyksesi ja etsiskele paikkakuntasi ruokajakoja ja mene sinne. Koulujen ylijäämäruokajaotkin kannattaa tarkistaa aina koulupäivisin. 

Vierailija
6/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesuksen v i ttu. ÄLÄ OTA TT-ASIAKKAANA IKINÄ VASTAAN MITÄÄN RAHAA TILILLESI.

Tiesit tämän hyvin etukäteen. Kaverisi käteisettömyys ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
7/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi siis Sopeutumisrahaa. On entinen kansanedustaja. Mutta ihan samahan se mikä sen tuen nimi on...

Vierailija
8/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kyynel.

Vierailija
9/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ns. töissä josta saan ns. palkkaa.

Vierailija
10/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi pahoillani tästä. Näyttää siltä ettei kavereita kannata tossa tilanteessa paljon autella. Olisihan kaveri varmaan voinut nostaa pankista rahaa? Toki turhaa enää jälkikäteen viisastella.

Vierailija
11/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin oma vikasi. Jos et todella tähän mennessä jo tiedä, että Kela laskee kaiken tuloiksi, olet yksinkertaisesti tyhmä, sokea ja kuuro. Sitä on toitotettu niin radiossa kuin lehdissäkin, puhumattakaan siitä, että jokainen tt-tuella oleva tietää tuon. Pska tsägä, mutta noin se vaan menee. Mikään valitus ei auta, usko mua.

Vierailija
12/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on työtön ihan syystä.

Vierailija
13/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa saa, mutta sehän on vaan järkevää olla siellä missä edullista. Pitäisikö mielestäsi työttömän mädäntyä kotonaan, jotta varmasti menee viimeinenkin ilo elämästä? Elämästä pitää nauttia silloin kun voi, työelämässä vapaa-aikaa ei sitten samalla tavalla olekaan.

Vierailija
14/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätkö ap, että tämä on ihan uutta sinulle ja yllätys? Aika hölmö pää on, jos ei ole tästä vielä tietoinen ja saa toimeentulotukea. Tai no todennäköisesti vaan jaksat jauhaa tästä jatkuvasti. Neuvo: älä tee tuollaista, vaan koska yllättäen KELA VAHTII SINUN TILIÄSI, hoida homma käteisellä. 

Vierailija
15/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
16/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tilille tuleva raha katsotaan nykyään tuloksi. Ei auta valitella, kokeiltu on ja opittu virheistä. Ehkä opit sinäkin.

Vierailija
17/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi siis Sopeutumisrahaa. On entinen kansanedustaja. Mutta ihan samahan se mikä sen tuen nimi on...

Sopeutumisraha on siitä kiva että saa olla vaikka miljoona tilillä niin ei haittaa. 

Ei tarvitse myydä omaisuuttaan ja esitellä Pankkitilin saldoa. Raha kilahtaa tilille kuin Manulle illallinen.

Vierailija
18/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kelan on pakko ottaa kantaa sun selvitykseen. Soita sinne. 

Vierailija
19/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tilille tuleva raha katsotaan nykyään tuloksi. Ei auta valitella, kokeiltu on ja opittu virheistä. Ehkä opit sinäkin.

no en minä tiennyt tällaisesta älyttömyydestä

ap

Vierailija
20/36 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL.

Ilmeisesti kaveri ei kykenyt menemään itse sinne S-Pankkiin, josta kuitenkin käteistä saa nostettua joka arkipäivä?

LOL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä