Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Valaisin polttaa sulakkeen
09.01.2014 |
Löytyiskö täältä tietävää ihmistä:
lapsilla samanlaiset lukuvalot sänkyjensä yläpuolella. Molemmat samassa jatkojohdossa joka siis menee pistorasiaan.
vähän aikaa sitten toisesta meni lamppu ja samalla meni sulake. Nyt eilen meni toisesta lamppu ja taas meni sulake. Onko nyt vika itse valaisimissa, jatkojohdossa vai seinärasiassa? Ei kai joka kerta kuuluisi mennä sulake kun lamppu palaa? Uskallanko enää vaihtaa lamppua?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Aloitin öljylampun käyttämisen, kun paloi proput lopullisesti valaisinten kanssa!
Mikä älynvälähdys!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Aloitin öljylampun käyttämisen, kun paloi proput lopullisesti valaisinten kanssa!