Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tupakoijissa ärsyttää?

Vierailija
08.01.2014 |

.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevat pahalle

Vierailija
2/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat käydä pihalla monta kertaa työpäivän aikana. Jos mä laukkaisin samalla tavalla vain happea haukkaamassa, siitä tulis sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin teennäiset ilmeet ja eleet niiden polttaessa. Varsinkin savurenkaiden tekeminen.

Vierailija
4/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tupakoin. Voisin kuvitella että sellaisista läheisistäni, jotka eivät itse polta, ärsyttävintä on odottelu. "Oota poltan röökin tässä välissä".

Ei ole kukaan suoraan sanonut, ja yritän aina olla huomaavainen, mutta varmasti joskus ottaa päähän.

Vierailija
5/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju, joka kulkee mukana. Tupakkataukojen pitäminen. Ne ovat yleensä ylimääräisiä taukoja joita ei-tupakoivat eivät saa pitää.

Tupakoivassa seurustelukumppanissa häiritsisi myös tavan epäterveellisyys, taloudelliset kustannukset ja typeryys, koska tupakoimisesta en juuri positiivista löydä isojen negatiivisten vastapainoksi.

Vierailija
6/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja se että väitetään tupakoimattomia itsekkääksi. Sillä tavalla, että junienkin pitää sovittaa aikataulunsa tupakkataukojen mukaan ja jos tupakoimaton ärsyyntyy sisälle tulevasta savusta ja siitä, että tupakoijia pitää odottaa, pitää tupakoiva tupakoimatonta itsekkäänä. Mitenkähän on?

Vierailija
7/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vuosia jatkunut tupakkayskä.

Vierailija
8/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin tupakoinnin kun aloin yrittämään lasta.. Nykysin tupruttelijat haisee ja rahaakin siihen menee järkyttäviä määriä. Ehkä ärsyttää että niitä saa aina odotella :)

Vierailija
9/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkillä jatkuvat tupakkatauot..Ja haju,Jos yrittää käydä nopeasti kahvilla ja vessassa melkein seuraavalla pysäkillä pitää jo käydä röökillä. 

Vierailija
10/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette BB:tä katsonut..mennään röökille, tarjoo yks, jätä jämät, muistakaa ostaa tupakkaa, vttu mä en kestä, kun ei oo tupakkaa, JEE röökiä!

Vierailija
11/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että pitää kärytellä parvekkeella tai bussipysäkillä vaikka vieressä olisi lapsia tai vaikka savu kulkeutuisi parvekkeelta muihin asuntoihin. Koska minulla on oikeus polttaa!!11!!! 

Itse saan tupakansavusta astmakohtauksen todella helposti, sekin ärsyttää. Mutta jumaliste lopettakaa edes naapureittenne piinaaminen, ei ole iso vaiva kävellä alas ennen röökaamista. Tai jos on niin laiska niin kannattaa siirtyä suosiolla nikotiinilaastareihin.

Vierailija
12/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän tyylikkyytensä, itsevarmuutensa, särmikkään charmantti luonteensa, älynsä.

Vierailija
13/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haisevat pahalle 

Vierailija
14/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan kamala haju. Kun joudun kavelemaan tupakoivan henkilon ohi, pidatan hengitystani. Yhta inhoittavaa kuin joutua haistelemaan toisten pieruja.

Vierailija
15/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoavat terveytensä ja maksattavat sen muilla. Heidän aiheuttamansa kansantaloudelliset tappiot ärsyttävät eniten.

Vierailija
16/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Haju

2.Roskaaminen

3. Haju.

Ja jos olisin esim. kaupassa töissä, röökääjien ekstratauot ärsyttäisivät  suunnattomasti.

Vierailija
17/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkayskä kuulostaa järkyttävältä, tupakoitsijat ovat käveleviä tuhkiksia kamalan lemun takia. Hyi hitto! Keuhkot vaan vinkuu ja paukkuu yskimisen takia. Kannattaako semmonen touhu?

Vierailija
18/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttavat verorahoja sairasteluihinsa:(

Vierailija
19/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat sallitut ylimääräiset tauot. Jos päivään sisältyy kahvitauko niin polta röökisi silloin. En mäkään saa päivän aikana rampata kaupassa/puhelimessa jne niin, että palkka juoksee.

Haju on aiavn järkyttävä esim bussissa joskus olen aivan törkeästi kostanut jollekkin alkamalla suihkuttaa hajuvettä päälleni, ja saanut pitkiä katseita tuolta kävelevältä tuhkakupilta.

(Kokeilkaa ihan oikeasti laittaa tuhkakuppiin vettä, laittakaa se patterille/kesällä lämpimään ja sitten nostat kipon sisälle. Tällöin tiedät mille haiset.)

Näitäkin enemmän harmittaa se, että meidän talonyhtiössä on vierekkäiset parvekkeet elikkä vauvaa ei viitsinyt nukuttaa parvekkeella, kun naapurissa pidettiin "rööki-vuoroja" niin että koko ajan joku istui syöpäkääryle suussa.

Ikkunoita ei voi pitää kesällä auki, koska kaikki haju tulee sisään.

KAIKISTA aivan kaikista kuvottavinta on tupakoiva, raskaana oleva äiti!!

Ai niin ja sitten nämä"Sattuu niin paljon kurkkuun kun on tää flunssa ja samaan aikaan kiskotaan kolmatta tupakkia tunnin sisään. Tai kuten eräs tuttuni, kiskoo astmapiippua "röökin kanssa". 

P.s. olen itse tupakoinut,mutta ymmärsin lopettaa.

Vierailija
20/95 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että se tupakka pitää sytyttää samalla hetkellä kun ulko-ovi avautuu ja sitten sen ulko-oven viereen jäädään röökille. Eli käytännössä on jo melkein se ja sama polttaako sisätiloissa, kaikki savu kulkeutuu sisälle kuitenkin.

Kauppojen ulko-ovien vieressä seisovat tupakoijat, sama syy kuin yllä.

Ja sit ne reilun kerhon röökaajat joiden pitää väentungoksessakin pistää tupakaksi siirtymättä itse senttiäkään. Eli ulkoilmakeikat ja jonot. Hyvällä tuurilla tupakoitsija itse on niin jurrissa ettei pysy pystyssä kunnolla, ottaa sit tukea toisista ja heiluu sen hehkuvan syöpäkääryleen kanssa.

Mä inhoan sitä tupakansavun hajua kertakaikkiaan. Oon aina inhonnut, silloinkin kun itse vielä poltin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi