Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (285)
Perhe parin huoran ja mukulan kans, hehheh. Pari kallista laakia!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:15"]
Tuo viesti, johon viittasit, ei ollut minun kirjoittamani. t.ap
[/quote]
Luuletko, että se minua kiinnostaa? Sinulla vaikuttaa olevan tapana tunkea itseäsi kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, vaikka syyn keksiminen edellyttäisikin lähes mystiikkaan turvautumista. Mahdat todella vihata äitiäsi.
[/quote]
Häh? Mistä minun äitini nyt tähän keskusteluun pompsahti? Halusin vain tehdä kyselijöille selväksi mitä olen kirjoittanut ja mitä en. En tiedä kiinnostaako se sinua, enkä oikeastaan välitäkään. Jatkahan keittiöpsykologina toimistasi ja analysointejasi ihan rauhassa :) Peace man, ole hellä tatillesi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:23"]
Miltä tuntuu, kun ajattelet mitä nämä hutsut sinusta ajattelevat? Että käyntisi jälkeen he menevät kiireesti pesulle, koska inhotat heitä? Ehkä he nauravat sinulle? Aivan varmasti arvioivat taitojasi, vehkeesi kokoa jne? Eikö tuo saa sinua tuntemaan itsesi jotenkin ala-arvoiseksi, huonoksi...ettet saa muuten kuin rahalla?
Anteeksi, ei ole tarkoitus loukata, tuli vain mieleen että jos itse kävisin maksullisella, niin juuri nuo tulisi mieleeni.
[/quote]
No ei mieltään, höhlä. Luehan tämän sivun ylälaidan ensimmäinen viesti, eli numero 102.
En halua kaapata ap:n ketjua, mutta voisiko joku perustella, millä perusteella on väärin maksaa fyysisen nautinnon tuottamisesta vapaaehtoisesti ammattiaan harjoittavalle prostituoidulle mutta ei vapaaehtoisesti ammattiaan harjoittavalle hierojalle.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:15"]
Tuo viesti, johon viittasit, ei ollut minun kirjoittamani. t.ap
[/quote]
Luuletko, että se minua kiinnostaa? Sinulla vaikuttaa olevan tapana tunkea itseäsi kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, vaikka syyn keksiminen edellyttäisikin lähes mystiikkaan turvautumista. Mahdat todella vihata äitiäsi.
[/quote]
Häh? Mistä minun äitini nyt tähän keskusteluun pompsahti? Halusin vain tehdä kyselijöille selväksi mitä olen kirjoittanut ja mitä en. En tiedä kiinnostaako se sinua, enkä oikeastaan välitäkään. Jatkahan keittiöpsykologina toimistasi ja analysointejasi ihan rauhassa :) Peace man, ole hellä tatillesi.
[/quote]
No jatka sinä sitä teinilaudan lueskenteluasi ja yksinäsi kikattelua yhtä lailla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:22"]
eka kerta? Oliko kova paikka henkisesti vai eikö tuntunut miltään? Mistä löydät nämä naiset?
[/quote]
Vähän jännitti aluksi, mutta kyseessä oli kokenut suomalainen nainen, joka osasi laukaista jännityksen. Seksinmyyjillä on netissä ilmoituksia, sieltä minä heidät löydän.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:31"]
En halua kaapata ap:n ketjua, mutta voisiko joku perustella, millä perusteella on väärin maksaa fyysisen nautinnon tuottamisesta vapaaehtoisesti ammattiaan harjoittavalle prostituoidulle mutta ei vapaaehtoisesti ammattiaan harjoittavalle hierojalle.
[/quote]
Jotta limaiset loiskusipäät eivät pääsisi opettamaan nuorille naisille heidän arvoaan survomalla kyrpäänsä heihin.
Onko tämä perustelu teille kyllin ytimekäs, sir?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:35"]
[/quote]
Jotta limaiset loiskusipäät eivät pääsisi opettamaan nuorille naisille heidän arvoaan survomalla kyrpäänsä heihin.
[/quote]
Miksi et vastaisi kunnolla? Haluaisin ihan oikeasti kuulla hyvän, asiallisen perustelun.
Hei moralistit :)
Maksulliset naiset tekevät tuota usein ihan vain saadakseen rahaa normaaliin elämään, kun talous tiukoilla. Ei ole hyväksikäyttöä
-nainen-
Mitä jos seksinmyyjäsi ilmoittaisi olevansa raskaana ja että lapsi on erittäin suurella todennäköisyydellä sinun? Hän on kahdenvaiheilla, tehdäkö abortti vai ei, hän haluaa kuulla isän mielipiteen asiasta. Mikä se olisi?
Tai entä jos seksinmyyjä ilmoittaisi, että on raskaana ja sinä olet todennäköisesti isä. Ja että hän pitää lapsen. Isyystesti vahvistaisi isyyden. Lapsen äiti vaatii sinua osallistumaan lapsen elatukseen ja yhteishuoltajuutta. Tai ehkä hän haluaisi luopua kokonaan lapsen huoltajuudesta. Mitäpä jos samoihin aikoihin toinenkin maksullinen ilmoittaisi perheenlisäyksestänne...
Huono säkä, mutta tiedänpä näin käyneen ainakin kerran.
[/quote]
Olisin varmaan abortin kannalla. Jotenkin tuntuisi huonolta lähtökohdalta lapsen elämää ajatellen.
Jos nainen, jonka olen saattanut raskaaksi, päättäisi synnyttää lapsen, pyrkisin olemaan lapselleni isä kaikin mahdollisin tavoin. Koen sen vanhemman velvollisuudeksi. Sama pätisi jokaisen lapseni kohdalla. Vaikka kaikki kylän seksinmyyjät tulisivat samaan aikaan raskaaksi. Taitaa silti olla sekä myyjän että minun kannalta hyvä, ettei näin tapahtuisi Ja etenkin lapsen kannalta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:35"]
[/quote]
[/quote]
Miksi et vastaisi kunnolla? Haluaisin ihan oikeasti kuulla hyvän, asiallisen perustelun.
[/quote]
Se oli kunnollinen, hyvin perusteltu ja asiallinen vastaus. Miten olet onnistunut oppimaan lukemaan?
Johonkin aikaisempaan: totta toki saa masturboida! Eriskummallista kaiikkien ap:n mukaylevien kommenttien jälkeen rinnastaa seksi prostituoidun kanssa masturbointiin. Ei mitään linjaa!
Hierojista kyselijälle. Koska hierojan ammattiin ei liity läheskään sellaisia ongelmia ja riskejä kuin prostituutioon. Et kai tosissasi voi näin tyhmiä kysellä..?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:18"]Millaista on seksi ihmisen kanssa joka ei ole kiihottunut?
[/quote]
Samanlaista kuin seksi avioliitossa ;)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:46"]
Johonkin aikaisempaan: totta toki saa masturboida! Eriskummallista kaiikkien ap:n mukaylevien kommenttien jälkeen rinnastaa seksi prostituoidun kanssa masturbointiin. Ei mitään linjaa!
[/quote]
Se on täysin loogista kaverille, jolle seksi on masturbointia. Kts. esim. tämän ketjun viesti numerolla 102.
Hierojista kyselijälle. Koska hierojan ammattiin ei liity läheskään sellaisia ongelmia ja riskejä kuin prostituutioon. Et kai tosissasi voi näin tyhmiä kysellä..?
[/quote]
Mitä riskejä ja ongelmia tarkoitat, ja miksi ne tekevät juuri prostitoidun ammatista moraalisesti kestämättömän? Kysyn ihan tosissani. Minusta nimittäin noilla kahdella mainitsemillani tapauksella ei ole mitään oleellista eroa, ja haluaisin ymmärtää, minkä vuoksi joku ajattelee eri tavalla.
[/quote]
Tarkoitin että minulle maksullinen seksi on lähempänä masturbointia kuin seksiä parisuhteessa. Taisinpa suunnilleen tällä tavalla sen kirjoittaakin. Itse asiassa monet prostituoidut kuvailevat aktia nimenomaan "maksulliseen naiseen runkkaamiseksi", koska tilanteessa ei ole oikeita tunteita mukana. Heille paras hetki taitaa olla, kun minä suljen oven takanani :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:48"]
[/quote]
Mitä riskejä ja ongelmia tarkoitat, ja miksi ne tekevät juuri prostitoidun ammatista moraalisesti kestämättömän? Kysyn ihan tosissani. Minusta nimittäin noilla kahdella mainitsemillani tapauksella ei ole mitään oleellista eroa, ja haluaisin ymmärtää, minkä vuoksi joku ajattelee eri tavalla.
[/quote]
Huorissakäyntiä harrastavalta kaljulta keski-ikäiseltä läskimaharikolliselta tarttuu HIV, eikä hän välitä asiasta pätkääkään. Muitakin syitä on, mutta tässä sinulle yksi niin kärkevä, että se uppoaa jopa sinun kalloosi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:41"]
Maksulliset naiset tekevät tuota usein ihan vain saadakseen rahaa normaaliin elämään, kun talous tiukoilla. Ei ole hyväksikäyttöä
-nainen-
[/quote]
Huom! Jotkut naiset. Toiset taas kärsivät ja tulevat hyväksikäytetyksi. Tässä se ongelma on.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:41"]
-nainen-
[/quote]
Huom! Jotkut naiset. Toiset taas kärsivät ja tulevat hyväksikäytetyksi. Tässä se ongelma on.
ap valehtee niin et korvat heiluu...hahhhaaahhahhaaaa