Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Niina Lahtinen on joka paikassa?

Vierailija
09.01.2014 |

Jotenkin kiristää hermoja katsoa häntä! Muita joilla sama fiilis?

en tiedä onko intonaatio, olemus vai mikä mutta aina tulee päänsärky mulle. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, enkä edes yksi peukuttajista, mutta rupesin vaan miettimään että eikö kestään saa koskaan ärsyyntyä? Eikö sinua ärsytä ikinä kukaan julkisuuden henkilö? 

Mua kyllä ärsyttää, ei ehkä Niina Lahtinen just, mutta muutama muu kyllä. Olenko siten kateellinen ja katkera? Mitäköhän mun pitäisi tehdä asialle? Miten pääsen ärsytyksestä eroon?

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:47"]

Jotenkin kiristää hermoja katsoa häntä! Muita joilla sama fiilis?

en tiedä onko intonaatio, olemus vai mikä mutta aina tulee päänsärky mulle. 

[/quote]

Jaahans ollaan taas asian ytimessä, eli AV-mammoilla kateus jäynää sisintä siinä määrin, että on pakko tulla hakemaan kaltaistensa joukosta vertaistukea  ja hyvinhän tuo on onnistunut: jo viis kateellista av-mammaa peukuttaa katkeralle avautumisellesi, hienoa :)

[/quote]

Vierailija
22/65 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nätiä palstalaisten sankareita/antisankareita joista muu maailma ei ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen überpuhuminen ja vielä samalla tasaisella vauhdilla alkaa kuulijaa rasittaa melko nopeasti. Mutta varmasti on ammattitaitoinen eli moniosaaja.
Lasten nimet tai ulkonäkö eivät asiaan vaikuta vaan puheliaisuus ja puhetyyli.

Vierailija
24/65 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 18:58"]

Aku Hirviniemen vaimo, heillä on tytöt tuulikki ja annikki, huhhu mitkä nimet, ei millään pahalla mut ei ihan 2010-lukua....

[/quote]

Jäbä Leissön vai mikä sen hipsterin nimi nyt olikaan antaisi lapsilleen juuri tuollaiset nimet.

Vierailija
25/65 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin

Vierailija
26/65 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se Niina on ihan hauska, mut ei se kyllä näytellä osaa! Tulee myötähäpeä ku kattoo sitä siinä siskonpedissä.

Vierailija
27/65 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sillä adhd? Minäkin lopetin hyvien ja huonojen uutisten katsomisen, kun se tuli siihen. Nyt sitten vinoshowssakin on. Kokoajan äänessä ja ääni hössöttävän lässyttävä.

Vierailija
28/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisiä yleensä ärsyttää sellaiset piirteet eniten muissa, joista ei itsessään pidä, eli peiliin katsomisen paikka, jos ärsyttää noin paljon ;)"

Tuokin on totta. Toisaalta yleensä on hankala tulla ihmisten kanssa toimeen, jotka ovat kovin erilaisia kuin itse. Näitä täysin vastakkaisia piirteitä on vaikea hyväksyä, ymmärtää. Itse olen epävarma ja hiljainen ja yleensä "minä-minä-minä" -ihmiset ärsyttävät minua. Sellaiset, jotka ovat koko ajan äänessä ja tarve tuoda itseään kokoajan esille. Ehkä siksi Niina ärsyttää.

Niina vaikuttaa minusta aina esiintyvän, yrittää kovasti, mutta jotain teennäistä ja rasittavaa siinä on. Tuota naista en vaan jaksa katsella, kuunnella. Vinoshowssa se tuntuu olevan epälahjakas harrastajateatterin ihminen, improvisointi tuottaa lähinnä myötähäpeää. Hauskuus ja lahjakkuus puuttuu.  

No, ei tuo päivääni pilaa, mutta harmittaa vain kun tästä maastakin löytyisi paljon hyviä näyttelijöitä, joita olisi kiva seurata viihdeohjelmassa. Niin miksi tämä on mukana?

Vierailija
29/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mammat taas kateellisia. Niina on kaunis, lahjakas työssään ja uskomattoman timmissä kunnossa. Taitaa täällä taas av-mammoja farkun kaulus puristaa vararenkaan ympäriltä turhan tiukasti! ;)

Vierailija
30/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoruämmiä :)

Vierailija
31/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Niinasta Siskonpedissä, siinä hän loisti. Hyvissä ja huonoissa uutisissa aiheutta kamalan ärsytyksen.

Vierailija
32/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on ihana. Hauska, kaunis ja se puheen nuotti, just parastahan on just se! Ja miten hän kertoo niin hauskasti asioista... muistan kerran hyvissä ja huonoissa uutisissa, kun hän kertoi koirastaan niin hauskasti että nauroin vedet silmissä ja naureskelin juttua vielä kauan jälkeenkinpäin. Siitä asti olen ollut fani :)

Vierailija
33/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:10"]

Niina on ihana. Hauska, kaunis ja se puheen nuotti, just parastahan on just se! Ja miten hän kertoo niin hauskasti asioista... muistan kerran hyvissä ja huonoissa uutisissa, kun hän kertoi koirastaan niin hauskasti että nauroin vedet silmissä ja naureskelin juttua vielä kauan jälkeenkinpäin. Siitä asti olen ollut fani :)

[/quote]

Oho, tulipa sitä hauskaa nyt jankattua. Mutta kun se on totta :)

Vierailija
34/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Lahtinen on ihan hauska tyyppi puhuessaan. Sitä taas en siedä yhtään, että vaikkei ole hänen vuoronsa eikä häntä näy kamerassa, taustalta kuitenkin kuuluu hööö-ööö-ööö (mukanauramista), njää-ää-ää (paikalla olemisen osoittamista) ja kaikenlaista eiootottaaaa (mölinää mölinän vuoksi). Antaisi muiden puhua ja olisi itse sen ajan ihan hiljaa!

Vierailija
35/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinalla on myyvä ulkomuoto, seksikäs perse ja kasvot.

Vierailija
36/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 18:30"]

Niinalla on myyvä ulkomuoto, seksikäs perse ja kasvot.

[/quote]

Vaikka ihan heteronainen olenkin, niin kyllä olen aivan samaa mieltä. Ja ne olkavarret. Upeat!

Vierailija
37/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä hänen ulkonäköään on haukkunut?

Vierailija
38/65 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa 21 tapaa pilata avioliitto Niina on tosi hottis Riku Niemisen ex-vaimona.

Vierailija
39/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2014 klo 17:57"]

Tykkään Niinasta Siskonpedissä, siinä hän loisti. Hyvissä ja huonoissa uutisissa aiheutta kamalan ärsytyksen.

[/quote]

Jäännyt mieleen vanha lehtijuttu, jossa Niina kertoo esittelevänsä itsensä "Aku Hirviniemen puolisona". Silloin jäin miettimään, ettei oo ihan sinut itsensä kanssa. Siis vaikka puoliso ois suomen presidentti, niin kyllä vaimo on silti ihan oma persoona, sellaisenaan.

Siskonpedissä Niina oli hersyvän hauska. Aiemmin hyvissä ja huonoissa uutisissa Niina oli ihan ok, välillä tosi hauska. Nyt tänä syksynä tuo nainen on vaan vaivalloista katsottavaa. Jotenkin vaan liikaa yrittää "olla hauska", kerjää huomiota kuin pikkulapsi. 

Tai sitten on vaan omat hermot kireällä. Ei tosin muut esiintyjät aiheuta tälläistä ärsytystä.

Vierailija
40/65 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin teennäinen ja huono näyttelijä.