Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: onko exäsi nyksä paremman näköinen kuin sinä?

Vierailija
09.01.2014 |

Mulla suurimman ensirakkauden vaimo on 20 kiloa lihavampi kuin minä ja rillipää. Lasteni isän nyxä on minua 8 vuotta nuorempi, mutta myös paljon lihavampi kuin minä. t.ap

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kauniimpi, hoikempi ja nuorempi :) Ja vielä tosi kiva tyyppikin!

Vierailija
2/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kuka vaan on minua kauniimpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 07:33"]Voi, kuka vaan on minua kauniimpi. 

[/quote]

Älä nyt viitsi. Sä oot ainakin sisäisesti kaunis, ja se on kauneutta jos mikä :)

Vierailija
4/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, ollaan niin erityyppisiä että menee makuasioiden puolelle. Hän on minua hoikempi, vanhempi, lyhyttukkaisempi ja muodollisemmin pukeutuva.

Vierailija
5/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki sanovat samaa.

Vierailija
6/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, ollaan molemmat ihan semmosia tavisnättejä, anonyymisti kehdannen kyllä tunnustaa, että olen (parhaimmillani) ehkä hivenen kauniimpikasvoinen noin yleiseen makuun, hänellä taas on omalla tavallaan kiehtovat kasvonpiirteet (vinot silmät, kapeat kasvot). Hän on kuitenkin hoikka, itse semmoinen muodokas normaalipainoinen, tosin lihaksikkaampi. Joten aika makuasioita, vastaan. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei, ei ulkoisesti eikä sisäisestikään. Painaa 40-60kg enemmän kuin minä (jojoilee) ja on tuomittu petoksesta sekä kunnianloukkauksesta oikeudessa.

Vierailija
8/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt häntä koskaan, mutta olen kuullut että ihan erityyppinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 8: on sun exällä maku. ilmeisesti rikas ämmä muuten? mun exällä kanssa sairaalloisen ylipainoinen nyxä, mutta valtavan, valtavan rikas elättäjä exälle.

Vierailija
10/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoihan tuo huonompaan. Persjalkaiseen, jolla on räpylät omasta takaa. Tukka ohut liuhu ja juurikasvukin ainakin 15cm plus semmoinen kiva rasvakelmu hiusten päällä on jo tavaramerkki.

Ei osaa puhua kunnolla ja vaikuttaa yksinkertaisuudessaan vaan kävelevältä reiältä, joka oli miehelle helppo valinta. Nimittäin nyt jopa hän voi loistaa älykkyydellään ja määrätä kaiken. 

 

Kehtasi vielä tämän naisen aikana ja syödessään hänen tekemiä ruokiaan, mollata niitä ja kehua minun tekeleitä.

Nykyisin sekin on eksä...

 

Minua on yritetty nämä vuodet uudestaan nyksäksi, mutta ei kiitos. Se mies on muuten aivan täydellinen, komea, miehekäs ja kaikkea, mutta pettäminen on sille addiktio. Ei se niistä naisista piittaa, mutta pettää silti ja varmaan ne monet reiät luulee olevansa ainutlaatuisia kun varatun miehen kaatavat. Tietäisivät vaan niin jäisi antamatta.

 

Onneksi itsellä on jo vuosia kestänyt liitto ja yhteisiä lapsia uuden miehen kanssa. Hän on minua nuorempi ja ei taatusti petä.

Se kun minua kehutaan tässäkin liitossa kauniiksi ja täydelliseksi ym. on saanut aivan toisenlaisen merkityksen kun sen jälkeen ei juosta vieraisiin.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:20"]

nro 8: on sun exällä maku. ilmeisesti rikas ämmä muuten? mun exällä kanssa sairaalloisen ylipainoinen nyxä, mutta valtavan, valtavan rikas elättäjä exälle.

[/quote]

 

:D No ei ole erityisen rikas nainen vaikka mies hänen elättinsä onkin. Mies tykkää isoista, siis oikeasti lihavista. Minäkin aikanaan painoin melkein 50kg enemmän. Tosin mies tykkäsi myös miehistä. Se on kaikkiruokainen :D

Vierailija
12/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän nyxä on erivärinen  minä. Vaikea sanoa kumpi meistä on kauniimpi, makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:29"]

Exän nyxä on erivärinen  minä. Vaikea sanoa kumpi meistä on kauniimpi, makuasia.

[/quote]

 

kuin

Vierailija
14/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 12. tässä nro 8. epäilen, että meillä sama exä, koska löysin kerran hänen varastostaan homolelun. on hyvin ulkonäkökeskeinen ja homohtava. en tajua miten olin 11 vuotta sellaisen kanssa. t.nro 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 14 vuotta kuuntelin kuinka ex mieheni ihaili ruotsalaistyyppisiä pitkiä hoikkia isorintaisia blondeja (itse olen punertavahiuksinen, hoikka ja keskipituinen). Yllätys oli suuri kun nykyinen vaimonsa on mua vanhempi, lyhempi, tumma ja tanakampi.

Vierailija
16/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:33"]

nro 12. tässä nro 8. epäilen, että meillä sama exä, koska löysin kerran hänen varastostaan homolelun. on hyvin ulkonäkökeskeinen ja homohtava. en tajua miten olin 11 vuotta sellaisen kanssa. t.nro 8

[/quote]

 

Ulkonäkökeskeisyys ei ehkä nyt täsmää. Vai käyttääkö eksäsi vyölaukkuja, nahkaista kännykoteloa vyöllä ja korvaan laitettavaa puhelinkuuloketta (taksikuskeilla näitä näkee usein)? Hyi hitto kun ihan puistattaa... :D

Vierailija
17/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään merktystä, miltä exäni nainen näyttää. Toivottavasti luonteiltaan sopivat toisilleen.

Vierailija
18/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki ulkonäön puolesta ei oo. Painaa paljo enemmän ku minä, ite normipainonen. Sit se on vanhempiki. Sillo ku oltii yhessä nii haukku et oon liian lihava, vaikka ihan samanpainonen ollu koko ajan.

Vierailija
19/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan.

Vierailija
20/35 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vertailetteko te aikuiset(?) naiset ihan tosissanne ulkonäköänne jonkun toisen ulkonäköön???

Olen sanaton.

 

T. terveellä itsetunnolla varustettu nainen 39v.