G: onko exäsi nyksä paremman näköinen kuin sinä?
Mulla suurimman ensirakkauden vaimo on 20 kiloa lihavampi kuin minä ja rillipää. Lasteni isän nyxä on minua 8 vuotta nuorempi, mutta myös paljon lihavampi kuin minä. t.ap
Kommentit (35)
Voi, kuka vaan on minua kauniimpi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 07:33"]Voi, kuka vaan on minua kauniimpi.
[/quote]
Älä nyt viitsi. Sä oot ainakin sisäisesti kaunis, ja se on kauneutta jos mikä :)
En osaa sanoa, ollaan niin erityyppisiä että menee makuasioiden puolelle. Hän on minua hoikempi, vanhempi, lyhyttukkaisempi ja muodollisemmin pukeutuva.
Vaikea sanoa, ollaan molemmat ihan semmosia tavisnättejä, anonyymisti kehdannen kyllä tunnustaa, että olen (parhaimmillani) ehkä hivenen kauniimpikasvoinen noin yleiseen makuun, hänellä taas on omalla tavallaan kiehtovat kasvonpiirteet (vinot silmät, kapeat kasvot). Hän on kuitenkin hoikka, itse semmoinen muodokas normaalipainoinen, tosin lihaksikkaampi. Joten aika makuasioita, vastaan. =)
Minusta ei, ei ulkoisesti eikä sisäisestikään. Painaa 40-60kg enemmän kuin minä (jojoilee) ja on tuomittu petoksesta sekä kunnianloukkauksesta oikeudessa.
En ole nähnyt häntä koskaan, mutta olen kuullut että ihan erityyppinen.
nro 8: on sun exällä maku. ilmeisesti rikas ämmä muuten? mun exällä kanssa sairaalloisen ylipainoinen nyxä, mutta valtavan, valtavan rikas elättäjä exälle.
Vaihtoihan tuo huonompaan. Persjalkaiseen, jolla on räpylät omasta takaa. Tukka ohut liuhu ja juurikasvukin ainakin 15cm plus semmoinen kiva rasvakelmu hiusten päällä on jo tavaramerkki.
Ei osaa puhua kunnolla ja vaikuttaa yksinkertaisuudessaan vaan kävelevältä reiältä, joka oli miehelle helppo valinta. Nimittäin nyt jopa hän voi loistaa älykkyydellään ja määrätä kaiken.
Kehtasi vielä tämän naisen aikana ja syödessään hänen tekemiä ruokiaan, mollata niitä ja kehua minun tekeleitä.
Nykyisin sekin on eksä...
Minua on yritetty nämä vuodet uudestaan nyksäksi, mutta ei kiitos. Se mies on muuten aivan täydellinen, komea, miehekäs ja kaikkea, mutta pettäminen on sille addiktio. Ei se niistä naisista piittaa, mutta pettää silti ja varmaan ne monet reiät luulee olevansa ainutlaatuisia kun varatun miehen kaatavat. Tietäisivät vaan niin jäisi antamatta.
Onneksi itsellä on jo vuosia kestänyt liitto ja yhteisiä lapsia uuden miehen kanssa. Hän on minua nuorempi ja ei taatusti petä.
Se kun minua kehutaan tässäkin liitossa kauniiksi ja täydelliseksi ym. on saanut aivan toisenlaisen merkityksen kun sen jälkeen ei juosta vieraisiin.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:20"]
nro 8: on sun exällä maku. ilmeisesti rikas ämmä muuten? mun exällä kanssa sairaalloisen ylipainoinen nyxä, mutta valtavan, valtavan rikas elättäjä exälle.
[/quote]
:D No ei ole erityisen rikas nainen vaikka mies hänen elättinsä onkin. Mies tykkää isoista, siis oikeasti lihavista. Minäkin aikanaan painoin melkein 50kg enemmän. Tosin mies tykkäsi myös miehistä. Se on kaikkiruokainen :D
Exän nyxä on erivärinen minä. Vaikea sanoa kumpi meistä on kauniimpi, makuasia.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:29"]
Exän nyxä on erivärinen minä. Vaikea sanoa kumpi meistä on kauniimpi, makuasia.
[/quote]
kuin
nro 12. tässä nro 8. epäilen, että meillä sama exä, koska löysin kerran hänen varastostaan homolelun. on hyvin ulkonäkökeskeinen ja homohtava. en tajua miten olin 11 vuotta sellaisen kanssa. t.nro 8
Ei ole. 14 vuotta kuuntelin kuinka ex mieheni ihaili ruotsalaistyyppisiä pitkiä hoikkia isorintaisia blondeja (itse olen punertavahiuksinen, hoikka ja keskipituinen). Yllätys oli suuri kun nykyinen vaimonsa on mua vanhempi, lyhempi, tumma ja tanakampi.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:33"]
nro 12. tässä nro 8. epäilen, että meillä sama exä, koska löysin kerran hänen varastostaan homolelun. on hyvin ulkonäkökeskeinen ja homohtava. en tajua miten olin 11 vuotta sellaisen kanssa. t.nro 8
[/quote]
Ulkonäkökeskeisyys ei ehkä nyt täsmää. Vai käyttääkö eksäsi vyölaukkuja, nahkaista kännykoteloa vyöllä ja korvaan laitettavaa puhelinkuuloketta (taksikuskeilla näitä näkee usein)? Hyi hitto kun ihan puistattaa... :D
Mulla ei ole mitään merktystä, miltä exäni nainen näyttää. Toivottavasti luonteiltaan sopivat toisilleen.
Ainaki ulkonäön puolesta ei oo. Painaa paljo enemmän ku minä, ite normipainonen. Sit se on vanhempiki. Sillo ku oltii yhessä nii haukku et oon liian lihava, vaikka ihan samanpainonen ollu koko ajan.
Siis vertailetteko te aikuiset(?) naiset ihan tosissanne ulkonäköänne jonkun toisen ulkonäköön???
Olen sanaton.
T. terveellä itsetunnolla varustettu nainen 39v.
On, kauniimpi, hoikempi ja nuorempi :) Ja vielä tosi kiva tyyppikin!