Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

friitalan löytötori

Vierailija
09.01.2014 |

Kuka vie tavaroitaan myyntiin niin likaiseen paikkaan. Yök

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkurssi enkä saa rahoja. Olen työtön ja 100 euroa minulle on yhtä kuin viikon ruoka... Kovalla vaivalla olen myynyt tavaroita kyseisellä paikalla.tosi paha mieli

Vierailija
22/26 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkurssi enkä saa rahoja. Olen työtön ja 100 euroa minulle on yhtä kuin viikon ruoka... Kovalla vaivalla olen myynyt tavaroita kyseisellä paikalla.tosi paha mieli

Voi ei! Harmittaa sun puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää heti huomenna tyhjäämässä loossin ne tavarat pois,ettei käy kuin alkuvuodesta Tampereella. .myyjien tavarat vaihtolavalle ja sieltä vaan plokkaamaan omianne

Vierailija
24/26 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt mennyt konkkaan? Oon käynyt monesti ja aika sotainen paikka mutta joskus oon tehnyt kivoja löytöjä

Vierailija
25/26 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mieti kuinka paha mieli niillä myyjillä on kun saavat haukut niskaansa typerän pomon toimien takia. Heiltä meni työpaikka just ennen joulua, ehkä isompi ongelma kun satasen odottelu...

Vierailija
26/26 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako myydä tavaraa kirpputorilla jolla on koko ajan ollut enemmän tai vähemmän epäselvyyksiä verojen maksussa. Konkurssiin ajettiin jo ennen mikasamua Satakunnan Vanhempainyhdistysten tuki ry sekä Pandomus Oy. Verovelkarekisteri on ihan kaikkien nähtävillä. Sieltä kävi jo ennen konkurssia ilmi, että verot olivat maksamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi