Miksi Niina Lahtinen on joka paikassa?
Jotenkin kiristää hermoja katsoa häntä! Muita joilla sama fiilis?
en tiedä onko intonaatio, olemus vai mikä mutta aina tulee päänsärky mulle.
Kommentit (65)
Niina ja Aku on vallannut lähes kaikki Tv-kanavat jo vuosia, mutta ihan vielä se ei ainakaan mulle oo tuonu mitään henkilökohtaisia ärsykkeitä, tai v*tutusta...
Se pariskunta tykkää työstä, koska siitä saatetaan maksaa... Ja silloin on taottava kun rauta on kuumaa! :)
Ja mielestäni Annikki ja Tuulikki ei liittyny alkuperäiseen aloituksen aiheeseen millään tavalla...
Ei mulla sit muuta...
Musta Niina on oikein hyvä Siskonpedissä, ja myös näyttää hyvälle. Hörähdin viimeks mm. sille liiman imppaamiselle ja kotoilulle.
Niina kruunaa siskonpedin. Minä tykkään kovasti nimenomaan siitä intonaatiosta.
Ihan randomi tuo Lahtinen, kunnes sit selvis että Kiviniemen vaimo.Toki oon nähny telkusta, mutta ei se ärsyttävä ole.Ärsyttävää on näiden "mammojen" muiden arvostelu.Pitää olla kade, jos ite ei jaksa/pysty kun olemaan äiti kotona.Jos jollakulla on vielä energiaa olla aktiivinen, luova ja esillä eikä se elämä pyöri pienessä piirissä, se on hienoa, jopa kadehdittavaa ;) Aloittajalle kuten komppaajilla on nyt angstia omas elämässä.Ja typerintä on arvostella tyttöjen nimiä.Voi olla että jotkut ajattelee suinkin lasten nimistä sama "luoja mitkä nimet"....eipä vaa san sitä.Ai niin julkkikset on vapaata riistaa ;) Hankkikaa ny tekemistä ja elämä.
p.s eka krt kun kirjotan tänne.Maineensa veroinen foorumi! Eipä tarvi toiste vierailla.
"Veetin ja Saaran äiti"
Siskonpedissä ja hyvissä ja huonoissa uutisissa... Missä muualla nyt, kun kerran joka paikassa?
Mä olen jo kerennyt kasvaa kiinni siihen. Ihan pätevä kirjoittaja ainaskii.
Fanitan Niinaa ja Siskonpetiä. Niina on kaunis, lahjakas, naisellinen ja purevan älykäs sekä - naimisissa miehen kanssa, jonka moni haluaisi. Tässä combo, joka varmasti kirveltää. http://areena.yle.fi/tv/2183197
hei onko sillä mtn väliä mitkä nimet aku ja niina antavat pitääkö olla joku 2010-luvun nimi ei herranjeesus oikeesti..
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:58"]
Aku Hirviniemen vaimo, heillä on tytöt tuulikki ja annikki, huhhu mitkä nimet, ei millään pahalla mut ei ihan 2010-lukua....
[/quote]
Ei helvata, repesin! Ou hellou, wt-mamma! Eix oo iha kammottavaa, ettei noiden penskojen nimistä siis niinku silleen löydy ees yhtä ainoota ceetä tai ees beetä. Tosi vammasta ja siis jotenki niinku nii eilistä.
Veikkaisin, että jokusen vuoden kuluttua nää on trendinimiä jälkijoukoissa tulevien mammojen nimilistoilla.
Minusta on ihanaa, että tämä Niina Lahtinen on telkkarissa silloin tällöin ilahduttamassa :D Elän heterosuhteisesti, mutta ei voi kuin hihkua ja kiljahdella melkeinpä sitä kuinka ihana nainen hän onkaan! :) Eräs mies tapasi kuvata sitä miten joku naisihminen on ihanainen tosissaan sananparrella "siinä on nainen isolla NAALLA" :) näin kommentoisin kyseistä näyttelijätärtä :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:58"]
Aku Hirviniemen vaimo, heillä on tytöt tuulikki ja annikki, huhhu mitkä nimet, ei millään pahalla mut ei ihan 2010-lukua....
[/quote]
Ehkä seuraavasta tulee Kyllikki
Muakin vähän ärsyttää.. puhetapa ja puheenmäärä. Hyvissä ja huonoissa uutisissa muut ottaa rennosti ja heittää hyviä kommentteja välisssä. Niina jotenkin loistaa ärsyttävänä, teennäisen yli-iloisena ja hössöttää koko ajan. En vaan tykkää.
Voi olla oikeesti tosi mukava ihminen ja jotain hyviäkin juttuja sillä välillä on. No, makuasia. Mua vaan ärsyttää, ottais rennosti niin jaksais katella sitäkin.
Niina ja Aku on nykyään joka paikassa. En ole seurannut Niinan ohjelmia, mitä nyt Vinoshowta katsoin vähän aikaa. Ei ollut siinä erityisen hyvä, joskaan ei huonokaan. Aku taas on lahjakas ja hauska improvisoija.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:03"]
Voiko olla oikeasti -79??!!!!! Luulin 45-vuotiaaksi jonkun mainoksen perusteella? En ollut kuullut aiemmin hänestä
[/quote]
Minustakin Niina vaikuttaa reilusti ikäistään vanhemmalta. En tiedä miksi. Kyse ei ole niinkään ulkonäöstä, vaan eleistä ja olemuksesta. Hänessä on jotain keski-ikäistä.
Ihmisiä yleensä ärsyttää sellaiset piirteet eniten muissa, joista ei itsessään pidä, eli peiliin katsomisen paikka, jos ärsyttää noin paljon ;)
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:20"]
Minun mielestäni Lahtinen on ihan hauska tyyppi puhuessaan. Sitä taas en siedä yhtään, että vaikkei ole hänen vuoronsa eikä häntä näy kamerassa, taustalta kuitenkin kuuluu hööö-ööö-ööö (mukanauramista), njää-ää-ää (paikalla olemisen osoittamista) ja kaikenlaista eiootottaaaa (mölinää mölinän vuoksi). Antaisi muiden puhua ja olisi itse sen ajan ihan hiljaa!
[/quote]
Samaa mieltä! Ei voi antaa yhtään tilaa muille, pitää olla itse koko ajan esillä. Tosi rasittavaa.
Ja mitä väliä tässä kohtaa on sillä, miten helkutin ihana ihminen hän on? jos esiintyjänä arsyttää niin se on täysin eri asia.
Mutta eihän hän mikään ammattiesiintyjä olekaan vaan tietääkseni käsikirjoittaja. Jotenkin on vaan kammennut ittensä jokaiseen ohjelmaan mukaan. Ja vie siinä samalla muuten paikan joltain ammattilaiselta, joka olisi oikeasti hauska.
[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 16:25"]
Kyllä on mammat taas kateellisia. Niina on kaunis, lahjakas työssään ja uskomattoman timmissä kunnossa. Taitaa täällä taas av-mammoja farkun kaulus puristaa vararenkaan ympäriltä turhan tiukasti! ;)
[/quote]
Mä en oo koskaan ymmärtänyt tätä kateus -korttia. Jos jostain ei pidä, se on jonkun mielestä aina kateutta?
Maija Vilkkumaa on fiksu, sanavalmis ja luonnollinen tv-esiintyjä. Olen vähän kateellinen hänelle, samoin Pirjolle, mutta en Niinalle. Muita kilpalijoita on kiva seurata, ainoastaan Niina rasittaa ja ärsyttää. Eikä liity kateuteen vaan lähinnä myötähäpeään.