Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:08"]
Miltä tuntuu harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua sinua?
[/quote]
Yllättävänkin hyvältä. Tulee ihan entinen siippa mieleen :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:39"]
Paljonko maksat? Mitä rahalla saat?
[/quote]
200-300 €/h. Saan rahalla (turva)seksiä ja naisen läheisyyttä.
[/quote]
aika kalliilla käyt :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:21"]
Hyväksytkö sen että vakavassa parisuhteessa elävä käy huorissa?
[/quote]
En hyväksy pettämistä.
[/quote]
Se on pääasia, mulla ei ole mitään sitä vastaan että olisi vaikka ihan laillisia bordelleja, niiden palveluita pitäisi saada käyttää niin miehet kuin naiset, vanhukset ja vammaiset, ihmisellä on oikeus seksuaalisuuteen siitä huolimatta että ei ole löytänyt elämänkumppania.
Sitä en voi sietää että naimisissa olevat miehet käy huorissa, kun vaimo "ei anna" tarpeeksi, tai ei muuten ole tarpeeksi miellyttävä. Sellaisten miesten toivoisin ensin ottavan eron vaimosta, jotta vaimo pääsisi etsimään itselleen paremmin sopivan miehen.
[/quote]
Amen!
Aivan varmasti on helpompi menestyksekkäästi asioida ihmiskaupasta vapaassa ravintolassa kuin varmistua käyttämänsä prostituoidun hyvinvoinnista. Älä viitsi esittää (?) hölmöä..
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:01"]
Kyllä se elämä perustuu paljolti mutuun ja riskien vähättelyyn. Olen kyllä kuullut ihmisten pahoittavan mielensä mitä mielikuvituksellisimmista asioista, joten vähän vaikeaa on suhtautua tuollaiseen paskanjauhantaan. Sitä paitsi seksi on siis todella nautinnollista, ja nautinto itsessään on kivaa. Nautinnon etsiminen on monen hyvän asian takana. Kirjallisuudesta löytyy kuvauksia siitä, miten seksuaalinen nautinto on avannut luovuuden portit taiteessa ja tieteessä, joten en menisi nautintoa ollenkaan dissaamaan.
[/quote]
Ymmärräthän lapsi hyvä, että huorissakäynnistä tykkääminen on eettisesti leväperäisiksi heittäytyneiden psykopaattien puuhaa? Tässä on meillä kaveri, joka koettaa rationalisoinnilla levittää mielikuvia siitä, että se on itse asiassa ihan fantsu ajanviettotapa siinä missä kantarellien kerääminenkin.
Miehenä tiedän erittäin hyvin, että tatin hakkaaminenkin ajaa aivan saman asian. Esimerkiksi niiden nuorten korkeakouluopiskelijoiden olisi hyvä miettiä jotain aivan muuta kuin itsensä tarjoamista rahakkaille irstailijoille jostakin niinkin triviaalista kuin parista paperinpalasta.
[/quote]
Tuo viesti, johon viittasit, ei ollut minun kirjoittamani. t.ap
ps. Varo ettei ala kasvaa karvoja kämmeniin, kun tattia hakkailet :)
Nuorin jolla olet käynyt ja nuorin jolla voisit käydä?
Vanhin jolla olet käynyt ja vanhin jolla voisit käydä?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:12"]
Aivan varmasti on helpompi menestyksekkäästi asioida ihmiskaupasta vapaassa ravintolassa kuin varmistua käyttämänsä prostituoidun hyvinvoinnista. Älä viitsi esittää (?) hölmöä..
[/quote]
Voidaanko vain sopia, että ollaan eri mieltä tästä asiasta?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:08"]
Pelkäätö koskaan jääväsi koukkuun maksulliseen? Siis siinähän sinä olet kaiken tyydytyksen keskipiste, maksua vastaan. Rajoja ei ole, jos rahaa isketään tarpeeksi pöytään. Itse ajattelen, että siinä se normiseksi sitten etääntyy ja etääntyy, kun seksistä tulee itsekeskeistä, oman nautinnon tavoittelua. Sitten huomaakin että normiseksi ei suju, koska ei osaa ottaa sitä kumppania huomioon, ja vaatimukset seksin tasosta noussut. Siis tottahan se ammattilainen osaa tyydyttää eri tavalla kuin esim. kokematon nainen. Saat molempia reikiä ja vaikka mitä tahansa fetissiä toteuttaa maksullisessa, eikä tarvitse ajatella kumppania ja hänen toiveitaan. Siinä harhautuu siihen maksullisen maailmaan, eikä sitten enää oikeen osaa olla/nauttia tavallisesta, siviiliseksistä (tai niin että se kumppani nauttisi). Itselläni on ystävänä mies, joka tunnustaa käyttävänsä silloin tällöin maksullista ja huomasin, että kun "siirtyi" maksulliseen, niin kyllä se seksuaalisuus laajeni, vähän niinkuin "hurahti" siihen maailmaan, ja alkoi todella likaiset puheet ja ällöttävät puheet "misukoista". Mies jotenkin muuttui ja ei todellakaan parempaan suuntaan, ei ainakaan parisuhdemarkkinoiden kannalta... Sinkkumies edelleenkin, enkä ihmettele.
[/quote]
No kuule, ei läheskään jokainen toteuta fantasioita tai anna kakkosta jne.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 22:21"]
Hyväksytkö sen että vakavassa parisuhteessa elävä käy huorissa?
[/quote]
En hyväksy pettämistä.
[/quote]
Se on pääasia, mulla ei ole mitään sitä vastaan että olisi vaikka ihan laillisia bordelleja, niiden palveluita pitäisi saada käyttää niin miehet kuin naiset, vanhukset ja vammaiset, ihmisellä on oikeus seksuaalisuuteen siitä huolimatta että ei ole löytänyt elämänkumppania.
Sitä en voi sietää että naimisissa olevat miehet käy huorissa, kun vaimo "ei anna" tarpeeksi, tai ei muuten ole tarpeeksi miellyttävä. Sellaisten miesten toivoisin ensin ottavan eron vaimosta, jotta vaimo pääsisi etsimään itselleen paremmin sopivan miehen.
[/quote]
Ihmisellä tosiaan on oikeus seksuaalisuuteen, ei kuitenkaan seksiin muiden ihmisten kanssa. Tajuatko eron?
[/quote]
En. Ei se ole mitään seksuaalisuutensa toteuttamista jos ei koskaan ole kumppania, seksi toisen ihmisen kanssa tuntuu aivan erilaiselta kuin masturbointi, vai onko sekin kiellettyä?
Millaista on seksi ihmisen kanssa joka ei ole kiihottunut?
Mitä jos seksinmyyjäsi ilmoittaisi olevansa raskaana ja että lapsi on erittäin suurella todennäköisyydellä sinun? Hän on kahdenvaiheilla, tehdäkö abortti vai ei, hän haluaa kuulla isän mielipiteen asiasta. Mikä se olisi?
Tai entä jos seksinmyyjä ilmoittaisi, että on raskaana ja sinä olet todennäköisesti isä. Ja että hän pitää lapsen. Isyystesti vahvistaisi isyyden. Lapsen äiti vaatii sinua osallistumaan lapsen elatukseen ja yhteishuoltajuutta. Tai ehkä hän haluaisi luopua kokonaan lapsen huoltajuudesta. Mitäpä jos samoihin aikoihin toinenkin maksullinen ilmoittaisi perheenlisäyksestänne...
Huono säkä, mutta tiedänpä näin käyneen ainakin kerran.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:15"]
Tuo viesti, johon viittasit, ei ollut minun kirjoittamani. t.ap
[/quote]
Luuletko, että se minua kiinnostaa? Sinulla vaikuttaa olevan tapana tunkea itseäsi kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, vaikka syyn keksiminen edellyttäisikin lähes mystiikkaan turvautumista. Mahdat todella vihata äitiäsi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:15"]
Nuorin jolla olet käynyt ja nuorin jolla voisit käydä?
Vanhin jolla olet käynyt ja vanhin jolla voisit käydä?
[/quote]
Kaikki ovat olleet väliltä 20-40-v. Eiköhän ne ala- ja ylärajat mene tuossa. Joskus on pitänyt pyytää vilauttamaan henkkareista vuosilukua, kun on niin nuorelta näyttänyt.
Onneksi minulla ei ole tuollaista seksiviettiä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:49"]
Budjetoitko kuukausi- tai vuositasolla summan minkä käytät? Käytätkö rahaa myös säästämiseen ja sijoittamiseen? Jos et säästä/sijoita niin miksi et ja jos, niin missä suhteessa ylijäävä menee säästöön/sijoituksiin, seksiin ja muihin harrastuksiin sillä tasolla kuin pystyt erittelemään?
[/quote]
Seuraan kyllä seksiin käyttämääni rahamäärää, mutten varsinaisesti etukäteen budjetoi sitä. Sijoitan joka kuukausi enemmän rahaa osakkeisiin (tämän olen budjetoinut) kuin käytän seksiin. Toistaiseksi rahat ovat riittäneet kaikkeen.
[/quote]
En tiedä millaisista summista puhutaan, mutta tuleeko koskaan mieleen pistää sitä vuoden tai edes kuukauden panokassaa vaihtoehtoisesti vaikka ruletissa kivaan muodostelmaan tai johonkin ns lottolappuun pörssissä? Tai pelata sitä yhden illan aikana pöydässä? Ts eikö häiritse, että sun hetken nautinnosta osan vie huora, osan vie se jonka se kämppä on, osan saattaa viedä se kanava mistä löydät sen, ulkomaalaisilla tosi iso osa menee parittajalle jne - ja varmaa on vain se, että itselle ei jää mitään ja että huora ei voi itse valita mitä tekee koko sillä rahalla kun sivukulunsa silläkin on?
[/quote]
Vähemmän kuule Suomessa on parittajia :D Kotimaisilla ei lainkaan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:18"]
[/quote]
Tämän muistan hyvin edellisestä parisuhteestani. Ei ollut kovin hääviä :(
eka kerta? Oliko kova paikka henkisesti vai eikö tuntunut miltään? Mistä löydät nämä naiset?
Miltä tuntuu, kun ajattelet mitä nämä hutsut sinusta ajattelevat? Että käyntisi jälkeen he menevät kiireesti pesulle, koska inhotat heitä? Ehkä he nauravat sinulle? Aivan varmasti arvioivat taitojasi, vehkeesi kokoa jne? Eikö tuo saa sinua tuntemaan itsesi jotenkin ala-arvoiseksi, huonoksi...ettet saa muuten kuin rahalla?
Anteeksi, ei ole tarkoitus loukata, tuli vain mieleen että jos itse kävisin maksullisella, niin juuri nuo tulisi mieleeni.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:18"]
[/quote]
Tämän muistan hyvin edellisestä parisuhteestani. Ei ollut kovin hääviä :(
[/quote]
Ja nyt olet valmis maksamaan samasta?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 23:01"]
Kyllä se elämä perustuu paljolti mutuun ja riskien vähättelyyn. Olen kyllä kuullut ihmisten pahoittavan mielensä mitä mielikuvituksellisimmista asioista, joten vähän vaikeaa on suhtautua tuollaiseen paskanjauhantaan. Sitä paitsi seksi on siis todella nautinnollista, ja nautinto itsessään on kivaa. Nautinnon etsiminen on monen hyvän asian takana. Kirjallisuudesta löytyy kuvauksia siitä, miten seksuaalinen nautinto on avannut luovuuden portit taiteessa ja tieteessä, joten en menisi nautintoa ollenkaan dissaamaan.
[/quote]
Ymmärräthän lapsi hyvä, että huorissakäynnistä tykkääminen on eettisesti leväperäisiksi heittäytyneiden psykopaattien puuhaa? Tässä on meillä kaveri, joka koettaa rationalisoinnilla levittää mielikuvia siitä, että se on itse asiassa ihan fantsu ajanviettotapa siinä missä kantarellien kerääminenkin.
Miehenä tiedän erittäin hyvin, että tatin hakkaaminenkin ajaa aivan saman asian. Esimerkiksi niiden nuorten korkeakouluopiskelijoiden olisi hyvä miettiä jotain aivan muuta kuin itsensä tarjoamista rahakkaille irstailijoille jostakin niinkin triviaalista kuin parista paperinpalasta.