Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (285)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:19"]
Huh. Toivottavasti se ex-huora ja nykyinen lääkisopiskelija ( mukamas) oli pelkkä trolli. En tosiaan haluaisi entistä huoraa lääkärikseni, tulisi likainen olo itselleen jo pelkästä lääkärikäynnistä ja miettisi mitä kaikkea senkin käsissä on viihtynyt ja kai hpv voi tarttua myös näin. Huora tuskin runkkaa asiakkaita kumihanskoilla normaalisti. Ahdistava asia. Myös tälläisen näin paljon rahan perään olevan "wannabe-lääkärin" etiikka huolestuttaisi, yök, yök ja yök. Toivottavasti olit trolli ja oikea lääkäri olisi pysynyt asiasta aivan hiljaa. Taisi olla se yhden hullun lassukkan anna the tissimalli/domina/portto/tyttis/lääkäri-fantasiahahmo vaan äänessä. Yhyyhyyyh. Älkää hyvät huorat (entiset tai nykyiset- kiusatko muita tälläisillä ällöttävillä lääkärijutuilla, alaanne liittyvät mielikuvat eroavat toisistaan liikaa ns.puhtaus/likaisuus asioilla) ryhtykö lääkäreiksi potilaiden mielenrauhan vuoksi tai ainakaan mainosta asiaa netissä, jos on ihan pakko sinne lääkikseen änkeä.
[/quote]
Romuttuiko sun maailmas ja mielenterveys siitä, ettei kaikki lääkärit ole olleet laupiaita samarialaisia olleet koko ikäänsä? Mietipä ite kuinkaa monta ihmistä ne kopeloi päivittäin ja vielä työkseen? Kumpi on likaisempaa, tehdä sisätutkimusta anaaliin kumihanskat kädessä vai antaa jonkun laittaa kuminen penis emättimeen? Tai vaikkapa mies-gyne, mitä siitä mietit? Eikö ole käynyt mielessä, että lääkärin papereiden saaminen kestää vuosia, eikä sillä opintotuella välttis pärjää. Helsingissä ainakin kallis vuokrataso, eikä niissäkään yliopistokaupungeissa joissa lääkiksiä on, niin kenties ole niin halpa asua. Onko lääkiksen lisäksi sitten aikaa istua jossain marketin kassalla, että saa fyrkkaa? Ainakin itse käsittänyt, että siellä saa opiskella ja lukea aikalailla (eli ehtiikö sitä olla jossain matalapalkkaisessa duunissa illat ja viikonloput). Oon aina silloin tällöin törmännyt vastaaviin kertomuksiin, mutta jotta saat säilyttää yöunesi, niin ne on toivottavasti urbaaneja legendoja.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:19"]
Huh. Toivottavasti se ex-huora ja nykyinen lääkisopiskelija ( mukamas) oli pelkkä trolli. En tosiaan haluaisi entistä huoraa lääkärikseni, tulisi likainen olo itselleen jo pelkästä lääkärikäynnistä ja miettisi mitä kaikkea senkin käsissä on viihtynyt ja kai hpv voi tarttua myös näin. Huora tuskin runkkaa asiakkaita kumihanskoilla normaalisti. Ahdistava asia. Myös tälläisen näin paljon rahan perään olevan "wannabe-lääkärin" etiikka huolestuttaisi, yök, yök ja yök. Toivottavasti olit trolli ja oikea lääkäri olisi pysynyt asiasta aivan hiljaa. Taisi olla se yhden hullun lassukkan anna the tissimalli/domina/portto/tyttis/lääkäri-fantasiahahmo vaan äänessä. Yhyyhyyyh. Älkää hyvät huorat (entiset tai nykyiset- kiusatko muita tälläisillä ällöttävillä lääkärijutuilla, alaanne liittyvät mielikuvat eroavat toisistaan liikaa ns.puhtaus/likaisuus asioilla) ryhtykö lääkäreiksi potilaiden mielenrauhan vuoksi tai ainakaan mainosta asiaa netissä, jos on ihan pakko sinne lääkikseen änkeä.
[/quote]
Romuttuiko sun maailmas ja mielenterveys siitä, ettei kaikki lääkärit ole olleet laupiaita samarialaisia olleet koko ikäänsä? Mietipä ite kuinkaa monta ihmistä ne kopeloi päivittäin ja vielä työkseen? Kumpi on likaisempaa, tehdä sisätutkimusta anaaliin kumihanskat kädessä vai antaa jonkun laittaa kuminen penis emättimeen? Tai vaikkapa mies-gyne, mitä siitä mietit? Eikö ole käynyt mielessä, että lääkärin papereiden saaminen kestää vuosia, eikä sillä opintotuella välttis pärjää. Helsingissä ainakin kallis vuokrataso, eikä niissäkään yliopistokaupungeissa joissa lääkiksiä on, niin kenties ole niin halpa asua. Onko lääkiksen lisäksi sitten aikaa istua jossain marketin kassalla, että saa fyrkkaa? Ainakin itse käsittänyt, että siellä saa opiskella ja lukea aikalailla (eli ehtiikö sitä olla jossain matalapalkkaisessa duunissa illat ja viikonloput). Oon aina silloin tällöin törmännyt vastaaviin kertomuksiin, mutta jotta saat säilyttää yöunesi, niin ne on toivottavasti urbaaneja legendoja.
[/quote]
Ahaa... en ole tähän asiaan ottanut kantaa enkä lainattu kirjoittaja. Mutta. Jenkkilässä otetaan melkoiset opintolainat ja maksetaan ne myöhemmin takaisin. Niin tehtiin muuten Suomessakin aikaisemmin. Jos opiskelijana haluaa valmistua, sen pitäisi onnistua tuen ja lainan turvin. Näyttää siltä, että tänä päivänä pitää töitä tehdä, että lääkärin paperien lisäksi saisi opiskeluaikana tehdä jotain muutakin? Eihän se niin ole, ja sen työnteon valtio juuri haluaisi karsia.
Seuraavaksi varmaan väitetään, että pitää myydä itseään, jos meinaa valmistua.
Tämä on aika surkea peruste.
Prostituoitu opiskelija kyllä tekee työtä saadakseen leveämmän leivän ja jotain itselleen, eikä halua velkaa, jonka voisi lääkärinä maksaa varsin nopeasti takaisin.
Ihan selvää itsekkyyttä ainakin lekuriksi valmistuvalta. Palkkaus on kuitenkin sen verran kohtuullinen, että noita hommia ei tarvitse myöhemmin tehdä. Eikä tartteisi tehdä opiskelijanakaan, jos suostuisi lainaa ottamaan opintoihin.
Tämä ei ollut sitten kannanotto prostituutiota vastaan.
Olen 18 vuotias nainen. Ostaisin sulta seksiä jos myyt halvemmalla, ota yhteyttä jos kiinnostaa mun puh. on 0405682171 :)
Täällä nainen,jonka miesystävä paljastui ahkeraksi seksin ostajaksi thaikkulassa. Olin niin rakastunut häneen,mutta nyt kun asia paljastu,tunteet vaihtelevat.
olen surullinen ja loukkaantunut ja koen tulleeni petetyksi. Vaikka,nämä asiat tapahtuivat Ennen meidän suhdetta! Näen nyt miehen eri silmin ja Se on tosi raastavaa..
halusin tässä kommentoida omalta osaltani ap.n elämäntyyliä. Toki voi löytyä nainen,joka hyväksyy tämän,minä en tiedä pystynkö pääsemään tästä yli.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 19:15"]
Hierojavertaus oli ehdottomasti huono, joku täällä vaan toi sen aiemmin esille. Pointtini kuitenkin varmasti selvisi kahdesta viestistäni. Koko homman ideana on asiakkaan tyydytys ja hyvä myyjä tekee sen näytellen innokasta. Usein itse ajattelin ihan arkipäiväisiä asioita asiakkaan tulemista odotellessa. Mitä pitäisi kaupasta ostaa ja ikkunatkin tulisi pestä. Ehkä tämä on tosiaan joillekin aviovaimoille tuttua ihan parisuhdeseksistäkin, kuten täällä on kirjoitettu.
Kiihottuminen on naiselle muuta kuin fyysinen reaktio, se lähtee pään sisältä. Myyjillä nimenomaan se pää ei ole siinä hommassa mukana. Fyysisestihän naiset ovat erilaisia, jotkut helposti kosteana, kuten minä, vaikka en olisikaan kiihottunut. Orgasmeja saan siviilissä hyvin helposti, mutta asiakkaiden kanssa en siihen edes tähdännyt. Aika harvoin asiakkaat edes yrittivät edesauttaa minun nautintoani, se ei oikein kuulu edes asiaan. Myyjä tarjoaa palvelua josta asiakas maksaa. Toinen saa palvelun ja toinen siitä maksun.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Seksityöläinen on siellä sängyssä töissä ja asiakas nauttimassa. Jos molemmat ovat siellä vapaaehtoisesti, on minun nähdäkseni homma ok. Vedin vain vähän turhaan hernettä nenääni tuosta omien kokemuksien perusteella yleistämisestä ja mainitsemastasi "pakollisesta pahasta". Tuskinpa tarkoitit tuota pakollisuutta kirjaimellisesti, mutta provosoiduin silti hiukan. -ap