G: meikittä, saappaissa, villasukissa ja tohveleissa, ihme yhdistelmissä...
Pientä gallupin tynkää siitä miten reagoit ja /tai mitä ajattelet muiden ihmisten ulkoisesta olemuksesta. Arkena, kaupassa, kioskilla, työmatkalla,iltalenkillä ym ei niin virallisissa tilaisuuksissa.
Itse kuljen milloin missäkin yhdistelmissä edellä mainituissa paikoissa, enkä ole ainakaan huomannut että minua tuijotettaisiin paheksuvasti.
En voi väittää etten välitä mitä muut ajattelevat koska kysyn tätä, ihan mielenkiinnosta vaan.
Kommentit (6)
Ei liikuta minua miten ihmiset pukeutuu kauppaan taikka lenkille. En itsekään ole mikään huoliteltu. Se haittaa jos ihminen selkeästi haisee pahalta, joko lialta tai kamalalta hajuvesi/partavesi/voimakas pesuaine -jutuilta.
Olen vähän hajamielistä tyyppiä eikä pukeutuminen kiinnosta ollenkaan. En siis käytännössä koskaan edes huomaa, mitä ihmisillä on päällään. No, sen huomaisin, jos joku ihan ilkialasti vastaan kävelisi julkisella paikalla.
Huh, luulin että otsikossa kuvailtiin mut! Olen kulkenut viime aikoina ulkonakin jaloissa ainot ja villasukat, koska raskauden takia en jaksa kumarrella solmimaan puristavia maihareita. Ja ilman meikkiä olen oikeastaan aina. Joten vastaus kysymykseen on, että ko. tyyli on kannatettava, ainakin jos on loppuraskaus meneillään...
Mulla on aina arkimeikki... Ei siis mikään järkky kerros pakkelia. Vaatteet on aina tilanteeseen sopivat. Mulle on ihan sama miten muut pukeutuu. Yleensä huomaan jos joku on oikein tyylikäs.
Minulla ei ole yleensä minkäänlaista mielikuvaa ihmisten vaatteista tai meikeistä. Likaiset, juopot ja tupakoivat yksilöt tietenkin erotan. Ikävä kyllä.
En yleensä pane merkille. Itse kuljen arkena yleensä ilman meikkiä niin ehkä siksi harvoin huomaan muiden meikkiä/meikittömyyttä.