Vaivaa se ettei ole parisuhdetta
Kommentit (19)
Usko pois, nuo riittävät mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, nuo riittävät mainiosti.
Kyllä mä haluaisin normaalin parisuhteen.ap
Vaivaa se että ei ole töitä, siis rahaa eikä täällä saa elää. Se aiheuttaa niitä itsellisiä toimia helposti.
No nyt tuli eläväksi että haluat parisuhteen. Entä sitten ????🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli eläväksi että haluat parisuhteen. Entä sitten ????🤣🤣🤣
Eihän se mitään, kun en mä sellaista ikinä saa. Se ei ole mahdollista. ap
Joillain ei ole edes nuitakaan suhteita ja mieti, että Afrikan lapsella ei ole edes ruokaa, eikä puhdasta vettä. Asuu savimajassa ja ainoat vaatteet on ne, mitkä on päällä
Vierailija kirjoitti:
Joillain ei ole edes nuitakaan suhteita ja mieti, että Afrikan lapsella ei ole edes ruokaa, eikä puhdasta vettä. Asuu savimajassa ja ainoat vaatteet on ne, mitkä on päällä
Miksi pitää Afrikkaan verrata? Eikö suomalaisen kannata verrata tilannettaan toiseen suomalaiseen?ap
Ei tästä meinaa tulla yhtään mitään. ap
Miksi pitäisi riittää vanhemmuus ja työ? ap
Oletko Ap ollut nettideiteissä? Mitä olet tehnyt sen eteen, että löytäisit parisuhteen?
Minä tsemppaan sinua löytämään parisuhteen. Olen itsekin sinkku ja markkinoita katsellut jo pitkään. Miettinyt millainen mies minulle sopisi. Minusta sekin deittailu on ihan piristävää, kun olen muuten arkeni kanssa niin kiireinen. mutta todellakin toivo hyvästä ja onnellisesta parisuhteesta elää.
Voin kirjoitella sinulle tässä aamulla ja tsempata, jos olet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap ollut nettideiteissä? Mitä olet tehnyt sen eteen, että löytäisit parisuhteen?
Minä tsemppaan sinua löytämään parisuhteen. Olen itsekin sinkku ja markkinoita katsellut jo pitkään. Miettinyt millainen mies minulle sopisi. Minusta sekin deittailu on ihan piristävää, kun olen muuten arkeni kanssa niin kiireinen. mutta todellakin toivo hyvästä ja onnellisesta parisuhteesta elää.
Voin kirjoitella sinulle tässä aamulla ja tsempata, jos olet siellä.
Mulla on mies. Mutta meillä on vain työ ja vanhemmuussuhde. Mies ei halua enää muuta eikä ero työasioiden takia ole helppo. Tykkään työstäni enkä muuta työtä sairauksien takia saakaan. ap
Ahaa ok, ymmärsin väärin!
Menkää perheneuvontaan, voitte löytää uuden suunnan elämäänne. Siis yhdessä.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Ahaa ok, ymmärsin väärin!
Menkää perheneuvontaan, voitte löytää uuden suunnan elämäänne. Siis yhdessä.
Tsemppiä!
Ei miestä mihinkään terapiaan saa, mutta kiitos tsempeistä. ap
Joo, ap on naimisissa. Eroa ovat tehneet ? vuotta?
Eli kyllä sillä on parisuhde, vaikka omanlaisensa onkin.
Joskus jopa väitti, ettei uutta miestä edes huoliskaan.
Työ on kyllä kivaa.ap