G: onko exäsi nyksä paremman näköinen kuin sinä?
Mulla suurimman ensirakkauden vaimo on 20 kiloa lihavampi kuin minä ja rillipää. Lasteni isän nyxä on minua 8 vuotta nuorempi, mutta myös paljon lihavampi kuin minä. t.ap
Kommentit (35)
Hmmh, hän on eri näköinen kuin minä, timmi ja hoikka tanssija ja nätti naama, mutta en minä osaa sanoa onko silti paremman näköinen kuin minä. Jokainen on kaunis omalla tavallaan, vaikea verrata :)
Ei sillä nyt mitään merkitystä ole, mutta vastaanpa huvikseni. Vaikea vertailla ulkonäköä, exmiesystäväni vaimo on tumma, ilmeisesti osittain ulkomaalaista syntyperää, minä taas vaalea. Molemmat ollaan ihan kivannäköisiä. Hän on kurvikkaampi. Hän on ainakin uran suhteen paljon menestyneempi kuin minä, muttei se minulta ole pois!
Kuulemma ei ole, näin olen kuullut, itse en tätä ihmistä ole nähnyt.
Nyksän exää ja minua kun vertaa, niin olen ehdottomasti rumempi, mutta en valita, mieheni on minut valinnut ja sillä selvä.
On sillä nätit kasvot, olisi kaunis jos ei olisi huomattavan ylipainoinen, nyt on vain nätti. Aika samalla viivalla varmaan ollaan. Muuten en kyllä pidä ihmisestä, hirveän mustasukkainen minusta vaikka ollaan eksän kanssa erottu jo 5 vuotta sitten ja tunteet kuolleet jo ennen eroakaan
Exäni exä oli tavallisemman näköinen kuin minä mutta yllättävän paljon samannäköisiä ollaan. Exäni nyxä on kuulemma vähemmän sexikkäämpi kuin minä. Ohoh...taisi mennä kysymyksen ulkopuolelle, sorry.
Ei ole kauniimpi, mutta on paljon enemmän exän tyylinen kuin minä.
Heh no ei, vaikka on nuorempi. Hän on lihava, tanakka ja röökaa. Eksänikin viihdepolttamisen saanut lähtemään käsistä, hyi.
Ihan nätit kasvot mutta ilmehtii jotenkin aggressiivisesti.
En ole nähnyt livenä, mutta tiedän että on nuorempi ja lihavampi. Kuvien perusteella aika tavis. Miehen kaverit ovat kommentoineet, että vaihtoi huonompaan, mutta makuasioitahan nämä.
Kuitenkin ilmeisesti luonteeltaan kiva, iloinen ja sosiaalinen.
En tiedä, en ole tavannut livenä. Facebookin kuvan perusteella epäilisin, että ei ole.
Huvittaa nämä ketjut. Eilen luin täältä ketjun, kuinka naiset kuorossa haukkuivat miehensä eksää rumaksi, lihavaksi ja alkoholisoituneeksi mielenterveysongelmaiseksi. Nyt on otettu vain lihavuuskortti esiin. Mutta ei siinä mitään. Hyvä, että teillä on itsetunto kohdillaan!
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 09:56"]
Huvittaa nämä ketjut. Eilen luin täältä ketjun, kuinka naiset kuorossa haukkuivat miehensä eksää rumaksi, lihavaksi ja alkoholisoituneeksi mielenterveysongelmaiseksi. Nyt on otettu vain lihavuuskortti esiin. Mutta ei siinä mitään. Hyvä, että teillä on itsetunto kohdillaan!
[/quote]
Samapa kai se on anonyyminä todeta miten asiat on. En itse ainakaan julkisesti hauku miehen nykyistä, koska se on huonotapaista ja tyhmää. Itse en ole ainakaan vastannut oman miehen eksä -ketjuun joten ei välttämättä samat ihmiset äänessä molemmissa.
On silmiinpistävän kaunis, vaikka kaunis olen minäkin. Eli on minua kauniimpi. Nyxä on 12v mua nuorempi, omaan ikäluokkaan verratessa ollaan ehkä samalla viivalla eli kumpikin erottuu kauneudella omassa ikäryhmässään. Tosin mulla on kuulemma paremmat tissit, vieläkin ex haikailee niiden perään vaikkei muuten mua kaipaakaan.
Hän on minua neljä vuotta vanhempi, sellainen matamimaisen tanakka, lyhyet, ruskeat hiukset, joita ei oikein osaa laittaa. Exäni mukaan melko inhottava luonteeltaan, ei tee kotitöitä yhtään ja huutaa kaikesta. Jotenkin on onnistunut saamaan exäni tossun alle ja muuttamaan poikamiesasunnon Marimekko/Iittala-hirvitykseksi :) Kaiken lisäksi exä kaipailee perääni, haikailee sitä, miten olen niin erilainen ja miten ihanaa meillä oli. Onneksi en haikaile itse hänen peräänsä, olin ehkä liian tasokas hänelle! Exät ovat exiä ihan syystä, mutta onhan näitä hauska vertailla.
Ei mutta nyksän eksä on- huomattavasti kauniimpi kuin minä.
No ei se reppana tässä 4 vuoden aikana oo itelleen edes naista saanut. :)