Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

friitalan löytötori

Vierailija
09.01.2014 |

Kuka vie tavaroitaan myyntiin niin likaiseen paikkaan. Yök

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kun Friitalassa käveleekin niin se näyttää sotkuiselta ja rumalta paikalta. jos joku siivoais ja laittais jotain nättiä, niin silloin naapurikin laittais jne... mut totutaan ankeaan siivottomuuteen kun päästään helpommalla. Miks mä siivoisin kun ei muutkaan, miks mun tarttis, en mä haluu.

Ehkä geeneihin on jäänyt nahkatehtaan jätekuormien katku ja tila.

Vierailija
2/26 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla Porin kirppareilla ei ole niin holtitonta touhua. Suuret kävijämäärät, mutta huonoin tuotto myyjälle. Johtunee siitä, että sieltä on niin helppo varastaa, muutella hintalappuihin hinnat ja vaihtaa niitä. Ihan sama soiko hälytin ovella. Olen ollut vieressä, kun henkilökunta vain kohottelee kulmakarvojaan ja "asiakas" poistuu ulos. Pelkkää rojua täynnä koko kirppis.  Jos viet parempaa, taatusti häipyy etkä millään pysty jäljittämään.  Henkilökunnalta ei apua saa siihenkään. Lattiat on täynnä tavaraa. Siisteillä ja asiallisilla kirppiksillä lattialle ei saa laittaa mitään, koska niissä siivotaan!!!! Ja ne ruokatarvikkeet!  Sellaisen pölyn ja lian ja vanhojen rojujen joukossa röykkiöittäin suklaata ja keksejä.  Ei se kääre ole takuu mistään varsinkin kun kaikki tuotteet on jo vuosia vanhoja ja juuri päivämäärät vanhenemassa tai jopa vanhentuneet. Systeemi on myös se, ettet saa mitään selvitystä siitä, mitä tilitys sisältää.  Onkohan lain vastaista? Kuitissa on 10 x jotain ja tilitys 20,-!  Miten voi olla, kun en ole ainoatakaan tavaraa vienyt, jonka lapussa olisi alle viiden euron hinta per kappale???? Ja sitten sanotaan, että olet itse tehnyt vahingossa hintalappuja pienemmillä hinnoilla!  Näin toimii tämä kirppis. Koskaan enää en vie mitään.  Itsestään eivät syytä löydä mihinkään. Kun asiaa selvitettiin, kassalla ollut nainen "soitti" "johtajalle".  Katseli ja mittaili minua päästä varpaisiin koko vartin puhelun ajan. Ymmärsin kuinka minut arvioitiin epäilyksen alaiseksi, tyhmäksi ja hujariksi. Paras kirppis on se, jossa vaaditaan sellainen hintalappu kiinnitettäväksi tavaroihin, että sen voi irrottaa. Silloin saat sen tilityksessä itsellesi. Myös ne kirpparit, jotka sallivat hintalappuihin ruksien päälle vetämisen, ja uuden hinnan merkkaamisen, eivät ole paikkoja, joihin kannattaa myytävää viedä.  Aina on nähtävä sen verran vaivaa, että myyjän on tehtävä kokonaan uusi hintalappu, jos aikoo tavaran hintaa alentaa.  Silloin peli on reilua, ja kukaan ei pääse käyttämään hyväksi tilaisuutta varastaa.

Monelle myynti on pieni lisätulo ja välttämättömyys toimeentuloon. Jos samalla voi tarjota jollekin muulle mahdollisuuden ostaa käyttökelpoista tavaraa halvalla, sekin on hyvä. Sille et voi mitään,  ostaako sen eteenpäin myyvä jobbari vai joku muu, koska itse olet hintalaput tehnyt ja tavarat hinnoitellut. Mutta kyllä kuuluu henkilökunnan olla ajan tasalla, mitä kirpparilla tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme selkään puukottamista, kun joku saa kirpparin kannattamaan niin valivali alkaa ja paskan jauhaminen. Eiköhän toi löytötori olis jo kiinni jos siellä olis jotain laitonta ! Keskittykää omaan bisnekseen ja tehkää siitä kannattavaa, ei toisen mustamaalaaminen sitä omaa saamattumuutta paranna.

Vierailija
4/26 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Koskaan enää en vie mitään.  Itsestään eivät syytä löydä mihinkään. Kun asiaa selvitettiin, kassalla ollut nainen "soitti" "johtajalle"'

Tämä 'johtaja', jonka nimi ei tule ilmi missään kirpputoriin liittyvissä mainoksissa ym ( joka kuitenkin pyörittää koko paikkaa), on entinen tuomittu talousrikollinen, taisi istuakin ainakin vuoden. Kuinkahan paljon mahtaa itse varastaa tavaraa/ muokata hintoja ym??? Tuskin hyvää hyvyyttään tällaiset rikolliset pyörittävät voittoa tavoittelematonta yhdistystä?

'Kuitissa on 10 x jotain ja tilitys 20,-!  Miten voi olla, kun en ole ainoatakaan tavaraa vienyt, jonka lapussa olisi alle viiden euron hinta per kappale????'

Jep, kuitit ovat todella epäselviä ja ihmiset ovat valittaneet, että parempaa tavaraa vain *katoaa*.

Keksit ja muut elintarvikkeetkin ovat välillä jopa vanhentuneita, tarkoitus kai vain vetää asiakkaita kirpputorille. Eihän voittoa tavoittelematon yhdistys edes saa myydä tällaisia tuotteita, jotka tuottavat ' voittoa' ( mikä on varmasti hyvin pientä, koska hinnat niin matalat)?? Tuskin on puutarhamyymäläkään ihan laillinen.

Vierailija
5/26 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan väittänyt etteikö varastaminen olisi väärin, mutta minä ainakin tekisin siitä rikosilmoituksen ja tekijä vastuuseen. Jos ilmoittamatta jättäminen johtuukin siitä ettei ole mistä ilmoituksen tekisi.

Vierailija
6/26 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä itse myöntänyt varastaneensa.

Vierailija
7/26 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Eikös varastamisesta tehdä rikosilmoitus ? Näyttää tämä mollaaja taas kirjoitella omiaan. Oletko kenties katkera jostain vai ihanko omaa saamattomuuttasi täällä itket ? juu kyllä, tunnen kyseisen "johtajan" ja kauppaakin hänen kanssaan olen käynyt, kertaakaan ei ole kussut silmään, päinvastoin.*

Mistäs muuten tiesit heti sanoa ettei kukaan ole tehnyt rikosilmoitusta, kun kukaan ei siitä edes aikaisemmin puhunut? Taidatkin olla joku keksikirppiksen 'johtajan' hyväkin ystävä, kun täällä puolustelet?

Vierailija
8/26 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisten panettelua

Vierailija
9/26 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friitalan löytötori, todellakin! Sottaista ja likaista, huonoa palvelua. Myytävät kirpparitavarat ok, mutta kaikki muu onkin sitten täyttä p. Keksejäkin mainostetaan halvalla, vanhenee huomenna, kuka niitä ostaa. En todellakaan suosittele.

Vierailija
10/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös varastamisesta tehdä rikosilmoitus ? Näyttää tämä mollaaja taas kirjoitella omiaan. Oletko kenties katkera jostain vai ihanko omaa saamattomuuttasi täällä itket ? juu kyllä, tunnen kyseisen "johtajan" ja kauppaakin hänen kanssaan olen käynyt, kertaakaan ei ole kussut silmään, päinvastoin. 

Vierailija
11/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joulun alla siellä mainoksen innoittama ostamassa kukkia. Paikanpäällä järktytyin, mikä läävä se olikaan !

Vierailija
12/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Eikös varastamisesta tehdä rikosilmoitus ? Näyttää tämä mollaaja taas kirjoitella omiaan. Oletko kenties katkera jostain vai ihanko omaa saamattomuuttasi täällä itket ? juu kyllä, tunnen kyseisen "johtajan" ja kauppaakin hänen kanssaan olen käynyt, kertaakaan ei ole kussut silmään, päinvastoin. '

En tiedä miksi ei ole tehneet ilmoitusta. Varastaminen on silti joka tapauksessa väärin, ihan sama mitä sinä täällä sanot.

Vierailija
13/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän paikan 'johtaja' oli monta vuotta 'auttamassa' ilmeisesti ystäviensä pienemmällä puutarhalla myyntihommissa. Jäi viime kesänä kiinni varastamisesta, että sellainen johtaja. Varmasti yhtä hyvää hyvyyttään pitää 'tätä voittoa tavaoittelematonta kirpputoria' pystyssä kuin auttoi ystäviään. (Varasti). Ei tuollaiset ihmiset mihinkään muutu.

.

Vierailija
14/26 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku täällä väittää, että toiselta pienemmältä yritykseltä varastaminen auttamisen kustannuksella on ihan ok?

Vierailija
15/26 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, mielenkiintoista tietää. Viisikymppinen nainen siellä esiintyy ainakin johtajana, omistajista ei kukaan taida tietää mitään. Mikä on tosi kummallista Suomessa. Onkohan tässä löydetty yhdistyslaista jokin porsaanreikä, vai miten toiminta on tällaisenaan mahdollista? Mielenkiintoinen, ja todella epäselvä kuvio tosiaan. Osa myyjistä mukavia ja päteviä, tämä nainen joka toimii vetäjänä ei kyllä ole mukavammasta päästä.

Vierailija
16/26 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, suurta huijausta koko yhdistys, vai voisiko joku näyttää faktat, miten yhdistys on ketäkin tukenut? Facebookissa hehkutetaan, kun ME !!! maksavat asiakkaat olemme omilla ostoksillamme lahjoituspöydästä ostaneet ja tukeneet, sinänsä hienoa mutta harmittaa ettei asiakkaat näe metsää puilta. töykeät myyjät ja hirveä läävä, vanhoja elintarvikkeita ja pilkkahintaisia kukkia, mitähän lie rahanpesua.

Vierailija
17/26 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut, että vetäjä on vaalea mieshenkilö (Eräässä kirpputorin päivityksessä luki näin). Sattuu olemaan myös entinen, tai miksei nykyinenkin talousrikollinen, istunut tuomionkin huijauksistaan.

Vierailija
18/26 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukava paikka asioida.

Vierailija
19/26 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen ja reilu palvelu. Varsinkin Anne aivan luksusta.

Vierailija
20/26 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein myös kauppaa, jätti laskut maksamatta. Meni konkurssiin, myi firman pääfirman apufirmalle ja yllätys.. toiminta jatkuu normaalisti... sitten kun taas jättää maksamatta sama kai toistuu...ihmeellistä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi