Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähtee 'työmatkalle' Tallinnaan

Vierailija
09.01.2014 |

Kyseessä siis suuren rakennusalan koulutusmatka ja ukkoja bussilastillinen. En ymmärrä minkä muun, kuin h...rien takia sinne Tallinnaan pitää mennä. Miksei matkaa voisi tehdä ihan kotimaassa, vaikka tikkurilan tehtaalle, jos kerran 'koulutusmatka' kyseessä. Sama reissu vuodesta toiseen ja ukko on todellakin reissurähjä aina kotiin tultuaan. Yritä siinä sitten olla lapsien kanssa huolettomasgi, kun varmaan jokainen tietää mitä noilla reissuilla tehdään.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kais tiedät joo....pitääkö ne naisiaan ihan tolloina? Seksimatkojahan sinne vaan tehdään miesporukalla, ei muuta.

Vierailija
2/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä kerran meni risteilylle sinne.

Sen jälkeen oli hiljaa.

Lupas soittaa mutta tais olla jtn menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse koskaan käynyt Tallinnassa? Kävitkö huorissa? Kyllä siellä voi muutakin tehdä. Ja toisaalta, on niitä huoria Vantaallakin (vai missä lie ko. tehdas olisikaan).

Mun mieheni käy kaksi kertaa vuodessa työpaikan ryyppyreissuilla ulkomailla, kerran olivat jopa Tallinnassa. Ei mua huolettanut yhtään, sen verran mieheen luotan.

Vierailija
4/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes saa kuulla juoruja, jos jotain hölmöilee. En tunne paikkakunnalta käytännössä ketään kun olen aina ollut kotona lasten kanssa, kun täällä on asuttu. Lapsia neljä ja ei ole tämän mamman tarvinnut tallinnoissa juosta, ei yksin eikä kaksin. AP

Vierailija
5/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kai niitä huoria joka niemessä ja notkossa, mutta ei niin halvalla ja helposti ja halvalla kun Tallinnassa. Ja kuulema paremman näköisiä ja tapaisia.

Halvan viinan ja naisten takia sinne mennään ukkoporukalla vaikka muutakin Tallinnassa voisi tehdä, niin eipä tehdä.

Vierailija
6/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa halvempaa tilojen vuokraus kokouksille/koulutukselle, halvempi ruoka ja juoma. Jos miehesi on niin likainen ja pettävä että hu**iin menee niin miksi hän menis Tallinnaan saakka? Kyllä täällä Suomessakin osataan ja ilmaiseksi vielä.

Vierailija
7/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon kyllä, että tuollaisille matkoille lähdetään viinan ja seksin perään, mutta en sitä, että kaikki harrastaisivat sitä. Osa miehistäkin osaa käyttäytyä eivätkä he halua panna halpaa huoraa tai edes hyvännäköistä työkaveria. Eli sun miehes voi olla just sellanen. Ryyppää muiden mukana, mutta kun muut lähtee naisiin, niin sun miehes sammuu hotelliin.

Vierailija
8/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkäpä siksi, että on hauskempi irtiotto päästä pois kotimaasta. Ja nuo Tallinnan reissut ovat yllättäen halvempia kuin kotimaan kokoontumiset. Juuri joulukuussa käytiin meidän työpaikalta pitämässä tyke-mittauksen purkupalaveri Tallinnassa - tuli HALVEMMAKSI käydä Tallinnassa ja syödä buffassa illallinen yhtiön piikkiin kuin varata kokoustila ja ruuat Helsingin keskustan ravintolasta!

Vierailija
9/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi jatkaa - ja yksikään sakista ei kyllä käynyt sen kolmen tunnin maissaolon aikana huorissa. Sen sijaan kaljalla kyllä, osa shoppaili vanhassa kaupungissa, minä kävin osan kanssa katsomassa Titanic-näyttelyn Lentosatamassa, suosittelen.

http://www.visitestonia.com/fi/tutustu-titanic-nayttelyyn-tallinnassa

Muutenkin kannattaisi hiukan nyt irrottautua tuollaisesta tunkkaisesta ennakkoluuloisuudesta ja nurkkakuntaisuudesta. KÄY siellä Tallinnassa, se on oikein viehättävä kaupunki, vaikka et muuta kuin vanhassa kaupungissa käveleskelisi.

9

Vierailija
10/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni oli kolme päivää työporukalla Tallinnassa. Vuokrasi fillarin ja ajeli taidemuseosta ja kulttuurikohteesta toiseen ja soitteli minulle. Muut makasivat krapulassa hotellissa aina iltapäivään asti. Voi siellä siis muutakin tehdä.

Vierailija
11/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorissahan iso osa siellä käy....mutta mitä väliä? Taidat olla vähän mustasukkainen? Sussa tai teidän suhteessa jotain vikaa, jos ukkosi täytyy seksiä saadakseen mennä Tallinnaan asti.

Mene salille ja laihduta, niin ehkäpä hyväkroppaiset venakot unohtuvat sen jälkeen

Vierailija
12/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ukoille, että Tallinnassa on vähintään puolet Narvan narkomaaneista ilotyttöinä. Heitä eivät kiinnosta sukupuolitautien eikä Hivin leviäminen. Pääasia että saavat sen viisi euroa extraa ilman kumia panemisesta. Voi kun tietäisitte kuinka pöhnässä olevia tyttösiä sutenööri johdattaa hotelliin... :(

Vierailija
13/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on Tallinnan tyttösiä pelätä laivalla kun saa ihan ilmaiseksi ehtaa suomalaista tavaraa.

Vierailija
14/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne mennään etupäässä ryyppäämään, toki jotkut käyvät huorissakin siinä sivussa.

Vierailija
15/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoria huoria.

ei muuta

Vierailija
16/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas niitä tyyppejä, joiden mielestä ei voi mennä laskettelemaan eikä tallinnaan. Eikä oikeastaan poistua kotoakaan

Vierailija
17/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun niin surulliseksi aina tälläisistä aloituksista :( Toivottavasti mun parisuhde ei koskaan ole siinä jamassa, että tarttee pelätä käykö mies huorissa. Jo pelkkä epäilys olisi musta liikaa, sillä en halua elämänkumppaniksi miestä, joka pystyy riistämään naista panemalla tätä rahasta.

Vierailija
18/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna on suomalaisten Vegas, mitä tapahtuu Tallinnassa jää Talinnaan. Mun mies saa lähtee sinne, mutta kun kotiin tulee, niin kovin on tyhjää.

Vierailija
19/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse tietää, että mies käy vieraissa ja kaikenlisäksi huorissa tallinnassa, nii miksi sietää sitä? Itse kattelisi hetkeäkään tollasta.

Vierailija
20/29 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osalla miehistä kynnys huoriin menemiseen madaltuu Tallinnassa, joukossa tyhmyys tiivistyy jne.......Hrr, ajatuskin ällöttää!

Mutta joo, ei kaikki miehet ole kiinnostuneita maksamaan seksistä. Itse tykkään Tallinnasta paljon, edullisista ja hyvistä ravintoloista ja vanhan kaupungin tunnelmallisuudesta. En yhtään ihmettele että se vetää suomalaisia, ihan ilman huoriakin. Kyllä sinne Thaimaahankin ihmiset menee enimmäkseen lämpimän ilmaston ja edullisuuden takia, vain osa sinne huorien takia menee.