Onko iPhone kestävä ja hyvä puhelin?
Vaimolle harkitsen synttärilahjaksi. Kuinka kauan mahtavat kestää?
Kommentit (45)
Minulla on ollut iPhone 6 jo yli viisi vuotta käytössä. Kerran olen akun vaihtanut, mutta muuten on toiminut aivan erinomaisesti. Ei ole mitään tarvetta vielä vaihtaa uudempaan malliin, vaikka kaikkia ohjelmapäivityksiä ei enää tulekaan. Työpuhelimena on Samsung, mutta iPhone on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali puhelin, merkkihän siinä lähinnä maksaa. Mulla on ollut sellainen enkä enää aio ostaa kovan hinnan, suht huonon akun keston ja pakkasessa hyytymisen takia.
Itsellä ei ole kokemusta iPhoneista, mutta osaatko sanoa onko jompi kumpi näistä hyvä? Iphone 11 128 gb tai iPhone 11 pro 256 gb. Kiitos!
Jos käyttää paljo erilaisia sovelluksia/pelejä, ja jos ottaa paljo videoita ja kuvia, nii sit 256gb. Eipähä lopu tila kesken.
Ei tuosta tilasta puhelimessa ole mitään hyötyä koska Applen maksuton iCloud on vain 5 gb. Vaikka asettaisit niin että kuvat, videot ja musiikki eivät mene iCloudiin, niin et saa varmistettua puhelinta cloudiin mikäli sisältöä on yli 5gb.
Hyvin pienellä kuukausimaksulla sitä tilaa saa lisää. 0,99 59 Gt ja 2,99 200 Gt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali puhelin, merkkihän siinä lähinnä maksaa. Mulla on ollut sellainen enkä enää aio ostaa kovan hinnan, suht huonon akun keston ja pakkasessa hyytymisen takia.
Itsellä ei ole kokemusta iPhoneista, mutta osaatko sanoa onko jompi kumpi näistä hyvä? Iphone 11 128 gb tai iPhone 11 pro 256 gb. Kiitos!
Jos käyttää paljo erilaisia sovelluksia/pelejä, ja jos ottaa paljo videoita ja kuvia, nii sit 256gb. Eipähä lopu tila kesken.
Ei tuosta tilasta puhelimessa ole mitään hyötyä koska Applen maksuton iCloud on vain 5 gb. Vaikka asettaisit niin että kuvat, videot ja musiikki eivät mene iCloudiin, niin et saa varmistettua puhelinta cloudiin mikäli sisältöä on yli 5gb.
Hyvin pienellä kuukausimaksulla sitä tilaa saa lisää. 0,99 59 Gt ja 2,99 200 Gt.
Eikö tuohon 256 gb mahdu viisi appia ja 1000 kuvaa ym?
Googlen Drive on paljon käyttäjäystävällisempi. 15 gb ilmaista tallennustilaa.
Ostitko puhelimen uutena ja kuinka vanha puhelin on?