Sukkela sanaiset ihmiset!
Vinkkejä kehiin!
Olen kiinnostunut eräästä miehestä työpaikallani.
Meillä on ollut pientä katseiden vaihtelua ilmassa ja vähän muutakin.. ja tahtoisin tietää onko tässä oikeasti jotain meneillään.
Millaisella viestillä voisin aloittaa keskustelun hänen kanssaan, töissä sitä on vaikeaa viedä eteenpäin ja en tosiaan haluaisi vaikuttaa sekopäästalkkaritekstariahdistelijalta.. Joten, millaisella viestillä aloittaisin keskustelun? Niin sanotusti murtaisin jään, nolaamatta itseäni.
Kommentit (14)
Haluaisitko tehdä töitä yhdessä aah uuh
"Hei. Me ollaan hymyilty siihen malliin, että mietin, että onko tässä oikeasti jotakin meneillään?"
Ehkä tekisin niin, että kysyisin onko kiinnostunut esim. Jostakin urheilusta, näyttelystä tms. Mistä itse pidät. Voisit kysyä tulisiko seuraksi. Jos ei halua lähteä tai välttelee tai keksii muuten vaan syitä, ei siisi halua tavata. Silloin annat vaan asian olla.
Plaah kyllä mies tulee juttelemaan jos sitä kiinnostaa tarpeeksi?
Ei jeesus. Kyllä näkee, että on naiset asialla. Tuo nelosen vastaus oli ihan oikein. Turhaan tuhlaat aikaasi vihjailuun. Jos olet kiinnostunut, tee aloite.
Ala moikkaamaan sitä kun kuljet ohi. Kyllä se sitten itse "eksyy" jossain vaiheessa samaan hissiin tms sun kanssa ja avaa sanaisen arkkunsa.
Jospa vaikka ensin opettelisit kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:19"]Jospa vaikka ensin opettelisit kirjoittamaan.
[/quote]
Yleensä kyllä puhumaan opitaan ensin. Mut joo, tärkeitä taitoja molemmat.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:19"]
Jospa vaikka ensin opettelisit kirjoittamaan.
[/quote]
Samaa ehdottaisin.
Nimimerkki " katseiden vaihtelua ilmassa"
Eipä olla ilkeitä. Ap kuitenkin hyväntahtoisesti meidän apuumme luotti. :)
Näitä (puhe ja kirjoitus) ennen opitaan monia taitoja. En
nen deittailua kannattaa opetella sekä puhumaan että kirjoittamaan, kirjoittamista pitää vielä kysyjän harjoitella lisää.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 00:19"]Jospa vaikka ensin opettelisit kirjoittamaan.
[/quote]
Yleensä kyllä puhumaan opitaan ensin. Mut joo, tärkeitä taitoja molemmat.
[/quote]
Älä esitä! Ole oma ittes,