Tuskinpa kukaan jää kaipaamaan, jo Finnkino menee nurin
Kaikkille levittyvyt ja paikallisteatterit tappanut ulkomaisomisteinen firman.
” Finnkinon emoyhtiöltä uhkaa loppua rahat vuoden loppuun mennessä”
https://www.iltalehti.fi/talous/a/409c853a-9af1-4a9d-97ac-99b62cb242f4
Kommentit (82)
Finnkino laittaa sit vaan jonkun suoratoistopalvelun pystyyn. (ei mitään hajua onko se edes mahdollista)
Minua ärsyttää ne pitkät pätkät mainoksia leffojen alussa. Tulee huijattu oli, kun ensin maksaa kalliin hinnan lipusta ja sitten joutuukin katsomaan mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ne pitkät pätkät mainoksia leffojen alussa. Tulee huijattu oli, kun ensin maksaa kalliin hinnan lipusta ja sitten joutuukin katsomaan mainoksia.
Tämä. Kerran otin aikaa niille mainoksille, olisikohan ollut jotain 15 min ennen kuin elokuva alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. En ole pariinkymmeneen vuoteen käynyt elokuvissa juuri tuon mainosten tuoman hyväksikäyttötunteen takia.
Finnkinohan meni ihan pilalle viimeistään silloin, kun se myytiin kiinalaisille. Eipä ole tullut aikoihin käytyä. Senkun kaatuis ja tilalle joku kivempi lafka.
Vierailija kirjoitti:
Niillä mainostuloillahan se leffa just maksetaan. Ilman mainoksia sun lippusi hinta olisi moninkertainen.
Noin kympillä kuussa saa mainoksettoman netflixin. Miksi joku menisi katsomaan finnkinon pakkomainoksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä mainostuloillahan se leffa just maksetaan. Ilman mainoksia sun lippusi hinta olisi moninkertainen.
Miksi jotkut pienet yksityiset teatterit myyvät lippuja suunnilleen samaan hintaan, vaikka eivät
näytä mainoksia?
Minä jäisin kaipaamaan elokuvateattereita, en niinkään välitä siitä, kuka niitä pyörittää. Jos Finnkinon tilalle tulisi jokin paikallinen toimija, niin sitä parempi tietysti (kunhan hinnat ei nouse vielä enemmän pilviin). Jos ei mitään, niin v*tuttaisi todella. Elokuvissa käynti on minulle arjen pientä luksusta.
Vierailija kirjoitti:
Finnkinohan meni ihan pilalle viimeistään silloin, kun se myytiin kiinalaisille. Eipä ole tullut aikoihin käytyä. Senkun kaatuis ja tilalle joku kivempi lafka.
Niagarassa tulee sillointällöin käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pienet yksityiset teatterit myyvät lippuja suunnilleen samaan hintaan, vaikka eivät
näytä mainoksia?
Luultavasti niille levittää sen elokuvan Finnkino, kuten Suomessa yleensä joka paikkaan. Ja Finnkino taas maksaa sen leffan mainostuloilla.
Paljon kivempaa on pötkötellä sohvalla ja katsoa leffaa siinä. Saa sipsipussejakin rapistella niin paljon kun haluaa eikä kukaa sano HYSSST! tai katso pahalla sitä.
Mielummin jätän elokuvissa käymättä kuin maksan siitä että 15 min elokuvan alussa minua henkisesti rassataan p*rseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Noin kympillä kuussa saa mainoksettoman netflixin. Miksi joku menisi katsomaan finnkinon pakkomainoksia?
Jännä kun mun Netflix ei näytä uutuuselokuvia, joita leffoissa pyörii. Sulla on varmaan parempi versio?
Täällä toimii Savonkinot (vaikka ei edes Savossa olla :D) niin sinänsä en Finnkinoa jäisi kaipaamaan. Joskus oon kyllä harmitellut ettei täällä sitä oo, mutta taitaakin olla vaan hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin jätän elokuvissa käymättä kuin maksan siitä että 15 min elokuvan alussa minua henkisesti rassataan p*rseeseen.
Mene 15 minuuttia myöhemmin.
Muuten ihan validi pointti. Ärsyttävää joutua katsomaan mainoksia maksavana asiakkaana. Eri asia olisi jos pitäisi katsoa 15 minuuttia mainoksia että saa katsoa leffan ilmaiseksi.
Kyllä mä ainakin jään kaipaamaan. Pienet yksityiset elokuvateatterit ovat sympaattisia ja kivoja, mutta harvoin (en sano aina, kun en koko Suomen tarjontaa tunne) pystyvät muun muassa äänen- ja kuvantoistolla sekä salien mukavuudella ja lisäpalveluilla Finnkinon kanssa kilpailemaan. Itse olen juuri sellainen maakuntien juntti, joka menee katsomaan kassamagneettielokuvia, ei tarvitse olla mitään erityisen hienoa, eleganttia ja kulturellia, ja syö irtokarkkeja samalla.
No tuskin jää kaipaamaan. Kaikkihan lataa leffat verkosta.