Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seksipalveluja käyttävä mies, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.01.2014 |

Ole hyvä ja kysy. Än-yy-tee, NYT!

Kommentit (285)

Vierailija
41/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En tiedä millaisista summista puhutaan, mutta tuleeko koskaan mieleen pistää sitä vuoden tai edes kuukauden panokassaa vaihtoehtoisesti vaikka ruletissa kivaan muodostelmaan tai johonkin ns lottolappuun pörssissä? Tai pelata sitä yhden illan aikana pöydässä? Ts eikö häiritse, että sun hetken nautinnosta osan vie huora, osan vie se jonka se kämppä on, osan saattaa viedä se kanava mistä löydät sen, ulkomaalaisilla tosi iso osa menee parittajalle jne - ja varmaa on vain se, että itselle ei jää mitään ja että huora ei voi itse valita mitä tekee koko sillä rahalla kun sivukulunsa silläkin on?

[/quote]

Saan mielestäni nautintoa rahan edestä, joten en koe tarvetta miettiä mitä muuta voisin sillä rahalla tehdä. Voisnhan ajatella näin jokaisen viinapullon tai hampurilaisen kohdallakin. Kuten jo sanoin, maksan ensin laskut ja laitan tietyn summan osakkeisiin tulevaisuuden varalle. Loppusummalla teen mitä haluan, esimerkiksi harrastan seksiä.

Millä perusteella väität, että ulkomaalaisprostituoitujen ansioista "tosi iso osa" menee parittajalle? Mikä on tosi iso osa? Ulkomaalaiset prostituoidut, joiden luona käyn, ovat aikuisviihde-elokuvista tuttuja. Mihin he tarvitsevat parittajaa? Toki heillä on sivukulunsa, mutta niin on monessa muussakin ammatissa. Minulle tärkeintä on se, että tämä nainen tekee työtänsä vapaaehtoisesti. Uskon asian olevan näin niiden ulkkareiden kohdalla, joiden luona käyn.

Vierailija
42/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:50"]

Tiedostatko, että rajaat mahdollisen tulevan parisuhteesi todella kapeaksi? Aika harva nainen tulee hyväksymään tuota, eli markkina-arvosi naisten keskuudessa on sangen pieni. Voit tietty ajatella, ettet tule sitä kertomaan, mutta totuus tulee aina ilmi. Jossain vaiheessa. Ja siinä vaiheessa vaimosi osalta kunnioitus romahtaa. 

[/quote]

En ajatellut erityisemmin tätä tulevalle vaimolleni mainostaa :) Ehkä asia tosin tulee jossain vaiheessa esiin, kuten sanoit, mutta toivon hänen ymmärtävän minua. Yritän valikoida prostituoituni niin, että kävisin vain sellaisten luona, jotka tekevät tätä omasta vapaasta tahdostaan. En oikeastaan näe tässä mitään pahaa. Käyttäydyn aina hyvin ja kunnioitan prostituoidun kanssa sopimiamme "pelisääntöjä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:03"]

voih, fyysinen läheisyys ilman emotionaalista läheisyyttä on vain varjo...

[/quote]

Ylemmyydentunnossasi teet kyllä melkoisia yleistyksiä muiden ihmisten tunne-elämästä. Itse olen kokenut eräät parhaisa läheisyyden kokemuksistani satunnaisten kohtaamisten kanssa.

Vierailija
44/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:03"]

Miltä uskot, että tuntuisi, jos tapaisit naisen johon rakastut ja alkaisitte vakavaan parisuhteeseen ja hän kertoisi olleensa prostituoitu? Vaikuttaisiko tuo paljastu suhteeseenne tai asenteeseesi/tunteisiisi häntä kohtaan?

[/quote]

Riippuu tilanteesta. Voisin kyllä mennä naimisiin entisen prostituoidun kanssa, siitä ei ole kyse. Jos hän olisi tehnyt sitä omasta tahdostaan, en välttämättä näkisi asiassa ongelmaa. Seksityöntekijöillä on kuitenkin tilastollisesti muuta väestöä enemmän mt-ongelmia, joten olisin ehkä hieman huolestunut siitä. Sitä tilastot tosin eivät suoraan kerro, aiheuttaako seksinmyynti niitä mt-ongelmia vai ajautuuko alalle enemmän mt-ongelmista kärsiviä. Itse veikkaan jälkimmäistä.

Vierailija
45/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

voih, fyysinen läheisyys ilman emotionaalista läheisyyttä on vain varjo...

ohis

[/quote]

Jos vaihtoehtoina on joko ei seksiä ollenkaan tai maksullista seksiä, onko maksullinen seksi vain varjo tuohon edellä mainittuun vaihtoehtoon verrattuna? Itsekin pidän parisuhdeseksistä enemmän, mutta en ole tällä hetkellä parisuhteessa, joten olen iloinen että saan "edes" rahaa vastaan. 

Vierailija
46/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja hintit laittaa. Väittäisin, että useampi mies "tuhlaa" rahansa johonkin, millä on kuitenkin ehkä jälleenmyyntiarvoa: auto, vene, mopo, elektroniikka, harrastusvälineet jne. Viinanjuonti on ehkä läheisin vertailukohde siihen että käytetään raha johonkin mitä varmuudella ei saa takaisin ja mistä saa jonkun määrätyn fiiliksen. Uhkapelitkin on tietyllä tapaa vertailukohde, mutta niissä on se ongelma, että voi saada omansa moninkertaisena takaisin.

Eikö se ole vain hyvä asia, että jokainen laittaa rahansa mihin haluaa? Joku laittaa autoon, toinen hyppää laskuvarjolla, kolmas maksaa seksistä. Johonkin vittuun ne rahat aina häviää :)

Vierailija
47/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä alkaisi suhteeseen kanssasi. Tiedote. En ikinä. Halvennat naissukupuolta ja osallistut maailmanlaajuiseen kulttuurien harjoittamaan naisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Ala-arvoinen. Älä kutsu itseäsi mieheksi.

Vierailija
48/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
49/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:55"]

En ikinä alkaisi suhteeseen kanssasi. Tiedote. En ikinä. Halvennat naissukupuolta ja osallistut maailmanlaajuiseen kulttuurien harjoittamaan naisten seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Ala-arvoinen. Älä kutsu itseäsi mieheksi.

[/quote]

Jos naiset myyvät minulle seksiä vapaa-ehtoisesti ja tienaavat sillä ihan hyvin, miten se on seksuaalista hyväksikäyttöä? Minä arvostan ja kunnioitan naisia. Harmi ettet ala kanssani suhteeseen. Olin jo suunnitellut meille kesähäitä ja kolmea lasta rivitalopäätyineen.

Tarkistinpa muuten passistani; siinä lukee, että olen mies, joten kutsun itseäni mieheksi jatkossakin. Hyvää talvea sullekin, kaikesta huolimatta :)

Vierailija
50/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu mitään muuta elämässäni yhtä paljon, kuin suhdettani mieheen, joka suhteemme päättymisen jälkeen oli idässä käydessään ottanut"lomahu.ran". Minä kun luulin, että hänellä oli edes jonkinlaista selkärankaa. Suhteemme päättyi ihan muista syistä. Olen yrittänyt hukuttaa muistot hänestä, mutta aina se etova limanuljaska luikertelee minua kuvottamaan. Tunnen oloni likaiseksi, vaikken ole millään lailla syyllinen tai osallinen tapahtuneeseen.

Kysymykseni aloittajalle on, tiedostatko olevasi huorillesi pahoinvoinnin ja noiden mielenterveysongelmien joista mainitsitkin,lähde? Eli toisin sanottuna, onko sulla minkäänlaista empatiakykyä? Oikeuttaako se, että toinen ihminen on mieleltään sairas tai epätasapainossa sinut käyttämään tilaansa hyväksesi? Olisitko kehitysvammaisen kanssa, jos hän osoittaisi seksuaalista halua sinua kohtaan?

Vierailija
51/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 18:45"]

Apua, oletko Timo, pullohartiainen, kalkkunaleualla ja liian pienillä käsillä varustettu, naisia halventava ja fasistisita asenteista tunnettu todella lyhyt ja epäseksikkään näköinen ressukka?

Jos, niin tiedän, miksi joudut ostamaan naista. Kun luet ylläolevan listan, tiedät itsekin! Toivottavasti tytöt saavat kunnon kipurahat kärsimyksistään. Ihan joka asiakas ei tosiaan ole sellainen jolle maksuttakin antaisi.

[/quote]

Eli mielestäsi vain komeilla miehillä on oikeus seksiin?

Vierailija
52/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin tilanteen herra että kehtaat piereä huoran luona?

Vierailija
53/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö ns. seksimatkoilla esim. Ukrainassa tai Thaimaassa?

Vierailija
54/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 19:50"]

Tiedostatko, että rajaat mahdollisen tulevan parisuhteesi todella kapeaksi? Aika harva nainen tulee hyväksymään tuota, eli markkina-arvosi naisten keskuudessa on sangen pieni. Voit tietty ajatella, ettet tule sitä kertomaan, mutta totuus tulee aina ilmi. Jossain vaiheessa. Ja siinä vaiheessa vaimosi osalta kunnioitus romahtaa. 

[/quote]

En ajatellut erityisemmin tätä tulevalle vaimolleni mainostaa :) Ehkä asia tosin tulee jossain vaiheessa esiin, kuten sanoit, mutta toivon hänen ymmärtävän minua. Yritän valikoida prostituoituni niin, että kävisin vain sellaisten luona, jotka tekevät tätä omasta vapaasta tahdostaan. En oikeastaan näe tässä mitään pahaa. Käyttäydyn aina hyvin ja kunnioitan prostituoidun kanssa sopimiamme "pelisääntöjä".

[/quote]

En pystyisi hyväksymään ollenkaan jos saisin tietää mieheni käyneen maksullisissa. Mielestäni on todella väärin salata tälläinen asia puolisolta, sillä esim. minä en ikimaailmassa edes ajattelisi parisuhdetta jos tietäisin, että mies on edes kerran elämässään ostanut seksiä. En ole mikään siveyden sipuli, siitä ei ole kyse.

Eikö sinua yhtään häiritsisi olla kertomatta mahdolliselle seurustelukumppanille tälläistä asiaa, jolla saattaisi olla suurikin merkitys hänelle?

Vierailija
55/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:09"]

Kysymykseni aloittajalle on, tiedostatko olevasi huorillesi pahoinvoinnin ja noiden mielenterveysongelmien joista mainitsitkin,lähde? Eli toisin sanottuna, onko sulla minkäänlaista empatiakykyä? Oikeuttaako se, että toinen ihminen on mieleltään sairas tai epätasapainossa sinut käyttämään tilaansa hyväksesi? Olisitko kehitysvammaisen kanssa, jos hän osoittaisi seksuaalista halua sinua kohtaan?

[/quote]

En usko olevani heidän mt-ongelmiensa lähde. Kuten sanoin, pyrin käyttämään naisia joilla uskon olevan muitakin vaihtoehtoja kuin prostituoituna toimiminen, mutta jotka VALITSEVAT seksinmyyjänä toimimisen. Lisäksi olen kohtelias, terve ja siisti asiakas. Minulla on empatiakykyä ja jätän palvelut väliin, jos uskon että prostituoidulla ei ole "kaikki ok". Neuvon aina heitä hakemaan apua esim. Pro-tukipisteeltä.

En ostaisi seksipalveluita kehitysvammaiselta tai muutoin mieleltään epätasapainoiselta henkilöltä. En kannata sairaiden tai terveidenkään ihmisten hyväksikäyttöä.

Vierailija
56/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteesi ihmiskauppaan?

Vierailija
57/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:11"]

Oletko niin tilanteen herra että kehtaat piereä huoran luona?

[/quote]

En samalla tavalla kuin pitkässä parisuhteessa, mutta yllättävän hyvin ovat seksinmyyjät suhtautuneet vahinkorupsautteluihini :) Anteeksi ja kiitos heille siitä.

Vierailija
58/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:14"]

Käytkö ns. seksimatkoilla esim. Ukrainassa tai Thaimaassa?

[/quote]

En. Uskon että monilla noissa maissa seksiä myyvillä naisilla ei ole juuri muita vaihtoehtoja kuin myydä seksiä, joten silloin pidän sitä hyväksikäyttönä. En hyväksy ihmiskauppaa enkä hyväksikäyttöä.

Vierailija
59/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet naissta, jotka käyttävät maksullisten miesten palveluja? Häiritsisikö sinua, jos tuleva vaimosi olisi harrastanut moista?

Vierailija
60/285 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2014 klo 21:21"]

Suhteesi ihmiskauppaan?

[/quote]

En hyväksy sitä. En seksinmyynnissä, en ravintoloissa, en raksalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi