Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tupakoijissa ärsyttää?

Vierailija
08.01.2014 |

.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Ihania ihmisiä.

Vierailija
22/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella vastenmielinen haju, keltaiset hampaat ja kädet, rypistyvä iho, oman ja ulkopuolisten elämän tuhoaminen iljettävällä tavalla.

Onko mitään niin kuvottavaa, kuin tupakoiva äiti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua puolison tupakoinnissa ärsyttää rahanmeno. Laittaisi sen vajaat 5e mullekin säästöpossuun, kun ostaa askin itselleen. Ei minulla valitettavasti ole samanlaisia rahoja itseeni varaa koko ajan laittaa (n.10 askia kuussa = 600e/vuodessa). Juu, olemme erittäin pienituloisia tällä hetkellä.

Vierailija
24/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun raskaana olevien ja vauvojen/lapsien vieressä poltetaan myrkkykääröjä.. .

Vierailija
25/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että muistuttavat omasta tupakoinnista; en tajunnutkaan ennen, miten pahalta tupakoitsija haisee!

Lisäksi joskus aiheuttavat haikeutta, ehdinhän melkein 10 vuotta polttaa ennenkuin lopetin raskautta yrittäessä. Polttaisivat piilossa, eivätkä houkuttelisi entistä tupakoitsijaa joka nurkalla :D

Vierailija
26/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen, koska tupakkapaikoilla kerrotaan kuulemma parhaat jutut ja tupakoitsijoista tulee helpommin kavereita keskenään kun sama pahe yhdistää.

Vierailija
27/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:28"]Saavat käydä pihalla monta kertaa työpäivän aikana. Jos mä laukkaisin samalla tavalla vain happea haukkaamassa, siitä tulis sanomista.

[/quote]

Meillä ainakin tupakoitsemattomat tulevat usein pihalle mukaan, pitävät pidemmät kahvitauot yms. Ei kenelläkään ole mitään valittamista tuosta.

Vierailija
28/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään niinkauan kuin se röökinpolttaja ei asu meillä. Silloin ärsyttää todella paljon se haju. Mies polttaa ajoittain ja meillä neuvotellaan aiheesta aika ajoin, vaikkei poltakaan kuin töissä.

Ei mua muiden röökaaminen haittaa.

Vierailija
29/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että eivät polta kannabista.

Vierailija
30/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan itse, mutta mua ärsyttää ne polttajat, jotka ei ota muita huomioon. Kuinka vaikeeta on oikeesti ottaa muutama askel pois siitä bussipysäkiltä? Saati kun jotkut polttaa siellä bussipysäkin katoksessa, tekis mieli välillä mainita sana, jos toinenkin.

Vierailija
31/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhkä. 

Oma äiti lopetti vasta kun sairastui keuhkosyöpään 49-vuotiaana. 

Vierailija
32/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun, luulevat että joka paikassa voi polttaa missä itseä vain huvittaa. 

Esimerkkinä viime viikonlopusta, jossa oltiin häissä, ja kirkon pihassa odoteltiin hääparia, että saisi riisit heittää päälle niin oli niin kova tupakankäry, että kyllä teki pahaa siinä raskaana olevana seistä ja odottaa, ei mitään älyä mennä vähän loitommalle, ja paikalla oli myös paljon lapsia. Heitä, jotka menevät loitommalle, pidän fiksuina ja tilanneälyisinä.

Vierailija
33/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:44"]

Tuhoavat terveytensä ja maksattavat sen muilla. Heidän aiheuttamansa kansantaloudelliset tappiot ärsyttävät eniten.

[/quote]

Millä ihmeen maallikon iltapäivälehtien "tilastofaktoihin" pohjautuvalla fakiirilogiikalla tämä on päätelty? Ihminen on yksilö omalla historiallaan, eikä mikään tilaston mukana muovautuva keskiverron ilmentymä. Voin luvata, että tupakointini aiheuttamat kansantaloudelliset tappiot eivät ole mitään verrattuna siihen, millaisia kansantaloudellisia tappioita tietyt muut elämässäni tapahtuneet asiat ovat olleet.

Tupakointi rauhoittaa minua ja tekee minusta sitä kautta prososiaalisemman. Tähän on kenenkään mukamas paremmin tietävän turha selittää mitään. Tiedän ja tunnistan, mitä addiktio tarkoittaa, eikä kyse ole siitä. Vietän silloin tällöin kuukausia tupakoimatta, ja ne kuukaudet ovat minulle huomattavasti laiskempaa sekä hajamielisempää aikaa. Lapsia ei tule, ja osaan tupakoida roskaamatta siten, että hakeudun muista kauaksi. Tumppeja ympäri ämpäri viskelevät vaikuttavat mielestäni yleensä olevan joko rappiospurguja, pahaisia teinejä tai pelkästään iltamenoissa tupakoivia.

Miten voi olla, että ilmeisen aikuisen oloiset kirjoittajat kertovat, etteivät ymmärrä, ja heti perään toteavat, että asia on vihastuttava ja sen olisi oltava toisin?

Vierailija
34/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnaton itsekkyys ja typeryys. Tuhotkoon oman terveytensä, mutta lasten ja puolison terveyden tuhoaminen on halpamaista.

Vierailija
35/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi se, ettei oteta toisia huomioon.

Roskataan, melutaan parvekkeella keskellä yötä, poltetaan sairaalassa ison kyltin edessä, jossa kielletään polttaminen ilmastoinnin vuoksi jne.

Vierailija
36/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:23"]

Suunnaton itsekkyys ja typeryys. Tuhotkoon oman terveytensä, mutta lasten ja puolison terveyden tuhoaminen on halpamaista.

[/quote]

Mikäs puuhassa on typerää?

Vierailija
37/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löyhkä.

Vierailija
38/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää on polttaa myrkkypötköjä kaikesta mahdollisesta valistuksesta huolimatta. Hirvittävää henkistä köyhyyttä.

Vierailija
39/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakasta johtuva oksettava löyhkä sekä tupakoinnin epäekologisuus.

Vierailija
40/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju. Kaverini oli pari yötä kylässä ja röökasi vähän väliä. Loppuajasta ihan vitutti haistella jatkuvasti röökiä. Hävetti liikkua hänen kanssaan kun varmasti kuviteltiin, että myös minä haisen.

Teinitupakointi on ymmärrettävää, eivät osaa ajatella pitkälle. Aikuinen tupakoija on luuseri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän