friitalan löytötori
Kuka vie tavaroitaan myyntiin niin likaiseen paikkaan. Yök
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Konkurssi enkä saa rahoja. Olen työtön ja 100 euroa minulle on yhtä kuin viikon ruoka... Kovalla vaivalla olen myynyt tavaroita kyseisellä paikalla.tosi paha mieli
Voi ei! Harmittaa sun puolesta.
Käykää heti huomenna tyhjäämässä loossin ne tavarat pois,ettei käy kuin alkuvuodesta Tampereella. .myyjien tavarat vaihtolavalle ja sieltä vaan plokkaamaan omianne
Onko se nyt mennyt konkkaan? Oon käynyt monesti ja aika sotainen paikka mutta joskus oon tehnyt kivoja löytöjä
Vierailija kirjoitti:
Konkurssi enkä saa rahoja. Olen työtön ja 100 euroa minulle on yhtä kuin viikon ruoka... Kovalla vaivalla olen myynyt tavaroita kyseisellä paikalla.tosi paha mieli
No mieti kuinka paha mieli niillä myyjillä on kun saavat haukut niskaansa typerän pomon toimien takia. Heiltä meni työpaikka just ennen joulua, ehkä isompi ongelma kun satasen odottelu...
Kannattaako myydä tavaraa kirpputorilla jolla on koko ajan ollut enemmän tai vähemmän epäselvyyksiä verojen maksussa. Konkurssiin ajettiin jo ennen mikasamua Satakunnan Vanhempainyhdistysten tuki ry sekä Pandomus Oy. Verovelkarekisteri on ihan kaikkien nähtävillä. Sieltä kävi jo ennen konkurssia ilmi, että verot olivat maksamatta.